Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pillerit petti

Vierailija
01.08.2014 |

Pillerit petti ja nyt olen raskaana. Tein kesäkuun puolella jo testin pois jääneiden kuukautisten vuoksi, mutta näytti negatiivista, nyt jäi toiset pois ja näytti plussaa. Onkohan ensimmäinen testi tehty liian aikaisin, vai onko vasta sen jälkeen oikeasti tärpännyt?  Testin siis tein viikon kuukautisten pois jäännistä. 

Meillä mies ei tahdo lasta pitää, mutta minä taas en haluaisi toista aborttia tehdä. Lapsi olisi meille ensimmäinen, mutta pelkään todella menettäväni mieheni, jos raskautta jatkan. Tuntuu ettei minulle jää vaihtoehtoja. Mitä tehdä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon :)!

Vierailija
2/10 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetit pillerit pois jääneiden kuukautisten jälkeen?! 

P.s. mitä sinä tuollaisella miehellä teet?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa keskustelet sen miehen kanssa

Vierailija
4/10 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kun sinut jätetään. Miehelle ei jää muita vaihtoehtoja jos aikoo seistä sanojensa takana.

Vierailija
5/10 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa harmillinen tilanne. Muistathan tehdä Fimeaan haittavahinkoilmoituksen, koska pillerit eivät ole nyt toimineet kuten niiden piti. 

Vierailija
6/10 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et aloittanut uutta liuskaa ekojen pois jääneiden kuukautisten jälkeen??? Pillereiden teho on luultua parempi ja sitä voi unohtaa useammankin pillerin niin ehkäisyteho säilyy. Nämä pilleri petti raskaudet on kuintekin niitä itsensä pettämise raskauksia, jos pillerit kummasti pettää, kun mies on lähdössä suhteesta.

Vierailija
7/10 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä pillerin pettämisiä tapahtuu suomessa kumman usein. miksei asiasta uutisoida ja asiaa tutkita

laajemminkin? maailmanlaajuisesti tiedemiehet olisivat varmaan kiinnostuneita,

miksi nimenomaan suomessa pillerit niin usein pettää? varsinkin silloin kun mies ei halua lasta?

Vierailija
8/10 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit eivät petä jos ne ottaa ajallaan. Jos on vatsatauti tms on itse vastuussa siitä että käyttää muuta ehkäisyä varoaikana.

Itse en hankkisi lasta tuollaiseen tilanteeseen. Toivottavasti jatkossa käytät muuta ehkäisyä kuin pillereitä.

Vierailija
9/10 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 15:07"]

Näitä pillerin pettämisiä tapahtuu suomessa kumman usein. miksei asiasta uutisoida ja asiaa tutkita

laajemminkin? maailmanlaajuisesti tiedemiehet olisivat varmaan kiinnostuneita,

miksi nimenomaan suomessa pillerit niin usein pettää? varsinkin silloin kun mies ei halua lasta?

[/quote]

Hys hys. Tämä on aiheena tabu, siitä ei puhuta. Tutkittu kyllä on ja saatu tuo tulos, että niiden teho luultua parempi. 

Vierailija
10/10 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellast se on. Ei niistä pillereistä ole mihinkään, eikä varsinkaan jälkiehkäisypillereistä. Pettäneet joka kerta, eikä ollut vatsatautia, ripulia tms. Yhden pillerin otin 2-3h myöhemmin kuin piti yllättävän tilanteen takia, 3 kertaa harrastin seksiä 3 kk:n aikana, ja kas, kas, paksuksi tulin.

Kondomi on paljon parempi ehkäisyväline joka tavalla, ei lihota, ei itketä ( paitsi miestä), suojaa taudeilta ja sen huomaa heti, jos se on pettänyt.

Miehet lähtee aina, jos saa syytettyä toista jstkn, siksikin suosittelisin jatkossa kortsun käyttöä. Silloin on miehen moka, jos nainen tulee raskaaksi. Mies on laittanut kortsun huonosti ja ottanut kesken salaa pois tms.

Jättäkää ne e-pillerit ja vaatikaa kortsua!