Olen juonut yli puoli litraa punaviiniä reilun tunnin sisällä. Kysyttävää?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 18:30"]
Monesko pullo nyt menossa?
[/quote]
Nukahdin tossa vähäks aikaa. Kohta jatkan vielä edellisen pullon lopun juomista ja sitten toisen pullon kimppuun.
Ei kysyttävää. Mä otin tilkan valkoviiniä ja ryhdyin töihin, mutten ehtinyt montaa lausetta näpyttämään ennen kuin vauva heräsi, ja tässä nyt sitten imetän.
Mitä punkkua se on?
Eikös kesäiltaan sopis paremmin valkkari tai kuohari?
Nyt alkoi tekemään kummasti mieli jotain kuivaa saksalaista rieslingiä :)
Missäpäin olet? Mullekin maistuisi punkku.
t. m-50
Ei sitten ollut pilaantunutta marjamehua tarjolla?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 13:00"]Se sammui.
[/quote]
Samaa ajattelin. =)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 12:57"]
Oletko kännissä?
[/quote]
Kyllä, olen. Mutta en tarpeeksi. Vielä vajaa pullo + toinen samanlainen odottamassa uhriaan.
Ap
Juotko maun takia, mihin viittaa hidas juomatahti, vai humaltuaksesi, mihin viittaa se, että mainitset ainoana tietona viinistä alkoholipitoisuuden.?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 12:57"]
Mikä masentaa?
[/quote]
Ei niin mikään. Ei tosin ilahduttakaan. Mutta viini kyllä vetää puoleensa aina.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 13:13"]En juo maun takia. Inhoan punaviinin, kuten alkoholipitoisten juomien makua yleensäkin. Juon humalahakuisesti. Tähän asti olen juonut enimmäkseen olutta, mutta ajattelin taas vaihteeksi kokeilla punaviiniä. Tuntuu ettei väsytä niin paljon kuin olut.. Mikä on tuomio?[/quote]
Ei tuomiota eikä edes syytettä, jos olet täysi-ikäinen. Punkku on ihan laillista kamaa. Terveysvaikutuksia voi toki olla...
Minä juon kirkasta viinaa, jos humala on mielessä, mutta kaipa olet todennut ettei se sovi sinulle, kun ruokajuomilla haluat päätäsi sekoittaa.