Taas peukutusketju! Minkälainen olet?
Eli kumpi vaihtoehto kuvastaa sinua enemmän.
Yläpeukkua vasemmalle - alapeukku oikean puoleiselle vaihtoehdolle.
Voi esittää myös 'kyllä/ei"-kysymyksen, jolloin yläpeukku on myöntävä vastaus, alapeukku 'ei'.
Aloitan:
Oletko nainen vai mies?
Kommentit (957)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 16:47"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 12:52"]
Pelastaisitko palavasta talosta oman lemmikkisi vai toisen lapsen?
[/quote]
10-10!
Kyllä on sairaita ihmisiä täällä.
[/quote]
Ei mua ainakaa kiinnosta muiden kakarat. Omat lemmikit menee heittämällä muiden ohi!
[/quote]
Hyväksyisit jos tutullasi olisi kaksi valittavaa: pelastanko vanhan vanhan kissansa vai sinun lapsesi, ja hän pelastaa kissansa?
[/quote]
Sepä on sen oma valinta kumman pelastaa. Mulle mun kissat on tärkeämpiä kuin yksikään lapsista tällä pallolla. Ihan sama vaikka kakara olisi sun tai kenen tahansa muun.
Mun kissat on mun ja ne todellakin menee muun edelle.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 17:25"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 16:47"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 12:52"]
[/quote]
10-10!
[/quote]
Itse asiassa ei ole ''oma valinta''. Lakikin on selkeästi ja yksiselitteisesti jokaisessa kulttuurissa asettanut ihmiselämän muiden eläimien elämän edelle. Jokainen laji suojelee omiansa.
Ei mua ainakaa kiinnosta muiden kakarat. Omat lemmikit menee heittämällä muiden ohi!
[/quote]
Hyväksyisit jos tutullasi olisi kaksi valittavaa: pelastanko vanhan vanhan kissansa vai sinun lapsesi, ja hän pelastaa kissansa?
[/quote]
Sepä on sen oma valinta kumman pelastaa. Mulle mun kissat on tärkeämpiä kuin yksikään lapsista tällä pallolla. Ihan sama vaikka kakara olisi sun tai kenen tahansa muun.
Mun kissat on mun ja ne todellakin menee muun edelle.
[/quote]
Leivän päällä: voi/margariini vai marmeladi/maapähkinävoi/nutella?
Noukinvaunu vai tarkkuusilppurivaunu?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 16:47"]
[/quote]
10-10!
[/quote]
[/quote]