Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Frendit (tv sarja) mysteerit.

Vierailija
31.07.2014 |

Sinkkuelämää ketjun innoittamana.

Näitä on paljon, mutta nyt kun miettimällä mietin niin tulee mieleen vaan se että viimeisillä kausilla Rossin poikaa Benia ei näytetä eikä mainita juuri lainkaan.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Frendit - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1495)

Vierailija
541/1495 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 21:04"]miten joey on noinkaan hoikka kun syö koko ajan?

Matt Le Blanc on muuten nykyään aika plösähtänyt.

Haloo onhan sille nyt tullut ikääkin, sillä eikö tuosta sarjasta ole jo 20 vuotta?

Vierailija
542/1495 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 21:04"]miten joey on noinkaan hoikka kun syö koko ajan?

Matt Le Blanc on muuten nykyään aika plösähtänyt.

Haloo onhan sille nyt tullut ikääkin, sillä eikö tuosta sarjasta ole jo 20 vuotta?

Eka tuotantokausi kuvattiin 23-24 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1495 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:21"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 16:07"]

Lankapuhelin ei tarvitse sähköä toimiakseen. Eikä siitä tarvitse olla käyttökokemusta, että voi ymmärtää ihan perusjuttuja.

Jos jollain on ollut puhelin mykkänä sähkökatkon aikana, niin puhelimen ongelma on ollut jossan muualla kuin sähkössä. ;)

Tuosta asuntojen hinnoista vielä, ettei se hinta pelkästään koosta tule,myös sijainnista. Onhan tuo ikuinen klisee joka tietyissä sarjoissa osataan ottaa huomioon.

Mainittu Seinfeld, aika realistinen kerrostalo kämppiähän siinä nähtiin. Hemmetin pieniä. Tietty lavastekodit näyttävät isommilta, kun se yksi seinä puuttuu ja valoa riittää.

Itseä ottaa silmin paljon se asuntojen sopimattomuus muuhun pohjapiirustukseen nähden. Joskus jopa niin paljon, että lopetan kattomisen. Frendien kohdalla näin ei tapahtunut.

No miksi sitten lankapuhelin ei toimi jollei oo töpseli seinässä mistä virta tulee?????? hei halooo, näytä valoo

Niin eli jos joku ei tiedä mitä "töpseli" tarkoittaa niin väännetään rautalangasta eli johto pitää laittaa pistorasiaan, mistä sähkö tulee, jotta lankapuhelin toimii.

Voi idiootti pieni, se töpseli ei ole sähkötöpseli, vaan puhelinkaapelitöpseli. Menee siis ihan eri verkkoon. Ootko sä aatellut, että jännästi vielä netti toimii, vaikka sähköt menee? Mistä johtuu, tiedätkö?

Vierailija
544/1495 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monica ja Rachel on lähes anorektisia varsinkin loppua kohden, kun taas Joey on todella plösö ja Chandlerkin enimmän aikaa (silloin kun Matthew Perryllä meni huonosti.)

Vierailija
545/1495 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina ihmetyttänyt se, kun Monica ja Rachel tapasi baarissa juuri kun Rachel on mennyt kihloihin. Tämä siis kun kahvila oli baari. Tästä olisi siis vuosi, kun ohjelma oikeasti alkaa. Ross saa tietää, että Carol on lesbo, mutta kun ohjelma alkaa Carol on vasta alkuvaiheessa raskaana. Joko raskaus on alkanut jostain koteloituneesta siittiöitä tai Carol ja Ross on vielä kertaalleen vehtaillu jossain vaiheessa eron jälkeen. Tai sitten frendit-maailmassa raskaudet on toooosi pitkiä.

Vierailija
546/1495 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on aina ihmetyttänyt se, kun Monica ja Rachel tapasi baarissa juuri kun Rachel on mennyt kihloihin. Tämä siis kun kahvila oli baari. Tästä olisi siis vuosi, kun ohjelma oikeasti alkaa. Ross saa tietää, että Carol on lesbo, mutta kun ohjelma alkaa Carol on vasta alkuvaiheessa raskaana. Joko raskaus on alkanut jostain koteloituneesta siittiöitä tai Carol ja Ross on vielä kertaalleen vehtaillu jossain vaiheessa eron jälkeen. Tai sitten frendit-maailmassa raskaudet on toooosi pitkiä.

Joku muistikuva että Ross sanoo jossain jaksossa "pitäneen hauskaa" Carolin kanssa vielä kerran sen jälkeen kun paljastui lesboksi...

Vierailija
547/1495 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko huomannut että Mordern Family sarjassa on ihan älyttömän paljon otettu vaikutteita frendeistä. Katoin juuri kaikki Modern familyt läpi ja toooosi paljon samanlaisia ja samoista aiheista läppiä ja samanlaisia juttuja samoista aiheista.

Vierailija
548/1495 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksossa, jossa Monica ostaa hääpuvun, hän kertoo Megan(?) nimiselle naiselle menevänsä naimisiin toukokuussa.

Juuri ennen Monican ja Chandlerin häitä Rachel saa tietää olevansa raskaana.

Emma syntyy huhtikuussa. Jos häät olivat toukokuussa, olisi raskaus kestänyt vuoden...

Tää on häirinnyt mua niin pitkään :D

Vierailija
549/1495 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko huomannut että Mordern Family sarjassa on ihan älyttömän paljon otettu vaikutteita frendeistä. Katoin juuri kaikki Modern familyt läpi ja toooosi paljon samanlaisia ja samoista aiheista läppiä ja samanlaisia juttuja samoista aiheista.

No entäs himymissä sitten!!!joka jaksossa tyyliin frendeistä joku juttu kopsattuna!!!

Vierailija
550/1495 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entäs himymissä sitten!!!joka jaksossa tyyliin frendeistä joku juttu kopsattuna!!!

Olin kommentoimassa samaa. Siis niin räikeää etten kykene katsomaan koko sarjaa!

Vierailija
551/1495 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aniston kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 01:38"]

Muuten ollut vain hömppäelokuvissa,joista ei ole jäänyt mitään mieleen.

Ja näytellyt kaikissa samaa rachelmäistä roolia rachelmäisellä hiustyyliilä varustettuna. Ainakin niissä, joista minä olen jonkin pätkän sattunut näkemään.

Katsokaapa "Cake" (2014), jossa Aniston pääroolissa ja muistaakseni myös tuottajana tms. Aivan mahtavan koskettava roolisuoritus hankalasta aiheesta. Niin kaukana Rachelista kuin voi olla. Myös Marley&Me on muistaakseni erilainen rooli, kuin häneltä on totuttu näkemään.

Cake on varmaan parhaita leffoja, joita olen nähnyt. Miksi ei päässyt ehdolle Oscareihin?

Ja The Good Girl myös

Vierailija
552/1495 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kommentoimassa samaa. Siis niin räikeää etten kykene katsomaan koko sarjaa!

Jep, katsoin vasta himymin tänä vuonna ekan kerran, frendit katsonut läpi n. 3 kertaa (sitä supupolvea nääs) niin huomasi kyllä yhdennäköisyyden.

Vierailija
553/1495 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku muistikuva että Ross sanoo jossain jaksossa "pitäneen hauskaa" Carolin kanssa vielä kerran sen jälkeen kun paljastui lesboksi...

Sepä sitten selittäis. Pitääpä katella ens kerralla vähän eri silmällä :)

Vierailija
554/1495 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:06"]

joku mainitsi mokana sen "äänitetyn yleisönaurun", mutta ainakin seuraava video antaa ymmärtään, että kyseessä on ihan todellinen live studio-yleisö. (joskus 2:20 eteenpäin)

Eli naurupätkiä ei olekaan äänitetty päälle, vaan kuvauksia on ollut seuraamassa ihan todellinen yleisö? Ainakin itse yllätyin, en olisi uskonut että isoja tv-kuvauksia olisi jaksettu toteuttaa yleisön edessä.

(samassa pätkässä on muuten myös se Benin isi -sanan sanominen)

Käsittääkseni ainakin monican asuntokohtauksia seuraa oikea yleisö. Varmaan poikienkin? Ehkä siksi Frendien taustanauru on kaikkein vähiten häiritsevää vrt. esim. Rillit Huurussa...

Eikös Rillit Huurussa kuvata myös oikean yleisön edessä? Vai käyttävätkö kuitenkin taustanauhoja? Olen vieraillut Rillit Huurussa kuvauspaikalla ja siellä oli ainakin istumapaikat yleisölle.

Vierailija
555/1495 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mihin se viesti hävisi minulta, enkä jaksa enää selata joten sori, en pääse quotettamaan sitä :D Mutta joku väitti, että Lisa "Phoebe" Kudrow olisi ollut neitsyt mennessään naimisiin, niin tämä oli sitkeä huhu joka ei pitänyt paikkansa. Lisa oli kertonut, että hänelle olisi ollut kunnia säilyttää neitsyytensä avioliittoon ja huhu sai siitä siivet.

2011 hän kertoi Jay Lenon showssa:

Lisa Kudrow: It’s the most frequently asked question of me: “So you were a virgin when you got married? It’s not true.”

Jay Leno: Only in America is that like an insult — “Oh she was a virgin when she got married!”

Kudrow: No I don’t take it as an insult!

Leno: It’s not an insult.

Kudrow: No, no. What I was trying to say is that when I was young I had always had hoped and wanted to be a virgin when I got married, which I think is worthwhile.

Vierailija
556/1495 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee sarjan asetelma, jossa Rossin annetaan ymmärtää omistavan siskonsa. Eli, että siskon suhdetta Chandleriin pitää salailla koska hah hah hauskaa jenkit lol et saa koskea mun siskoon. Tämä on ärsyttänyt aina ja mitä enemmän aikaa kuluu, sen enemmän tämä häiritsee minua :D

Vierailija
557/1495 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsee sarjan asetelma, jossa Rossin annetaan ymmärtää omistavan siskonsa. Eli, että siskon suhdetta Chandleriin pitää salailla koska hah hah hauskaa jenkit lol et saa koskea mun siskoon. Tämä on ärsyttänyt aina ja mitä enemmän aikaa kuluu, sen enemmän tämä häiritsee minua :D

Mitä ongelmaa tässä on? Varmaan liittyy ainakin siihen että Ross haluaa suojella siskoansa, ja onhan sillä Chandlerin kanssa nuorempanakin ollut kaikenlaisia sääntöjä kenen kanssa "ei saa vehtailla". Tajuaa kuitenkin heti että se on vain mahtava asia, kun kuulee heidän seurustelusta. 

Ja pakko sanoa että itsekään en heti sulattaisi, jos paras ystävä alkaisi seurustelemaan sisarukseni kanssa.

Vierailija
558/1495 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt jos tämä on jo tullut esille, en jaksanut enää tähän aikaan kaikkea lukea. Mua on aika kauan jo häirinnyt se että ne asunnot ei mätsää sen rakennuksen käytävää. Äh vaikea selittää, mutta sitä siis tarkoitan, että Monican vessassa ei pitäisi pystyä olemaan ikkunaa koska siinä takana pitäisi kaiken logiikan mukaan olla käytävä. Sama homma keittiön ikkunassa. Siinä ei pitäisi voida olla ikkunaa samasta syystä. Ootteko koskaan huomannu?

Täällä ainakin on huoneiston pohjapiirros ja myös muiden sarjojen asuntoja. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2192882/Artists-sketch-floorpla…

Mutta miten Phoebe oli tutustunut niihin kaikkiin muihin? Erityisesti ihmetyttää kuinka Phoebe ja Monica olivat kavereita, tai suorastaan ystäviä, kun olivat niin erilaisia. Tuntuisi luontevalta, että Monica olisi suorastaan vältellyt niin epämääräistä, asunnotonta katusoittelijaa.

Vierailija
559/1495 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frendit on suora kopio Seinfeldistä.

Vierailija
560/1495 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt jos tämä on jo tullut esille, en jaksanut enää tähän aikaan kaikkea lukea. Mua on aika kauan jo häirinnyt se että ne asunnot ei mätsää sen rakennuksen käytävää. Äh vaikea selittää, mutta sitä siis tarkoitan, että Monican vessassa ei pitäisi pystyä olemaan ikkunaa koska siinä takana pitäisi kaiken logiikan mukaan olla käytävä. Sama homma keittiön ikkunassa. Siinä ei pitäisi voida olla ikkunaa samasta syystä. Ootteko koskaan huomannu?

Täällä ainakin on huoneiston pohjapiirros ja myös muiden sarjojen asuntoja. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2192882/Artists-sketch-floorpla…

Mutta miten Phoebe oli tutustunut niihin kaikkiin muihin? Erityisesti ihmetyttää kuinka Phoebe ja Monica olivat kavereita, tai suorastaan ystäviä, kun olivat niin erilaisia. Tuntuisi luontevalta, että Monica olisi suorastaan vältellyt niin epämääräistä, asunnotonta katusoittelijaa.

Sitä ei ole taidettu koskaan kertoa,kuinka Phoebe on porukkaan päätynyt?😕 On vain todettu, ettei hänellä ole muiden kanssa pitkää yhteistä historiaa.Kuten silloin, kun Ross ei voinut Emilyn määräyksestä hengailla Rachelin kanssa, Rachel sanoo pelkäävänsä että hänet hylätään, ja on aina ajatellut että Phoebe on se, joka jää porukasta kun ei ole sukua, asuu kaukana ja on muutenkin ihan ulkona.