Jee, 2 tunnin päästä vihdoin eka rokote!
Tätä on odotettu. Tuntuu että olen ihan viimeisten joukossa, kun Turku sössi koko homman.
Vielä kun saisi sen toisen jotenkin nopeutetulla aikataululla mutta se tuskin onnistuu.
Kommentit (75)
Itse odottelen Novavaxia. Toivottavasti se tulee Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun turkulaiset sukulaisnuoret sai piikit kesäkuussa juhannuksen jälkeen, ovat päälle kaksikymppisiä. Olivat ilmoittautuneet siihen jonoon.
Jep, mä olin jonossa 3 kk. Otin itseni äsken pois siitä. En siis saanut aikaa jonon kautta ollenkaan.
Kuten sanottua, Turku sössi homman tehokkaasti.
Ap
Hyvä kun kerroit asia tänne.Moni kun luulee rokote aika tulee heti,kuin manulle illalinen kaikialla!
Joo. Alkoi jo toden teolla ottaa päähän kun aina jos tuli puhe rokotuksista, jouduin sanomaan ettei minua ole rokotettu kertaakaan. Suurin osa luuli heti että olen joku foliohattuilija. Olisin kyllä ottanut rokotteen aikaa sitten jos sellainen olisi ollut saatavilla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun turkulaiset sukulaisnuoret sai piikit kesäkuussa juhannuksen jälkeen, ovat päälle kaksikymppisiä. Olivat ilmoittautuneet siihen jonoon.
Jep, mä olin jonossa 3 kk. Otin itseni äsken pois siitä. En siis saanut aikaa jonon kautta ollenkaan.
Ap
Kummallista arpomista sitten, luulin että se toimi, kun noillekin tutuille onnistui. Hyvä kun sun vuoro tulee, itsellä kakkosaika ensi viikolla, mutta varovaisella mielellä tässä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, no on tosi pitkälle mennyt. Meillä sai 17-vuotiaskin kesäkuussa ensimmäisen rokotuksen.
Rokote saatavuus on kiinni alueesta,eri ikä luokat ja kuinka paljon aluella askkaita? Jos et sitä tiedä,on helppo leukailla? Vai luuletko Lohja.Tampere,Oulu ,Rovaniemi yhtä paljon asukaita kuin Helsinki suurpiiri?. Mahtavaa saat ekan rokoteen, onneksi olkoon!
Eikös rokotteita ole jaettu maakuntiin ikäluokkien koon suhteessa? Tällöin kaupungin asukasmäärällä ei ole merkitystä, Helsinki saa edelleen enemmän rokotteita kuin vaikkapa Tampere, mutta kumpikin periaatteessa samassa suhteessa ikäluokan kokoon nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen on noin tohkeissaan rokotteesta, joka ei estä tartuntaa tai levittämästä tartuntaa muihin. Minä ihmelääkkeenä sinä sitä oikein pidät?
Pian pääsee taas matkustamaan. :) Ja suojaahan se vakavimmilta oireilta.
Ap
Kyllähän tässä on koko ajan päässyt matkustamaan ja pääsee tälläkin hetkellä. Oletko siinä käsityksessä, että Suomen rajat ovat jotenkin kiinni?
En toki, mutta esim. ihan Tallinnaan matkustaessa karanteenit ovat pidempiä rokottamattomille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Mä saan Comirnatyn.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaikka 100% rokotetaan, korona leviää ja tekee tuhoja sekä aiheuttaa sulkuja
Matkailu- ja ravintola-ala sekä yleisötapahtumat ovat historiaa ja auringonlaskun ala, korona tulee leviämään myös 100% rokotetussa kansassa aiheuttaen heillekin sairaalahoitoa, long covidia ja koronakuolemia. Bisnes pitää hankkia jatkossa muusta kuin ihmisten parveilusta. Tukahdutus olisi ollut vaihtoehto, silloin vain matkailu- ja majoitusala olisivat kärsineet mutta ravintola- ja yleisötapahtumat olisi ollut mahdollista pitää sekä Suomi auki. Talouselämän valinta, ja kuten aina huono.
Koronapassimatkailu ja parveilu on kuin turha antibioottien syöttäminen!
Koronarokote luo pohjan uudelle superkoronalle.
Ihminen se vain ei opi virheistään kun raha puhuu ja business must go on!
Koronapassilla vapautetulla parveilulla ja matkailulla levitetään koronavirusta väestöön sikana 💣💥
Niinpä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Mä saan Comirnatyn.
Ap
Testeissä haittavaikutuksia on havaittu paljon vähemmän kuin nykyisissä rokotteissa.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen on noin tohkeissaan rokotteesta, joka ei estä tartuntaa tai levittämästä tartuntaa muihin. Minä ihmelääkkeenä sinä sitä oikein pidät?
Se on ihmelääke helppoon matkailuun.
Älä ainakaan nyt guuglaa mitä voivat saada aikaan piikkiproteiinit joita elimistösi alkaa nyt piikityksen vaikutuksesta kehittää. Voi jäädä ottamatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kummallista arpomista sitten, luulin että se toimi, kun noillekin tutuille onnistui. Hyvä kun sun vuoro tulee, itsellä kakkosaika ensi viikolla, mutta varovaisella mielellä tässä vielä.
No on todellakin. Siihen asti meni hyvin kun jono eteni ikäjärjestyksessä. Yhtäkkiä se muutettiin satunnaisjärjestykseen ja homma kosahti.
Ap
Ja vaikkapa Norjaan ei pääse ilman 10 vrk karanteenia, kun koti etelän korona-alueilla. T. Lapissa lomamatkalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta olla innoissaan kokeellisesta rokotuksesta jonka pitkäaikaisvaikutukset tuntemattomat
No, kokeellinen ja kokeellinen. :D Rokotukset on keksitty satoja vuosia sitten.
Ap
Et voi oikeasti olla noin tyhmä. Toki rokotteet keksittiin ajat sitten, mutta mRNA-rokotteita ei ole ennen annettu ihmisille. Koe-eläimillähän niitä on testattu, kaikki kuolivat. Koronarokotteet ovat täysin eri asia kuin perinteiset, esim. tetanus- ja poliorokotteet.
gtuity kirjoitti:
Älä ainakaan nyt guuglaa mitä voivat saada aikaan piikkiproteiinit joita elimistösi alkaa nyt piikityksen vaikutuksesta kehittää. Voi jäädä ottamatta
Älä huoli, en lue magneettimediaa. :D
Ap
Minulla suunnilleen samoihin aikoihin toka koronarokote, eräässä Turun kehyskaupungissa. Kannattaisko muuttaa pois sieltä mätäpaiseesta (funikulaari, köh, Logomon silta, köh)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta olla innoissaan kokeellisesta rokotuksesta jonka pitkäaikaisvaikutukset tuntemattomat
No, kokeellinen ja kokeellinen. :D Rokotukset on keksitty satoja vuosia sitten.
Ap
Et voi oikeasti olla noin tyhmä. Toki rokotteet keksittiin ajat sitten, mutta mRNA-rokotteita ei ole ennen annettu ihmisille. Koe-eläimillähän niitä on testattu, kaikki kuolivat. Koronarokotteet ovat täysin eri asia kuin perinteiset, esim. tetanus- ja poliorokotteet.
Jep, laitatko lähteen tuohon että kaikki kuolivat. :D
Kaikkea leipä elättää.
Ap
Huoleton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihmelääke helppoon matkailuun.
...joka on huono syy ottaa kokeellinen rokote, jonka kliiniset massatestaukset teillä koekaniineilla loppuvat 2023.
Vierailija kirjoitti:
Oletko 15?
29.
Ap
Kyllähän tässä on koko ajan päässyt matkustamaan ja pääsee tälläkin hetkellä. Oletko siinä käsityksessä, että Suomen rajat ovat jotenkin kiinni?