Jee, 2 tunnin päästä vihdoin eka rokote!
Tätä on odotettu. Tuntuu että olen ihan viimeisten joukossa, kun Turku sössi koko homman.
Vielä kun saisi sen toisen jotenkin nopeutetulla aikataululla mutta se tuskin onnistuu.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen on noin tohkeissaan rokotteesta, joka ei estä tartuntaa tai levittämästä tartuntaa muihin. Minä ihmelääkkeenä sinä sitä oikein pidät?
Pian pääsee taas matkustamaan. :) Ja suojaahan se vakavimmilta oireilta.
Ap
Kyllähän tässä on koko ajan päässyt matkustamaan ja pääsee tälläkin hetkellä. Oletko siinä käsityksessä, että Suomen rajat ovat jotenkin kiinni?
En toki, mutta esim. ihan Tallinnaan matkustaessa karanteenit ovat pidempiä rokottamattomille.
Ap
Olin alkuviikosta Tallinnassa, eikä ole mitään karanteenia.
Huoleton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen on noin tohkeissaan rokotteesta, joka ei estä tartuntaa tai levittämästä tartuntaa muihin. Minä ihmelääkkeenä sinä sitä oikein pidät?
Pian pääsee taas matkustamaan. :) Ja suojaahan se vakavimmilta oireilta.
Ap
Kyllähän tässä on koko ajan päässyt matkustamaan ja pääsee tälläkin hetkellä. Oletko siinä käsityksessä, että Suomen rajat ovat jotenkin kiinni?
En toki, mutta esim. ihan Tallinnaan matkustaessa karanteenit ovat pidempiä rokottamattomille.
Ap
Olin alkuviikosta Tallinnassa, eikä ole mitään karanteenia.
No joo, mä olen aika tunnollinen ihminen niin sen takia en viitsi matkustaa. En voi olla karanteenissa, mutten myöskään halua olla noudattamatta sitä.
Ap
Hyvä että saat rokotteen. Kukaan tuntemistani ei ole saanut vakavia oireita, käsi hiukan arka, hiukan lämpöä joku, toiset ei yhtään mitään.
Jos aikoinaan oltaisiin oltu yhtä "peloissaan" rokotteiden suhteen kuin jotkut nyt, tällä riehuisi esim isorokko ja tuberkuloosi jne. Kulkutauti on rankka juttu ja rokoteet vähentää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että saat rokotteen. Kukaan tuntemistani ei ole saanut vakavia oireita, käsi hiukan arka, hiukan lämpöä joku, toiset ei yhtään mitään.
Jos aikoinaan oltaisiin oltu yhtä "peloissaan" rokotteiden suhteen kuin jotkut nyt, tällä riehuisi esim isorokko ja tuberkuloosi jne. Kulkutauti on rankka juttu ja rokoteet vähentää sitä.
Älä muuta viserrä.
Mun lähipiiristä ei kukaan ole saanut mitään oireita, suurin osa on saanut jo molemmat rokotteet.
Ap
Onnittelut ensimmäisen rokotteen saamisesta.
nm. toisen rokotuksen tänään saanut
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut ensimmäisen rokotteen saamisesta.
nm. toisen rokotuksen tänään saanut
Kiitos! :)
Ap
Katsotaan toisen rokkotteen jälkeen oletko yhtä iloinen. Joillekin on tullut ikäviä haittoja ja jopa kuolema.
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan toisen rokkotteen jälkeen oletko yhtä iloinen. Joillekin on tullut ikäviä haittoja ja jopa kuolema.
Lupaan olla. Koronaankin voi kuolla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvin harva niin tekee, 99,98% selviää. Sinunikäisellesi perusterveelle se on käytännössä vaaraton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvin harva niin tekee, 99,98% selviää. Sinunikäisellesi perusterveelle se on käytännössä vaaraton.
Kuten rokotekin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaikka 100% rokotetaan, korona leviää ja tekee tuhoja sekä aiheuttaa sulkuja
Matkailu- ja ravintola-ala sekä yleisötapahtumat ovat historiaa ja auringonlaskun ala, korona tulee leviämään myös 100% rokotetussa kansassa aiheuttaen heillekin sairaalahoitoa, long covidia ja koronakuolemia. Bisnes pitää hankkia jatkossa muusta kuin ihmisten parveilusta. Tukahdutus olisi ollut vaihtoehto, silloin vain matkailu- ja majoitusala olisivat kärsineet mutta ravintola- ja yleisötapahtumat olisi ollut mahdollista pitää sekä Suomi auki. Talouselämän valinta, ja kuten aina huono.
Koronapassimatkailu ja parveilu on kuin turha antibioottien syöttäminen!
Koronarokote luo pohjan uudelle superkoronalle.
Ihminen se vain ei opi virheistään kun raha puhuu ja business must go on!
Koronapassilla vapautetulla parveilulla ja matkailulla levitetään koronavirusta väestöön sikana 💣💥
Historiaa? Miten mä olin eilen festareilla sitten ja ens kuussa lähden reissuun. Herää typerys.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki turkulaiset saisi rokottaa ja upottaa siihen mutajokeen.
Miksi tällainen viesti saa olla täällä poistamatta? Ja miksi tällaisella viestillä on noin paljon yläpeukkuja?
Vierailija kirjoitti:
Sinä saisit hukkua paskakaivoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällainen viesti saa olla täällä poistamatta? Ja miksi tällaisella viestillä on noin paljon yläpeukkuja?
Koska Turku on Suomen persereikä. :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen rokoteen ottaja tietää, kyllä asian.Rokote antaa suojan ettei makaa teholla ja kuole!tauti jos tulee ?On lievempi ja sairastaa kotona.Toisin kuin rokotamattomat makaavat sairaalan osastot tai teho-osasto,teholta sitten moni lähtee hautaan.
Tota. Tiedätkö paljonko Suomessa on ollut teholla / kuollut? Meinaatko, että nyt alkaa kaatua rokottamatonta sakkia kun tää deltakin on todettu vaarattomammaksi kuin aiemmat? Tää ihmisten logiikka on kyllä erikoista...
Onnea, meikällä jo molemmat ja tänään tulostan rokotetodistuksen omakannasta.
Oomme lähdössä vuokramökkikylään, johon vaaditaan väjintään toinen rokote aikuisilla otettuna.
Vierailija kirjoitti:
Onnea, meikällä jo molemmat ja tänään tulostan rokotetodistuksen omakannasta.
Oomme lähdössä vuokramökkikylään, johon vaaditaan väjintään toinen rokote aikuisilla otettuna.
Noniin, eli kyllä se piikki vaan kannattaa ottaa. :) Ja kiitos!
Mä istun nyt odotustilassa, piikki oli jo lihassa. Seuraava sitten lokakuussa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen rokoteen ottaja tietää, kyllä asian.Rokote antaa suojan ettei makaa teholla ja kuole!tauti jos tulee ?On lievempi ja sairastaa kotona.Toisin kuin rokotamattomat makaavat sairaalan osastot tai teho-osasto,teholta sitten moni lähtee hautaan.
Siellä tehoilla makaa rokotetutkin. Se ei estä millään tavalla saamasta vakavaa muotoa jos olet sen saadaksesi geneettisen alttiuden takia. Ja me muut ihan kotona sairastettu on. Teinilläkin kesti ihan 1.5vrk. Kurkkukipua ja päänsärkyä, oli lämpöä. Suurin osa on ollut täysin oireettomia kun on sen saaneet. En käsitä tätä aivopesun määrää ihmisissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuten rokotekin.
Ap
No itseasiassa ei. Mikään rokote tai lääke ei ole turvallisempi perusterveelle työikäiselle kuin sairastettu korona.
Ei todellakaan, Turku on mahtava kaupunki. Tämä rokotustouhu ei vaan nyt mennyt ihan nappiin. Tai edes lähelle sitä.
Ap