Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Oletko joskus tehny fb kirjottelu lakon ärsyttääksesi uteliaita ystäviä?
31.07.2014 |
Mun niin tekis mieli...mur.
Kommentit (5)
Ei kukaan huomaa tuollaisia lakkoja. Mikä järki olla sosiaalisessa mediassa jos ei halua olla sosiaalinen? Miten ystävät voivat olla liian uteliaita, kun itsehän sitä päättää mitä ja miten jakaa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tein lakon vuonna 2010 juuri tuosta syystä. On kestänyt tähän päivään asti.
Alue: Aihe vapaa
En vaan siksi ettei ketään kiinnosta mikään kuulumiseni.