Treffit: onnistuneet vai eivät
Kertooko treffien pituus mitään siitä, onko treffit olleet onnistuneet vai eivät. Laittaako mies, joka ei olisi yhtään kiinnostunut, viestiä heti treffien jälkeen, jossa toteaa, että viihtyi seurassa todella hyvin. Minulla oli treffit tällä viikolla, jotka kestivät monia tunteja ja mies laittoi edellä kerrotun viestin illan päätteeksi. Kysymys kuuluukin, miten nyt edetä? Odotellako, mikäli mies ottaa yhteyttä vai olla aloitteellinen. Pelkään omalla aloitteillani ahdistavan miestä. Kertokaa mielipiteitä ja kokemuksianne. :)
Kommentit (8)
Kyllähän se mies selvästi kiinnostuneelta vaikuttaa. Itse olen yleensä antanut miehen tehdä jatkoaloitteet, koska ne pari kertaa kun olen itse niitä tehnyt, mies on lopettanut yhteydenpidon siihen, jotenkin pelästynyt ilmeisesti.
Olet iso tyttö jo, ei sinun tarvitse leikkiä mitään leikkejä. Jos tuntuu, että haluat vielä tavalta otat yhteyttä. Eletään kuintekin jo vuotta 2014!
Okei, eli odottelen sitten vaan. Tuntuu niin raastavalta odottaa epätietoisuudessa. Treffien päätteeksi halattiin vain pitkään, sellainen oikeesti kiva halaus eikä vain näennäinen halaus.
Mietin, että viestin laittaminen varmaan kielii eniten kiinnostuksesta. Miksi muuten vaivautua?
Yleensä jos miehen kiinnostusta joutuu pohtimaan vastaus on ikivanha "he's just not that into you".
Koska treffit olivat? Onko miehestä kuulunut mitään tuon kiitosviestin jälkeen? Voit tosiaan ihan hyvin itsekin ottaa häneen yhteyttä, harva mies sitä pelästyy jos on kiinnostunut kyseisestä naisesta.
No vastasitko miehen viestiin mitään treffien jälkeen? Jos et, niin ehdottomasti on sinun vuorosi ottaa yhteyttä. Jos vastasit että sinäkin viihdyit hyvin treffeillä, niin eiköhän miehestä pian kuulu :)
Ihme pelailua. Laitat viestiä, jos mieli tekee. Mä todellakin laitan, jos siltä tuntuu. Jos se ukkeli siitä järkyttyy, niin eipä ollut sitten kiinnostukseni arvoinen. Mutta olenkin jo yli kolmekymppinen.
Annoitko pesää, otitko suikkuliin? Jos et, junasi meni jo ja joudut unohtaan miehen.