Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voihan oksetus

Vierailija
31.07.2014 |

Ollaan miehen kanssa yritetty saada esikoista alulle. Ovulaatio oli noin puolitoista viikkoa sitten, eli kierto loppuu aivan kohta. Nyt olen kahtena yönä herännyt voimakkaaseen kuvotukseen ja kummallakin kerralla kuvotus on hiipunut pois vasta puolen päivän tienoilla. Voiko raskauspahoinvointi alkaa yöllä? Voiko olla näin voimakkaita oireita vaikkei menkat vielä myöhässä olekaan?

Kiitos jos joku vastaa :) tosiaan kaipaisin jonkun kokeneemman kommenttia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi alkaa yöllä. Kroppasi sisällä elävä pahoinvointimonsteri huutaa muille pahoinvointimonstereille: It's not morning yet, you can NOT make her feel sick already!!

En tiedä miksi pv-monsterit ovat englanninkielisiä, mutta näin se on joka tapauksessa.

Vierailija
2/8 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, typerä kysymys :D enemmän mietityttääkin just tuo, että alkaisi jo näin aikaisin... testin teen ensi viikolla jos ei mitään kuulu.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu?

Vierailija
4/8 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin pahoin ympärivuorokautisesti. Raskaus tuli ilmi siten että oksensin aamukahvit. Sen jälkeen piti odottaa vielä viikko että pystyin tekemään testin.

Vierailija
5/8 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raskaushormonia on elimistössä niin paljon että aiheuttaa oireita se näkyy testissä.

Vierailija
6/8 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 23:39"]

Ei voi alkaa yöllä. Kroppasi sisällä elävä pahoinvointimonsteri huutaa muille pahoinvointimonstereille: It's not morning yet, you can NOT make her feel sick already!!

En tiedä miksi pv-monsterit ovat englanninkielisiä, mutta näin se on joka tapauksessa.

[/quote]

No wattu! Sama tyyppi joka huusi mulle: Dont drink coffee, its tastes bad...en uskonu ja laatta lensi:(

Vierailija
7/8 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 01:57"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 23:39"]

[/quote]

No wattu! Sama tyyppi joka huusi mulle: Dont drink coffee, its tastes bad...en uskonu ja laatta lensi:(

[/quote]

:----((((((((((

Vierailija
8/8 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 01:53"]

Jos raskaushormonia on elimistössä niin paljon että aiheuttaa oireita se näkyy testissä.

[/quote]

Olisinpa tuonkin tiennyt niin olisin hakenut sen testin jo viikkoa aikaisemmin apteekista. No, seuraavalla kerralla sitten :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi