Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mies kiinnostunut vai ei? huoh

Vierailija
01.08.2014 |

Eli iänikuinen kysymys: mistä tiedän onko mies kiinnostunut? Merkit ovat todella sekavia. Tapasimme reilu kuukausi sitten ja olemme nähneet "suhteen" laatuun nähden suht usein. Itse olen todella kiinnostunut mutta nyt alkaa jo mietityttämään että kannattaako.

Mies todella harvoin (käytännössä koskaan) ottaa itse yhteyttä. Mutta kun minä soitan hänelle, kuulostaa vilpittömästi iloiselta ja puhelut kestävät pitkään,n. 15 min joka on pitkä aika itselle jutella 'puolitutulle'. Ehdottaa kyllä tapaamisia kuten itsekin teen ja tapaamiset myös toteutuvat. Kehonkieli on sekavaa; välillä hakeutuu todella lähelle, katsoo silmiin ja nauraa ja välillä taas erkanee. Pääsääntöisesti on rento seurassani ja pystyy avautumaan. Hieman vaikuttaa mustasukkaiselta jos puhun muista miehistä. 

Rohkaistuin sen verran että mainitsin asiasta hänelle suoraan ja nyt ei ole kuulemma hyvä hetki seurustelulle. Elämäntilanteen huomioon ottaen tämä varmasti pitää paikkansa kummankin kohdalla. Alkaa jo väsyttämään tämä homma, odotanko nyt jotain ihan turhaan ja kiellän tosiasiat jotka jo itsekin sisimmissäni tiedän? Pitäisi varmaan vuokrata leffa He's just not that into you niin palaisin maan pinnalle... Apuja, kukaan?? :)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien ihmissuhteiden olekaan tarkoitus kestää hautaan asti tai johtaa edes seurusteluun. Anna mennä vaan, jos on kivaa ei se sen suurempaa kiinnostusta kaipaa. Aika näyttää sen sitten luonnostaan.

Vierailija
22/23 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! soitan kuten lupasin ja lopetan naiselliset ylianalysointini tähän. Veikkaan että kirjoittaja 20 on oikeassa. En tee asetelmasta tämän vaikeampaa. Kerran olen jo kysynyt ja luulen, että uudestaan tenttaaminen vain ahdistaisi miestä (itseäni aikanakin alkaisi ahdistamaan). Annan mennä homman omalla painollaan ilman mitään odotuksia ja ehkä meistä tuleekin ystävät, hetkeksi tai pidemmäksi aikaa. Kiitos kaikille :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, soita ja näe tänään koska olitte asian jo sopineet. Jatkossa jättäydy katteleen kaverilinjalle, mies tekee liikkeen seurusteluun jos on tehdäkseen. Olet ollut jo aloitteellinen etkä saanut samanlaista vastakaikua. Suuntaa energiasi muihin potentiaalisiin miehiin. Jätkä haluaa varmaan viettää vielä villiä sinkkuelämää. Todennäköisesti muutaman vuoden päästä hän alkaa vonkaamaan sua suhteeseen kun tajuaa mikä olis ollut käsillä.. Silloin olet toivittavasti löytänyt jo jonkun paremman joka haluaa sun kanssa suhteeseen. :)