Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika hämmentävää, että Suomesta löytyy vielä hotelleja tms. joissa ei ole online-varausta...

Vierailija
23.07.2021 |

Pitää täytellä joku lomake tai laittaa sähköpostia, jolla voi tehdä tiedustelun...

Oikeesti...?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimet on keksitty. Voi varmasti soittaa.

Vierailija
2/4 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle noita hotelleja el ole olemassa. En ala soitella, vaan haluan hoitaa kaiken netissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varasin soittamalle elokuulle meille mökin. Oikeastaan halusin vain kysellä lisätietoja, mutta siellä toisessa päässä oltiin sitä mieltä, että kannattaa varata nyt kun näyttäisi vielä olevan vapaata. Niin tein sitten varauksen, mutta en siis maksanut mitään. Nyt tuntuu vähän haljulta, kun on vuosikaudet tottunut netissä varaamaan ja maksamaan heti. Pitää kyllä soittaa sinne pari päivää ennen lähtöä, että kai se meidän varaus on edelleen siellä olemassa. Tämä ihan Suomessa, sellainen camping-alue. 

Vierailija
4/4 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä varasin soittamalle elokuulle meille mökin. Oikeastaan halusin vain kysellä lisätietoja, mutta siellä toisessa päässä oltiin sitä mieltä, että kannattaa varata nyt kun näyttäisi vielä olevan vapaata. Niin tein sitten varauksen, mutta en siis maksanut mitään. Nyt tuntuu vähän haljulta, kun on vuosikaudet tottunut netissä varaamaan ja maksamaan heti. Pitää kyllä soittaa sinne pari päivää ennen lähtöä, että kai se meidän varaus on edelleen siellä olemassa. Tämä ihan Suomessa, sellainen camping-alue. 

Ihan hyvä kun varasitte. Ollaan oltu varaamassa mökkiä elokuulle, eikä missään ole enää tilaa. Olisi pitänyt olla aikaisemmin liikkeellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi