Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmean kuuloista tuo helsinkiläisten tiedostavien älykkö-yliopistolaisten puhenuotti

Vierailija
23.07.2021 |

Monotoninen paksu ääni alhaalta ja paljon tekstiä honottaen. Hyi hvetti.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hieman kyllästynyt narina

Vierailija
2/20 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu puhuvat yhteiskunnasta ja maailamn ongelmista mutta pulleita eli elämänhallinta puuttuu.

Vierailija
4/20 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vastenmielistä miten puheen nuotti kohoaa luonnottomasti puheen edetessä. Narisevaa nyrhimistä koko ajan korkeammalle - ei minun makuuni.

5/20 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin naiset.

Vierailija
6/20 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltein koko tuttavapiirini koostuu akateemisesti koulutetuista ihmisistä, enkä havaitse heidän puheenparsissaan mitään yhtäläisyyksiä, koska tulevat eri puolilta Suomea.

Vierailija
7/20 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä tunnistinkin nuotin....

(Olen itse muuten drop out kyseisestä puljusta tiedostajalinjalta)

Kun kuuntelin vähän tarkemmin, niin tutka osui oikeaan - puheessa vilahteli xx ihmisoikeustilannetta ja prideä ja naistutkimusta.

Ap

Vierailija
8/20 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkanarinaa. Vakuuttavuutta haetaan sillä. Kamalaa kuultavaa.

Vierailija
9/20 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuitenkaan niin kauhea kuin Savon murre. Maailman rumin kieli on Savo.

Vierailija
10/20 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vastenmielistä miten puheen nuotti kohoaa luonnottomasti puheen edetessä. Narisevaa nyrhimistä koko ajan korkeammalle - ei minun makuuni.

Just tuo. Aloitus narisevan vakuuttavasti ja luonnoton kohotus na na nai naiiii

🤮

Vierailija
11/20 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He haluavat samaistua johonkin auktoriteettiinsä.

Sieltä yliopistolta.

Vierailija
12/20 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandee äänittää omaa puhetta ja koulia äänenkäyttöään.

Tv-jumalanpalveluksissa tekstinlukijat yleensä hopottaa kauhealla kiireellä. Se ei ole nopeuskilpailu! Pitää lukea rauhassa ja niin et kuulija voi prosessoida kuulemaansa. Miksei heitä opasteta!

Vierailija
13/20 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin puhutaan muka asiantuntevasti matalalta, sitten kun vastapuoli eleillään tai puheellaan kyseenalaistaa tätä ennalta opeteltua muminaa, nostetaan ääntä korkeammalle ja kiihdytetään puheen rytmiä. Tilanteessa jossa tajutaan vasta puolen olevan oikeassa, töksäytetään nopealla tempolla jotain absurdia muka viisasta.

Vierailija
14/20 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi puhua omista neurooseistaan ja harhoistaan sillain hintisti naristen ja nieleskellen.

Vierailija
15/20 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voisi kuulla edellä kuvailtuja ääninäytteitä?

Vierailija
16/20 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ei ärsytä helsinkiläisten puhe, se on selkeää. Murteet taas... Juu, en sano mielipidettäni niistä :D 

Vierailija
17/20 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pahempia ovat maalaiset yli-itsevarmat tekijämiehet/-naiset, joilla on sitä vahvemmat ennakkokäsitykset mitä vähemmän asiasta tai ihmisestä tietävät. Todellisuudessa näiden elämä on kuin saman terassilankun maalaamista vuodesta toiseen, mutta se ei estä kuvitelmia laajojen kokonaisuuksien millintarkasta hallitsemisesta.

Vierailija
18/20 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin puhutaan muka asiantuntevasti matalalta, sitten kun vastapuoli eleillään tai puheellaan kyseenalaistaa tätä ennalta opeteltua muminaa, nostetaan ääntä korkeammalle ja kiihdytetään puheen rytmiä. Tilanteessa jossa tajutaan vasta puolen olevan oikeassa, töksäytetään nopealla tempolla jotain absurdia muka viisasta.

Nimenomaan. Myös jonkinlaisessa epävarmuuden tilassa puhe alkaa nyrhiytyä korkeammalle ikään kuin pätkien ("olen niin tiedostava ihminen että voin näyttää epävarmuuteni"). Tällöin tekisi mieli sanoa että kakista, hyvä ihminen, se asiasi suoraviivaisesti ulos, jos sinulla jokin asia on, äläkä pakene noihin ylöspäin viettäviin kehäkuvioihin...

Vierailija
19/20 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisuus on niin yesterday.. Uokoa opittua liturgiaa vaan vähän omaa ajattwlua ja aitoa pohdintaa.

Vierailija
20/20 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi puhua omista neurooseistaan ja harhoistaan sillain hintisti naristen ja nieleskellen.

ai niinku hallaaho?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi