Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain pp-hoitopaikan ja en halua vastaanottaa sitä!

Vierailija
14.05.2008 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme seuranneet alueemme pp-hoitajia ja en veisi heistä lastani yhdellekään! Nyt haimme syksystä päivähoitopaikkaa ja alueemme päiväkodit ovat aivan täynnä. Saimme pp-hoitopaikan siltä "pahimmalta mahdolliselta". Olen huomannut, että puistossa lähinnä tiuskii lapsille ja puhuu vihaisesti. Koskaan ei anna keinussa vauhtia tai istu hiekkalaatikon reunalla. Oma lapseni on hoidon aloittaessaan vuoden ikäinen. Soitin jo pp-hoidon ohjaajalle ja ei kuulemma voi järjestää päiväkotipaikkaa. Pk:t tupaten täynnä ja ensisijaisesti sinne sijoitetaan isommat lapset. Mitä ihmettä voin tehdä :(

Vierailija
2/9 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä laittaa toivomuksia? Meillä itsellä on hakemus perhepäivähoitoon ja sanoin silloin kun vein hakemukset, että saako esittää toivomukset kenelle ei haluaisi...PP-hoidonohjaaja sanoi, että ei niitä sinne kaavakkeeseen saa merkitä, mutta hän otti ne itselleen ylös. Mulla myös muutama "painajainen". Oon jo miettinyt, että jos kuitenkin joutuisin näille tädeille viemään niin joutuisin varmaan jättämään kouluni kesken ja odottelemaan niin kauan että lapset saavat kivemman hoitotädin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ohjaajalle uudestaan ja uudestaan. Voithan sanoa suoraan, että olet nähnyt tämän tädin toimintaa puistossa ja pidät häntä huonona hoitajana. Ehkä saatat saada paikan vielä toiselta pph:lta. Syksyyn on onneksi vielä aikaa.

Vierailija
4/9 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei todellakaan muuta ole tarjolla. En kestäisi ajatella lastani yksin sen ämmän kanssa!

Vierailija
5/9 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hän kauaa ole yksivuotias. Jos ei ole pakko mennä töihin, älä mene! Työ on mielessä varmasti ja kokee sen asian tärkeänä, mutta ei sitten olekaan kun saa käydä töissä sen pari viikkoa.. alkaa jo kaivata kotiäitiyttä.. noinkin pienestä kun on kyse.. Vuoden ikäinen onkin hyvän ikäinen siksi, että voi jo alkaa käydä yleisissä uimahalleissa, sekä muissa paikoissa jo hiukan helpommin. Ja ihanaahan se tavallaan on. Älä vie jos tuntuu jo nyt siltä ettet luota hoitajaan!!

Vierailija
6/9 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksivuotias tarvitsee äitiänsä ja on minun mielestäni aivan liian pieni hoitoon laitettavaksi. Itse en ainakaan pystyisi viemään hoitoon yksivuotiastani. Jos kuitenkin menet töihin, niin harkitse vakavasti hoitajan palkkaamista kotiin. Se olisi paras vaihtoehto noin pienelle. Olisi ainakin oma turvallinen koti ja ehkä hoitaja, joka ehtisi enemmän huomioida kuin tarhassa. Sylissä pitäminen on kuitenkin pienelle vielä todella tärkeää, eivätkä päiväkodin hoitajat saati pph:t ehdo juuri sylissä lapsia pitelemään :(Sorry vaan, jos syyllistän, mutta yleensä ihmiset tulevat toimeen vähemmilläkin tuloilla jonkin aikaa, jos vaan haluavat ja lasten hyvinvointi on heille tärkeää.(Jos tässä siis rahasta on kyse...)

Vierailija
7/9 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodin toimintaa (työpaikan vieressä) ja olen onnellinen, että oma lapseni on pph:lla, joka ulkoilee paljon, liikkuu metsässä, käyvät eri puistoissa, askartelee..... ja tiedän, että lapseni siellä viihtyy :) Kertaakaan ei ole itku kurkussa hoitoon jäänyt. Lähipäiväkodin pihalle lapset tulevat vasta 10 jälkeen ja sisälle siirtyvät jo ennen yhtätoista. Hoitajat juoruavat keskenään ja piha on todella ankea. Muutama hassu puu keskellä hiekka- ja asfalttikenttää. Siellä sitten ollaan aamuisin ja iltapäivisin. Harvoin liikkuvat mihinkään. Meidän lapsen pph käy joka päivä eri puistossa ja metsässä ovat todella paljon!

Vierailija
8/9 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itse veisi jos en luottaisi hoitajaanlapsesi on niin pieni vielä ettei oikein osaa edes kertoa jo ja kun huonosti hoidetaanjää ihmeessä itse kotiin jos se vain rahallisesti mahdollista onei 1v oikein tarhassakaan ole hyvä ollaitse olen ollut 3,5v kotona lapseni kanssa enkä vieläkään haluaisi viedä hoitoon mihinkään

Vierailija
9/9 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikani 1 v ja2 kk sai ensimmäiseksi perhepäivähoitajaksi sellaisen henkilön jota en halunnut. Sanoin päivähoidon johtajalle suoraan, että en vie lastani sinne hoitoon. Johtaja halusi kuulla perustelut, kerroin ja hän ymmärsi tilanteen. Odotimme uutta hoitajaa kaksi viikkoa, hoidimme sen ajan sukulaisten voimin. Täällä lienee kuitenkin parempi hoitotilanne kuin siellä. Alle 3 v ensisijaisesti kuitenkin pph:lle, mutta saa toki ryhmikseenkin, jonne laitetaan kaikki jotka ei pääse pph:lle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi