Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetys ehkäisynä

Vierailija
01.08.2014 |

Saapa nähdä, toimiiko!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 08:25"]Meillä on ollut ehkä yksi kuuden tunnin väli, muut lyhyempiä. Vauva on 3kk. Ei tän tarttis toimia enää kuin viikon, niin saan sen kierukan :D ap

[/quote]

Meillä myös 3kk nyt ;-)

-16

Vierailija
22/33 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä epäilet olevasi raskaana 16? :)

Meillä on itse asiassa ollut eiliseen asti käytössä keskeytetty yhdyntä siten, että kumi laitetaan n. puolivälissä. .. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on imutus ehkäisynä.

Vierailija
24/33 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teidän pitäisi käyttää kumia ehkä neljässä yhdynnässä ja silti on pakko ottaa riski? Anna persettä.

Vierailija
25/33 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 09:03"]Eli teidän pitäisi käyttää kumia ehkä neljässä yhdynnässä ja silti on pakko ottaa riski? Anna persettä.

[/quote] no ehkä käytetäänkin ja eilinen oli ainoa oikea riskiveto. Perseeseen mennään vain kumilla, mutta pelkkiä persepanoja emme harrasta. .. ap

Vierailija
26/33 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/33 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 07:01"]Kaverin lapset syntyneet heinäkuussa 2012 ja syyskuussa 2013. Eipä toiminut imetys ehkäisynä, nyt kaveri ihan raunioina kahden pienen kanssa.

[/quote]

Niin mäkin olin 13v sitten.

Nyt kun ajattelen asiaa ja elän arkeni, olen hyvin onnellinen pian 14v ja 15v lapsistani!

Vierailija
28/33 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet on samat kuin silloin kun tulin raskaaksi toisesta:

- Ekat imasut sattuu imettäessä. Ei ollut kuin 10 viikon väli imetyksissä joten alussa kipua ei juuri ollut. Tämä on myös ehkä hiukan erilaista kipua.

- Menkkajomotukset, pari kertaa tullut myös pumpatessa.

- Kuvotus ajoittain (kova nälkä, just syönyt, imettäessä)

- Hajuherkkyys

- Pyörrytys

- Finnit

- Selvästi lisääntynyt valkovuoto

tuossa nyt päällimmäisiä.

Ihan uus juttu, josta epäilykset oikeastaan heräsi, oli kun pari viikkoa sitten tuli pyyhittäessä pari tippaa kirkasta verta (jälkivuoto loppui yli 2kk sitten) mutta ei koskaan siteeseen asti.

Esimerkiksi synnytys ja imetyksen lopetus/selkeä vähentyminen voivat aiheuttaa monia näistä oireista. Mulla on kuitenkin vain kerran tullut kesken imetyksen näin selkeät oireet ja silloin olin raskaana. Toki varauksella suhtaudun ennen sitä positiivista testiä. Harmittavasti mulla on näkynyt aiemmatkin raskaudet vasta kun kuukautiset on pari viikkoa myöhässä mutta terkkakin arveli että ensiviikolla pitäisi jo näkyä jos paksuna ollaan.

-16

Vierailija
29/33 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mullakin on ollut osa noista oireista, mutta ei silti sellainen olo kuin raskaana olisin ja oireille selityksenä pidän hellettä :D mä en muuten ole pumpannut ollenkaan, mutta ei se varmaan vaikuta tähän asiaan. Ap

Vierailija
30/33 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimi liiankin hyvin. Piti lopettaa imetys, että saatiin toinen lapsi tehtyä. Molempia lapsia imetin siis yli vuoden ja niin kauan oli kuukautiset poissa kun imetin yhtään.

Vierailija
31/33 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo raskausoireet on aika petollinen asia. Niitä voi tulla muistakin syistä tai voi olla tulematta vaikka olis raskaana. Hellettä ja hormoneja itsekin aluksi epäilin.

Mulla on myös joka kerta ollut se selittämätön tunne, ekalla kerralla tein testinkin vain sen perusteella (en tajunnut että kuukautiset oli myöhässä, takana oli pitkä lapsettomuus ja toivosta oli jo luovuttu aikapäiviä sitten). Vielä en ole ollut tuntemuksieni kanssa väärässä, mutta kerta se olis ensimmäinenkin ;-)

Vierailija
32/33 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 08:04"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 08:03"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 07:05"]

Suurin selitys riskinotolle on, että tämä vauva on todella helppo, ei itkekään juuri koskaan. Ap

[/quote]Ei ole totta, lapset tekevät lapsia taas.

[/quote] Ollaan yli 30 molemmat. Pakko upottaa, vaikka sanoin että riski on tietäen otettu? Ap

[/quote]

Miksi edes laitat sen kierukan? :D

Vierailija
33/33 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:03"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 08:04"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 08:03"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 07:05"]

Suurin selitys riskinotolle on, että tämä vauva on todella helppo, ei itkekään juuri koskaan. Ap

[/quote]Ei ole totta, lapset tekevät lapsia taas.

[/quote] Ollaan yli 30 molemmat. Pakko upottaa, vaikka sanoin että riski on tietäen otettu? Ap

[/quote]

Miksi edes laitat sen kierukan? :D

[/quote] koska alkuperäinen suunnitelma on ehkä kolmas lapsi 4-6 vuoden päästä. .. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi