Jee, 2 tunnin päästä vihdoin eka rokote!
Tätä on odotettu. Tuntuu että olen ihan viimeisten joukossa, kun Turku sössi koko homman.
Vielä kun saisi sen toisen jotenkin nopeutetulla aikataululla mutta se tuskin onnistuu.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Enpä juhlisi, voimia.
Juhlin jo eilen etukäteen. :D
Ap
Oho, no on tosi pitkälle mennyt. Meillä sai 17-vuotiaskin kesäkuussa ensimmäisen rokotuksen.
Kaikki turkulaiset saisi rokottaa ja upottaa siihen mutajokeen.
Tervetuloa meidän "sirutettujen lampaiden" joukkoon. (vitsi)
Itse olen saanut jo molemmat. :)
En o turggusest.
Vierailija kirjoitti:
Oho, no on tosi pitkälle mennyt. Meillä sai 17-vuotiaskin kesäkuussa ensimmäisen rokotuksen.
Älä muuta sano, ihan naurettavaa. Tämäkin oli joku peruutusaika jonka varasin viikko sitten. Muuten kalenteri on täynnä, ja ekat ajat elokuun lopulla.
Ap
Et oo viimisten joukossa koska mul eo oo viel yhtää.
Ihanaa ettei tarvi enää ottaa yhtäkään. Naama on kuin petolinnun perä ja menkat myöhässä. Sekoittaa hormoonitoiminnan täysin.
Aikuinen ihminen on noin tohkeissaan rokotteesta, joka ei estä tartuntaa tai levittämästä tartuntaa muihin. Minä ihmelääkkeenä sinä sitä oikein pidät?
Vierailija kirjoitti:
Rokote saatavuus on kiinni alueesta,eri ikä luokat ja kuinka paljon aluella askkaita? Jos et sitä tiedä,on helppo leukailla? Vai luuletko Lohja.Tampere,Oulu ,Rovaniemi yhtä paljon asukaita kuin Helsinki suurpiiri?. Mahtavaa saat ekan rokoteen, onneksi olkoon!
Vaikka 100% rokotetaan, korona leviää ja tekee tuhoja sekä aiheuttaa sulkuja
Matkailu- ja ravintola-ala sekä yleisötapahtumat ovat historiaa ja auringonlaskun ala, korona tulee leviämään myös 100% rokotetussa kansassa aiheuttaen heillekin sairaalahoitoa, long covidia ja koronakuolemia. Bisnes pitää hankkia jatkossa muusta kuin ihmisten parveilusta. Tukahdutus olisi ollut vaihtoehto, silloin vain matkailu- ja majoitusala olisivat kärsineet mutta ravintola- ja yleisötapahtumat olisi ollut mahdollista pitää sekä Suomi auki. Talouselämän valinta, ja kuten aina huono.
Koronapassimatkailu ja parveilu on kuin turha antibioottien syöttäminen!
Koronarokote luo pohjan uudelle superkoronalle.
Ihminen se vain ei opi virheistään kun raha puhuu ja business must go on!
Koronapassilla vapautetulla parveilulla ja matkailulla levitetään koronavirusta väestöön sikana 💣💥
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen on noin tohkeissaan rokotteesta, joka ei estä tartuntaa tai levittämästä tartuntaa muihin. Minä ihmelääkkeenä sinä sitä oikein pidät?
Pian pääsee taas matkustamaan. :) Ja suojaahan se vakavimmilta oireilta.
Ap
Mun turkulaiset sukulaisnuoret sai piikit kesäkuussa juhannuksen jälkeen, ovat päälle kaksikymppisiä. Olivat ilmoittautuneet siihen jonoon.
Sairasta olla innoissaan kokeellisesta rokotuksesta jonka pitkäaikaisvaikutukset tuntemattomat
Vierailija kirjoitti:
Kato nyt hänkin on niin kuin muut! 😆
Vierailija kirjoitti:
Mun turkulaiset sukulaisnuoret sai piikit kesäkuussa juhannuksen jälkeen, ovat päälle kaksikymppisiä. Olivat ilmoittautuneet siihen jonoon.
Jep, mä olin jonossa 3 kk. Otin itseni äsken pois siitä. En siis saanut aikaa jonon kautta ollenkaan.
Kuten sanottua, Turku sössi homman tehokkaasti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jokainen rokoteen ottaja tietää, kyllä asian.Rokote antaa suojan ettei makaa teholla ja kuole!tauti jos tulee ?On lievempi ja sairastaa kotona.Toisin kuin rokotamattomat makaavat sairaalan osastot tai teho-osasto,teholta sitten moni lähtee hautaan.
Onneksi olkoonn ap! Itse saanut 2 rokotetta. 😀
Vierailija kirjoitti:
Sairasta olla innoissaan kokeellisesta rokotuksesta jonka pitkäaikaisvaikutukset tuntemattomat
No, kokeellinen ja kokeellinen. :D Rokotukset on keksitty satoja vuosia sitten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, mä olin jonossa 3 kk. Otin itseni äsken pois siitä. En siis saanut aikaa jonon kautta ollenkaan.
Kuten sanottua, Turku sössi homman tehokkaasti.
Ap
Hyvä kun kerroit asia tänne.Moni kun luulee rokote aika tulee heti,kuin manulle illalinen kaikialla!
Enpä juhlisi, voimia.