Onko mies kiinnostunut vai ei? huoh
Eli iänikuinen kysymys: mistä tiedän onko mies kiinnostunut? Merkit ovat todella sekavia. Tapasimme reilu kuukausi sitten ja olemme nähneet "suhteen" laatuun nähden suht usein. Itse olen todella kiinnostunut mutta nyt alkaa jo mietityttämään että kannattaako.
Mies todella harvoin (käytännössä koskaan) ottaa itse yhteyttä. Mutta kun minä soitan hänelle, kuulostaa vilpittömästi iloiselta ja puhelut kestävät pitkään,n. 15 min joka on pitkä aika itselle jutella 'puolitutulle'. Ehdottaa kyllä tapaamisia kuten itsekin teen ja tapaamiset myös toteutuvat. Kehonkieli on sekavaa; välillä hakeutuu todella lähelle, katsoo silmiin ja nauraa ja välillä taas erkanee. Pääsääntöisesti on rento seurassani ja pystyy avautumaan. Hieman vaikuttaa mustasukkaiselta jos puhun muista miehistä.
Rohkaistuin sen verran että mainitsin asiasta hänelle suoraan ja nyt ei ole kuulemma hyvä hetki seurustelulle. Elämäntilanteen huomioon ottaen tämä varmasti pitää paikkansa kummankin kohdalla. Alkaa jo väsyttämään tämä homma, odotanko nyt jotain ihan turhaan ja kiellän tosiasiat jotka jo itsekin sisimmissäni tiedän? Pitäisi varmaan vuokrata leffa He's just not that into you niin palaisin maan pinnalle... Apuja, kukaan?? :)
Kommentit (23)
Hes not that into you. Sinkkuelämää sarjan viisauksia... eli jos sitä pitää miettiä niin ei, mies ei ole sinusta kiinnostunut.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 00:27"]
Eli iänikuinen kysymys: mistä tiedän onko mies kiinnostunut? Merkit ovat todella sekavia. Tapasimme reilu kuukausi sitten ja olemme nähneet "suhteen" laatuun nähden suht usein. Itse olen todella kiinnostunut mutta nyt alkaa jo mietityttämään että kannattaako.
Mies todella harvoin (käytännössä koskaan) ottaa itse yhteyttä. Mutta kun minä soitan hänelle, kuulostaa vilpittömästi iloiselta ja puhelut kestävät pitkään,n. 15 min joka on pitkä aika itselle jutella 'puolitutulle'. Ehdottaa kyllä tapaamisia kuten itsekin teen ja tapaamiset myös toteutuvat. Kehonkieli on sekavaa; välillä hakeutuu todella lähelle, katsoo silmiin ja nauraa ja välillä taas erkanee. Pääsääntöisesti on rento seurassani ja pystyy avautumaan. Hieman vaikuttaa mustasukkaiselta jos puhun muista miehistä.
Rohkaistuin sen verran että mainitsin asiasta hänelle suoraan ja nyt ei ole kuulemma hyvä hetki seurustelulle. Elämäntilanteen huomioon ottaen tämä varmasti pitää paikkansa kummankin kohdalla. Alkaa jo väsyttämään tämä homma, odotanko nyt jotain ihan turhaan ja kiellän tosiasiat jotka jo itsekin sisimmissäni tiedän? Pitäisi varmaan vuokrata leffa He's just not that into you niin palaisin maan pinnalle... Apuja, kukaan?? :)
[/quote]
Siinähän se on se vastaus.
Mietin itsekin, että miehet yleensä sanovat asiat suoraan ja tuo huono hetki seurustelulle oli simppeli vastaus. Kunnes keksin että mahtoikohan kohteliaisuuttaan vain sanoa noin koska ei halua loukata sanomalla päin naamaa? Ei taida kiinnostaa :( surullista koska ehdin jo ihastua kunnolla. t. ap
Miten se leffa muuten loppui? Löysiks se ketään itelleen? Oli pakko lähteä leffasta pois kesken, en vain kestänyt sitä....
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 00:33"]
tapasitte reilu kuukausi sitten, mihin sulla on kiire?
[/quote]
Kiire ei ole mihinkään. Pelottaa vain että poltan näppini ja pahasti tässä. Siksi olisi heti alkuunsa mukava tietää missä oikeasti mennään, onko vain kohtelias vai voisiko tästä hitaasti kehittyä jotain. Puuta pahki taitaa mennä koko homma. Jospa lopettaisin (=yrittäisin) ko. herran miettimisen täysin :( Ihastuneena ihminen osaa olla sokea.
En jaksanut lukea mutta yksi sääntö: Jos sinun pitää pohtia sitä, siitä ei tule ikinä vakavaa.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 00:40"]
Vaikutat tosi takertuvalta, unohda se mies.
[/quote]
Varmasti moni muukin miettii ihastuneena samoja asioita. En soittele miehelle kovinkaan usein, viestejä en laita ollenkaan puhumattakaan että kyselisin missä on ollut tai mitä tehnyt jne. Omituinen kommentti.
Et minusta vaikuta takertuvalta, mutta kyllähän tuo valitettavasti vaikuttaa siltä, että mies ei ole kiinnostunut. Sinuna suuntaisin oman kiinnostukseni muualle. Ja vaikka pelien pelaaminen on tyhmää, niin voisi olla ihan hyvä idea lopettaa vähäksi aikaa yhteydenotot ihan vain selvittääksesi, milloin mies ottaa yhteyttä jos se jää hänen varaansa.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 01:00"]
Et minusta vaikuta takertuvalta, mutta kyllähän tuo valitettavasti vaikuttaa siltä, että mies ei ole kiinnostunut. Sinuna suuntaisin oman kiinnostukseni muualle. Ja vaikka pelien pelaaminen on tyhmää, niin voisi olla ihan hyvä idea lopettaa vähäksi aikaa yhteydenotot ihan vain selvittääksesi, milloin mies ottaa yhteyttä jos se jää hänen varaansa.
[/quote]
Muuten hyvä idea, mutta tänään "pitäisi" soittaa ko. miehelle. Sovimme aikasemmin tapaamisesta tänään ja lupasin ilmoittaa kun olen paikalla. Miten tässä nyt pitäisi toimia??? Niin, eli taas sovimme että juuri minä otan yhteyttä... Tuntuisi tyhmältä olla ilmoittamatta mitään kun näin kerran sovittiin. Oon ihan onneton näissä. Näitä viestejä lueskeltuani taidan siirtyä ihan ystävälinjalle jos sillekään. Tämä päivä nyt vaan ahdistaa. Mites nyt?
No olet yhteydessä ja tapaatte, ja sanot sitten ihan suoraan samat asiat mitä viestiisi kirjoitit. Ei ainakaan ole mitään menetettävää, vai? Miksi asioista pitää tehdä turhaan niin monimutkaisia?
kysyt suoraan että kiinnostaako vai ei.
"onko tässä menossa jotain vai ei"
"olen ymmälläni, olen nainen"
jänniä nämä ujot piimät ja seinäruusut.
varmaan antavat kakkostaki vaikka kipeää tekis.
Soita miehelle, ja tavatessa kysy suoraan tarkoittaako tämä sitä, ettei ole IKINÄ oikea aika teidän seurustelulle. Siinäpä se selviää. Pääset piinasta, kävi miten kävi. Suu auki, ap!
Tsemppiä
Luule että hänelle kyse on ystävyydestä. Tykkää kyllä, mutta ei niin kuin toivoisit. Olen pahoillani!
Itsekin vähän aikaa tempoilin samassa asetelmassa, kipeää teki.
Tulin tänne raportoimaan :) Soitin ja näimme, mies teki alusta asti puheellaan ja eleillään selväksi että pelkästä ystävyydestä on kyse. Enempää yksityiskohtiin en viitsi mennä. Onneksi olin valmistautunut tähän. Tilanne meni siihen että välillä oikein nautin kun olin hänelle se ystävä, sitten vaikutinkin kiinnostuneelta (pelejä on tyhmä pelata, tiedän mutta en voinut itselleni mitään). Miesparka tuntui välillä oikein kituvan tilanteessa. Nyt oli todellinen turn-off kun toinen teki pari ns. ilkeää temppua näyttääkseen että muusta ei ole kyse, eli liekki puoleltani sammui tuossa mielessä. Nyt ainakin tiedän. Harmittaa vain että miksi miehellä ei ole pokkaa suoraan sanoa, ei muuten mutta olemme suhteellisen paljon tekemisissä ja olisi ollut reilua minua kohtaan. Uskon, että jonkinlainen ystävyys jää mutta tämä päivä tilanteen selkeytti. En ole deittallut pitkiin aikoihin joten olenkin vähän reppana näissä. Toivon kohtalotovereille hyvää jatkoa ja todellakin: jos tarvitsee edes miettiä, niin unohda se :) !