20-vuotias tyttäreni on raskaana 28-vuotiaalle miehelle.
Kommentit (14)
On kai munki vanhemmilla 6 vuotta ikäeroa, ei paha! :)
Mun äiti oli 21 kun sai mut.
Isäni puolestaan 30.
20 vuotta naimisissa, 30 yhdessä. Sisaruksia mulla on kolme. Hyvin menee. En ymmärrä ap:ta.
Onko miehellä minkälainen ammatti?
Ei taida olla ammattia hänellä.. toivottavasti ei tule perhehelvettiä! Oikeasti.
Mitä sitten? Olen itse 18-vuotiaana alkanut seurustella 27-vuotiaan miehen kanssa ja edelleen 22-vuotiaana hänen kanssaan yhdessä, enkä enempää voisi suhteelta toivoa. Lapsetkin pian ajankohtaisia. Ei vaan meidän lähipiirissä ole kukaan kummemmin ikäeroamme vieroksunut. Ajattele heidät ihmisinä, älä ikäerona.
Minäpä olen 19v ja raskaana 19- vuotiaalle.
Sanoin ihan siksi että saat kokea suuremman järkytyksen.
Onnea tulevalle mummille :-)
Sanos nyt Ap, että mitähän se sulle kuuluu?
Onnea tulevalle yh:lle ku mies on todennäköisesti lapsen tasolla. Senhän sinä ap halusit kuulla.
Voi luoja
Kuulostaa paremmalle kuitenkin, kuin 20 vuotiaalle "miehelle"..
Niin miksi olet shokissa? Eihän tuossa nyt ole mitään kamalaa.
Minun äiti oli 18 vuotiaana raskaana 27 vuotiaalle miehelle. Onneksi kaikki oli vain onnellisia asiasta. Ovat nyt olleet 33 vuotta nsimisissa.
Miten tuo on mahdollista? Takuu loppui, kun tytär 18-vuotta? Ei voi edes LS-ilmoitusta tehdä. Jospa kuitenkin yrittäisit.? Pilaa kuitenkin lapsesi suhde määrätietoisesti, se kannattaa. Mieshän on sika ja hyväksikäyttäjä. Ties milloin jo ovat eka kertaa olleet sillai. Pistä pyörät pyörimään ja roisto linnaan!
So?