Vuokrayksiöni sisustus on seuraavanlainen
Valkoinen, puinen vitriini ja musta lipasto vierekkäin, seinätarra, 120 cm leveä sänky, tumma nukkamatto (joka vaihtuu vaaleaan pörrömattoon rahatilanteen salliessa), ruskeat verhot jotka ovat itse asiassa lakanat, ruskea tv-taso jossa pari vetolaatikkoa ja taulutelkkari. Yhdellä seinällä sisustuskyltti ja sängyn vieressä pieni pöytä joka on siinä nyt ainakin toistaiseksi. Sisustus ei ole vielä valmis mutta pakko sanoa että on ihan minun näköiseni (obviously...) ja tykkään!!! Teidänkin on syytä tykätä.
Kommentit (20)
Sisustaminen maksaa, kai nyt ainakin verhoihin pitää olla varaa, muistan joskus nuorena kun joku sanoi laita lakana ikkunaan hätävaraksi, tuntui kauhealta. Heti kun pääsin toiseen paikkaan, hankin verhokangasta.
Kodin laittaminen on kivaa.
Nyt lakanat ovat vaihtuneet ihkaoikeisiin verhoihin! Jibii! Tai no tuo kolmas verho olkoon vielä lakana niin kauan kunnes löydän siihen jonkun kivan verhoverhon. tai sitten kun on varaa ostaa...
Vuokrayksiössä asuvat, kertokaa omista asunnoistanne. mitä erikoisia juttuja siellä on vai pidättekö perustyylistä? Itse rakastan selkeyttä, neutraaleja värejä ja yhteensopivuutta, mutta yritän kaikkeni ettei asuntoni näyttäisi Ikean kuvaston yksiöltä vaan ihan minun näköiseltäni. Siis toki tiedän, että sisustukseni on ihan PERUS, mutta kuitenkin vältän kaikkea supermassaa, kuten niitä rumia tähtityynyjä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 07:42"]Sisustaminen maksaa, kai nyt ainakin verhoihin pitää olla varaa, muistan joskus nuorena kun joku sanoi laita lakana ikkunaan hätävaraksi, tuntui kauhealta. Heti kun pääsin toiseen paikkaan, hankin verhokangasta.
[/quote]
En ole löytänyt sopivia verhoja sopuvaan hintaan :) minulla ei ole sellaista perus verhotankoa johon pujotetaan verhot, vaan sellaiset nipsuttimet (:-D). Sellaiseen ei käy ihan kaikenlaiset verhot. Lisäksi pitäisi olla järkevän hintaiaset, opiskelija kun olen.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 07:00"]No sittenhän sun asiat on vallan hyvin.
[/quote]
Luulen niin.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 07:00"]No sittenhän sun asiat on vallan hyvin.
[/quote]
Luulen niin.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 07:42"]Sisustaminen maksaa, kai nyt ainakin verhoihin pitää olla varaa, muistan joskus nuorena kun joku sanoi laita lakana ikkunaan hätävaraksi, tuntui kauhealta. Heti kun pääsin toiseen paikkaan, hankin verhokangasta.
[/quote]
En ole löytänyt sopivia verhoja sopuvaan hintaan :) minulla ei ole sellaista perus verhotankoa johon pujotetaan verhot, vaan sellaiset nipsuttimet (:-D). Sellaiseen ei käy ihan kaikenlaiset verhot. Lisäksi pitäisi olla järkevän hintaiaset, opiskelija kun olen.
[/quote]
*Sopivaan
Outoa kuvailla sisustusta vain sanoin, kyllähän kuva on aina tarpeen. Mitä jos esim. vitriinit yms ovatkin rumia?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 07:42"]Sisustaminen maksaa, kai nyt ainakin verhoihin pitää olla varaa, muistan joskus nuorena kun joku sanoi laita lakana ikkunaan hätävaraksi, tuntui kauhealta. Heti kun pääsin toiseen paikkaan, hankin verhokangasta.
[/quote]
Minkä väriset verhot haluaisit?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 09:28"]Mun vuokrayksiössä on paljon värejä. Tykkään!
[/quote]
Kiva! Itse ahdistun värikkäästä kodista. Tosin koristetyynyissä saa olla väriö mutta muuten rakastan ruskeaa, mustaa, valkoista ja beigeä!
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 11:58"]Outoa kuvailla sisustusta vain sanoin, kyllähän kuva on aina tarpeen. Mitä jos esim. vitriinit yms ovatkin rumia?
[/quote]
Kyllähän minä olisin kuvan lakttanut jos bustatuksi tuleminen ei haittaisi :) Vitriini on ollut kallis ostos vuosia sitten ja se näkyy. Ei ole lastulevypaskaa. Siinä on lasiovi ja laatikko ja muutama hylly (yleensä, daa... :)
Puhelimella kirjoittaminen on mukavaa kun
tulee koko ajan virheitä... en jaksa korjata jälk.päin kaikkia!
Puhelimella kirjoittaminen on mukavaa kun
tulee koko ajan virheitä... en jaksa korjata jälk.päin kaikkia!
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 07:42"]Sisustaminen maksaa, kai nyt ainakin verhoihin pitää olla varaa, muistan joskus nuorena kun joku sanoi laita lakana ikkunaan hätävaraksi, tuntui kauhealta. Heti kun pääsin toiseen paikkaan, hankin verhokangasta.
[/quote]
Minkä väriset verhot haluaisit?
[/quote]
Beiget, ruskeat... Nämä yleiset kammotusvärit sisustuksessa :) mutta minä tykkään... Mutta oikeastihan monet verhoverhotkin näyttävät lakanoilta... Toki tuo on väliaikaisratkaisu, mutta nuo lakanat ovat ihan siististi paikallaan ja uskallan väittää, ettei vieraat huomaa heti että on lakanat ikkunassa.
Millainen pohja? Eli onko ehjä laminaatti, muovimatto, mikä? Seinien kunto? Rasvaläikikkäät tapetit, puoliksi paneloitu? Katto? Edellisen opiskelijan valmistujaiskuohariläikkiä? Tästä lähdetään...
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 12:25"]Millainen pohja? Eli onko ehjä laminaatti, muovimatto, mikä? Seinien kunto? Rasvaläikikkäät tapetit, puoliksi paneloitu? Katto? Edellisen opiskelijan valmistujaiskuohariläikkiä? Tästä lähdetään...
[/quote]
Ei tämä ole opiskelijaluukku :) sellaiseen en ikinä muuttaisi... Tässä on valkoiset, maalatut seinät, tummanvaalea laminaatti, valkoinen katto.
Ja toki keittokomerossa on pöytä (puinen) kun sinne sellainen mahtuu. Ja pieni, vaalea matto. Ap
Mun vuokrakaksiossa on poljettava singeri ja sauna. Tykkään!
ps vedin tällä pohjat ette pysty parempaan mjeh mjeh.
No sittenhän sun asiat on vallan hyvin.