Frendit (tv sarja) mysteerit.
Sinkkuelämää ketjun innoittamana.
Näitä on paljon, mutta nyt kun miettimällä mietin niin tulee mieleen vaan se että viimeisillä kausilla Rossin poikaa Benia ei näytetä eikä mainita juuri lainkaan.
Katso lähetysajat : Frendit - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1495)
Tuollaisissa vanhoissa isoissa taloissa ulkomailla olen useasti nähnyt keskellä taloa, sellaisia pieniä parin neliön "sisäpihoja", siis "aukkoja" rakennuksesta johon on juurikin keittiön ja vessan ikkunoita, ja esim ilmastointilaitteiden poistovesien ulostulot. Ihan hyvin mahdollista, että siinä kohdassa olisin juuri tällainen.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 11:30"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:51"]
Ainiin ja se kans ihnetytti, kun Pheopella oli joku salainen kämppis, josta mainittiin vain pari kertaa, eikä kukaan frendeistäkään ollut nähny tätä Deniseä (?). Joskus ajattelin, että onko edes totta. Mutta ilmeisesti oli?
Musta tuntui että Phoebe keksi Denisen tekosyynä ettei hänen tarvitse ottaa Rachelia asumaan luokseen(koska halusi asua yksin),ja toisessa tilanteessa "Denisen tapaus" on mainio esimerkki siitä miksi valehtelu on väärin(olisko ollut se,kun Ross ei kertonut Rachelille,että he ovat yhä naimisissa).Lopulta "Denise muutti ulkomaille" koska Phoeben oli kuitenkin otettava Rachel luokseen asumaan,kun tällä ei ollut muutakaan kotia.
Vaikea sanoa. Kun siinä jaksossa, jossa Rachel voivottelee, minne muuttaisi, Pheope voivottelee, että "hei entäpä minä! Kämppikseni muuttaa pois, eikä minulla ole enää kämppistä!". Sit Rachel tuijottaa sitä Pheopeeta, että haloo ja Pheope tajuaa, että "hei, sähän voisit muuttaa mun kanssa!". Eli ton takii en sit ollukaa enää varma, että oliko vale vai ei.
Ja sittehän Pheop kertoo, että Denise aikoo palata jouluna ja Rachel vitsailee, että ehkä hän on joulupukki. Ja Pheopen ilme on järkyttyny, ku se oikeesti miettii, että onko :D
Eikös Denise ollut se järkyttävä taulu?
Se oli Phyllis se taulu. Toinen taulu oli ehkä Glenda? Glynda? Nyt en muista.
Gladys
Onko muutkin alkaneet taas seurata Frendejä telkkarista, noin 136. kerran? 😂 Mä ajattelin tällä kerralla keskittyä enemmän ulkoisiin seikkoihin kuten asuihin ja lavasteisiin sekä kaikkiin kummallisuuksiin. Ja heti ekassa jaksossa ihmettelin, kuinka Rachel ja Monica eivät ole pitäneet yhteyttä lukion jälkeen ja Rachel ei kutsunut häihin, mutta silti kummasti ollaan heti niin parhaita ystäviä, että muutetaan yhteen...😁Ja Chandlerinkin Rachel tapasi muka ekan kerran, toisin kuin myöhemmin ilmenee. Nämä kummallisuudet on kyllä mun muistin mukaan mainittu täällä aikaisemminkin.
Niin ja kiinnitin huomiota, että erilaiset liivit oli muotia ysärillä, niin oli mullakin niitä silloin...😊 Ja Monican hiukset näytti tosi oudoilta!
Vierailija kirjoitti:
Onko muutkin alkaneet taas seurata Frendejä telkkarista, noin 136. kerran? 😂 Mä ajattelin tällä kerralla keskittyä enemmän ulkoisiin seikkoihin kuten asuihin ja lavasteisiin sekä kaikkiin kummallisuuksiin. Ja heti ekassa jaksossa ihmettelin, kuinka Rachel ja Monica eivät ole pitäneet yhteyttä lukion jälkeen ja Rachel ei kutsunut häihin, mutta silti kummasti ollaan heti niin parhaita ystäviä, että muutetaan yhteen...😁Ja Chandlerinkin Rachel tapasi muka ekan kerran, toisin kuin myöhemmin ilmenee. Nämä kummallisuudet on kyllä mun muistin mukaan mainittu täällä aikaisemminkin.
Niin ja kiinnitin huomiota, että erilaiset liivit oli muotia ysärillä, niin oli mullakin niitä silloin...😊 Ja Monican hiukset näytti tosi oudoilta!
Jep. Jatkuvaan tallennukseen menee, vaikka kaikki 10 kautta on myös dvd:llä :D. Helpompi katsoa tuolta tallennuksilta kuin plarata noita levykoteloja :). Osaan ulkoa varmaan 97% koko hommasta, mutta ei tuohon koskaan kyllästy.
Tulisipa Frasier myös uusintana kaikki jaksot. Meinasin jo tilata nekin, mutta niissä oli vain 1-2 suomenkielisillä teksteillä. Osaan kyllä englantia, mutta on rennompaa katsoa kun ei tarvi keskittyä niin täysillä puheeseen. Sori, ohis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Jatkuvaan tallennukseen menee, vaikka kaikki 10 kautta on myös dvd:llä :D. Helpompi katsoa tuolta tallennuksilta kuin plarata noita levykoteloja :). Osaan ulkoa varmaan 97% koko hommasta, mutta ei tuohon koskaan kyllästy.
Tulisipa Frasier myös uusintana kaikki jaksot. Meinasin jo tilata nekin, mutta niissä oli vain 1-2 suomenkielisillä teksteillä. Osaan kyllä englantia, mutta on rennompaa katsoa kun ei tarvi keskittyä niin täysillä puheeseen. Sori, ohis.
Miksi tallennat kun frendit löytyy netflixistä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frasier löytyy viaplaysta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkkinä, että Viaplayssa on kaikki kaudet Frasieria ja suomiteksteillä😊 tosin Viaplay on maksullinen, mutta on se sen arvoista😊
Vierailija kirjoitti:
Tuo on toki ihan puhtaasti käsikirjoittajien epäjohdonmukaisuutta, tuskinpa edes osasivat arvata miten kauan sarja jatkuu... Mutta mä olen selittänyt tämän niin, että siitä high schoolista/collegesta oli kuitenkin jo aikaa eivätkä Rachel ja Chandler olleet silloinkaan erityisen läheisiä. Rachelhan oli tuolloin vähän sellainen nokka pystyssä kävelevä hemmoteltu typykkä, niin ei varmaan paljoa muistele vanhoja puolituttuja kaverin veljen kavereita.
Ja Monicahan ei olisi halunnut ottaa Rachelia asumaan, vaan Rachel itse totesi isälleen puhelimessa, että ehkäpä hän jää asumaan tänne Monicalle. Siihen Monica totesi, että niinkai sitte. Todennäköisesti Monica ajatteli, että jelppaa vanhaa kaveria kunnes se pääsee jaloilleen, eikä varmasti haitannut että oli joku jakamassa asumiskulut. Jos Rachel nyt ylipäänsä alussa mitään pystyi maksamaan..?
Vierailija kirjoitti:
Joey osaa puhua italiaa muistaakseni ekalla kaudella (?) mutta myöhemmin ei keskustele tai osaa keskustella Paolon kanssa joka on Italiasta. Eikä joeyn italian osaamista tule ilmi millään muulla kaudella.
Ei Joey missään vaiheessa ole sujuvaa italiaa puhunut, vaan sanoja sieltä täältä. Isoäidilleenkin puhui englantia parilla italialaisella sanalla, ehkä sitten ymmärsi vähän paremmin kuin puhui :-)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 23:34"]
Olen nähnyt kaikki frendit -jaksot useampaan kertaan, osaan vuorosanat ulkoa ( no joo, en nyt ihan kaikkia :)) mutta en vaan saa päähäni epäkohtia tuosta sarjasta.... Tai mikään ei suuremmin häiritse. Ok, Joeyn ruokahalu vs.paino, siivoojan ahterin koko Monicaan verrattuna tms.. Onhan noita. Mutta lähinnä pidän tuota sarjaa vaan ihan huippuna ja rakastan kaikkia roolihahmoja, erityisesti Chandleria ja sarkastisuutta. :)
Mäkin tykkään Chandlerin läpistä,ja hahmoista on tehty ihanan inhimillisiä,Chanler käyttää huumoria puolustusmekanismina,Monica kokkaa jotta ihmiset tykkäisi hänestä...Oma lempparini on Pheobe,jotenkin samaistun höpsöön hippiin.Vähän harmitti kun se päätyi Miken kans yhteen,Pheoben ja sen tiedemiesnörtin rakkaustarina oli niin ihana(vähän kyllä järkytyin ku tuossa 61 faktaa-linkissä selvisi että se tiedemies David on Simpsoneiden Moe :D Simpparit on toinen lempisarjoistani.)
Argh! Jos hän kerran on lempparisi, niin miten ihmeessä et tiedä, että nimi kirjoitetaan Phoebe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt kaikki frendit -jaksot useampaan kertaan, osaan vuorosanat ulkoa ( no joo, en nyt ihan kaikkia :)) mutta en vaan saa päähäni epäkohtia tuosta sarjasta.... Tai mikään ei suuremmin häiritse. Ok, Joeyn ruokahalu vs.paino, siivoojan ahterin koko Monicaan verrattuna tms.. Onhan noita. Mutta lähinnä pidän tuota sarjaa vaan ihan huippuna ja rakastan kaikkia roolihahmoja, erityisesti Chandleria ja sarkastisuutta. :)Mäkin tykkään Chandlerin läpistä,ja hahmoista on tehty ihanan inhimillisiä,Chanler käyttää huumoria puolustusmekanismina,Monica kokkaa jotta ihmiset tykkäisi hänestä...Oma lempparini on Pheobe,jotenkin samaistun höpsöön hippiin.Vähän harmitti kun se päätyi Miken kans yhteen,Pheoben ja sen tiedemiesnörtin rakkaustarina oli niin ihana(vähän kyllä järkytyin ku tuossa 61 faktaa-linkissä selvisi että se tiedemies David on Simpsoneiden Moe :D Simpparit on toinen lempisarjoistani.)
Argh! Jos hän kerran on lempparisi, niin miten ihmeessä et tiedä, että nimi kirjoitetaan Phoebe?
Kirjoittaahan monet päivittäin käyttämänsä sovelluksen whatsup. Ja joillain on myös lukihäiriö.
Ei se nyt sentään ole Robbie Williams vaan Robin Williams, joka esiintyi yhdessä jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt kaikki frendit -jaksot useampaan kertaan, osaan vuorosanat ulkoa ( no joo, en nyt ihan kaikkia :)) mutta en vaan saa päähäni epäkohtia tuosta sarjasta.... Tai mikään ei suuremmin häiritse. Ok, Joeyn ruokahalu vs.paino, siivoojan ahterin koko Monicaan verrattuna tms.. Onhan noita. Mutta lähinnä pidän tuota sarjaa vaan ihan huippuna ja rakastan kaikkia roolihahmoja, erityisesti Chandleria ja sarkastisuutta. :)Mäkin tykkään Chandlerin läpistä,ja hahmoista on tehty ihanan inhimillisiä,Chanler käyttää huumoria puolustusmekanismina,Monica kokkaa jotta ihmiset tykkäisi hänestä...Oma lempparini on Pheobe,jotenkin samaistun höpsöön hippiin.Vähän harmitti kun se päätyi Miken kans yhteen,Pheoben ja sen tiedemiesnörtin rakkaustarina oli niin ihana(vähän kyllä järkytyin ku tuossa 61 faktaa-linkissä selvisi että se tiedemies David on Simpsoneiden Moe :D Simpparit on toinen lempisarjoistani.)
Näitä sattuu. Vaikka minäkin olen lukion käynyt, niin joskus kirjotin Sinkkuelämää ketjussa Carrey josta joku repi pelihousunsa. Kenties sinä?
Itseäni on häirinnyt aina se, kun Rachel menee raskautensa takia ensimmäiseen ultraan ja lääkäri ei käytä mitään ultrausjuttuja vaan päsäyttää suoraan tietokoneen ruudulle kuvaa vauvasta. Ja toinen vähän vastaava oli Rachelin synnytyksessä, se lakana oli siinä Rachelin jalkojen päällä niin, ettei sinne olisi mitenkään mikään synnytyslääkäri nähnyt ja kaikki on siinä ihan että omg i can see its head ja plaa plaa.
Frendit alkoi alusta Subilla 25v juhlan kunniaksi. Odotin kovasti, mutta petyin, koska sarjassa on niin paljon tylsää ja teennäistä. Erityisesti Phoebe on vain päälleliimattu muka hauska muka hippi. Olen varmaan vaan tullut vanhaksi kärtyksi, ja sarja on oikeasti ihan kiva. Jospa se vie kohta mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
Frendit alkoi alusta Subilla 25v juhlan kunniaksi. Odotin kovasti, mutta petyin, koska sarjassa on niin paljon tylsää ja teennäistä. Erityisesti Phoebe on vain päälleliimattu muka hauska muka hippi. Olen varmaan vaan tullut vanhaksi kärtyksi, ja sarja on oikeasti ihan kiva. Jospa se vie kohta mukanaan.
Sarja on hyvä ja Fiibi ihan turha hahmo siinä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin mysteeri on se, että miten kukaan viitsii tuollaista paskaa katsoa.
...sanoo tyyppi, joka pyörii mammapalstalla!
Oletteko huomanneet, että jaksossa jossa Chandler huijaa Janicea sanomalla muuttavansa Jemeniin, on lentokentän seinällä Suomi-aiheinen juliste? Julisteessa on kuva veneestä järvimaisemassa ja alareunassa lukee Finland.
On varmaan ollut jo täällä, mutta ekalla kaudella Monican kämpässä ne huomaavat, että sieltä vastapäisestä talosta se yksi nainen kiikaroin heidän kämppäänsä. Sitten myös Joey ilmoittaa, että sama nainen tiirailee heille.
Miten se on mahdollista kun niitten kämpät on ihan eri kohdalla vastapäin toisiaan, ei se sama kiikarinainen mitenkää näkis Joeyn ikkunaan jos se näkee Monicalle?
https://m.eonline.com/uk/news/1047038/jennifer-aniston-is-open-to-a-fri…