Miksi ihmiset koko ajan korjailevat uima-asunsa asentoa
uimaan mennessä ja sieltä tullessa? Käsi kokoajan tisseillä tai persvaossa.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:08"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 16:45"]
^ Mutta eikö olisi helpompaa ostaa istuva asu, jota ei tartteis olla räpläämässä persvaosta?
[/quote]
Istuvien uimareleiden löytäminen on miltei mahdotonta koska vaatteet tehdään mittataulukon standardikokojen mukaan.
[/quote] No just tänään olin rannalla ja ne joilla oli istuva uimapuku eivät tarvinneet räplätä, mutta ne joilla oli bikinit räpläsivät uimaan mennessä ja sieltä tullessa.
Itsekö et ap mukamas korjaa oman uima-asusi asentoa? Uskallan epäillä. Mutta anyway, miks sua niin kiinnostaa toisten tissit ja persvaot?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:12"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:08"]
^ Mutta eikö olisi helpompaa ostaa istuva asu, jota ei tartteis olla räpläämässä persvaosta?
[/quote]
Istuvien uimareleiden löytäminen on miltei mahdotonta koska vaatteet tehdään mittataulukon standardikokojen mukaan.
[/quote] No just tänään olin rannalla ja ne joilla oli istuva uimapuku eivät tarvinneet räplätä, mutta ne joilla oli bikinit räpläsivät uimaan mennessä ja sieltä tullessa.
[/quote]ja se sinua niin harmitti. get a fuckin life.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:13"]
Itsekö et ap mukamas korjaa oman uima-asusi asentoa? Uskallan epäillä. Mutta anyway, miks sua niin kiinnostaa toisten tissit ja persvaot?
[/quote] Ei mua tissit ja persvaot kiinnosta, kiinnitin vain huomiota tuohon käyttäytymiseen.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:06"]Väitän silti, että suurin nyhtämistarpeen aiheuttaja on epävarmuus omasta (lähes paljaasta)vartalosta muiden lähellä.
[/quote]
Myönnän tämän omalla kohdallani. Lisäksi vaikuttaa se, että bikinit ihan oikeasti tarvitsevat sitä nyhtämistä, koska uidessa ja välillä ihan kävellessäkin menevät huonosti. Enkä edes käytä niitä pienimpiä mahdollisia narubikinejä. Ja sama koskee muuten uimapukua.
Vielä lisäyksenä, että sehän melkein kuuluu asiaan. Eikä ole ikinä häirinnyt oma eikä muidenkaan nyhtäminen.
27
Kiitokset! Toivottavasti ap:n elämään pikaisesti ilmestyy syöpä tai pari, niin unohtuu muiden bikinien veivaus! Ja lesbous kannattaa myöntää, ei tarvitse sitten salaa vilkuilla!
No selevä. Tää on just tätä. Menen heti huomenna uima-asuostoksille ja ostan tällaisen. Eipähän tarvitse nyhtää. Suosittelen kaikille muillekin, sillä emmehän halua että aloittaja noin kärsii?
http://www.dhgate.com/store/product/yingfa937-women-professional-swimsuit-s-xxl/141855994.html
10
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:25"]
Kiitokset! Toivottavasti ap:n elämään pikaisesti ilmestyy syöpä tai pari, niin unohtuu muiden bikinien veivaus! Ja lesbous kannattaa myöntää, ei tarvitse sitten salaa vilkuilla!
[/quote] Ei sun tartte mulle syöpää toivoa, koska mulla se jo on. Enkä ole lesbo vaan hetero. Ihan sattumalta vain kiinnitin asiaan huomiota. Anteeksi autistisuuteni, kiinnitän huomiota epätavallisiin seikkoihin.
Me uidaan mökillä alasti ja ei tarvitse nyhtää yhtään mitään.
[/quote]