Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nimestä Noma?

Vierailija
31.07.2014 |

Oli mun lempinimi nuorempana, enää ei käytetä mutta Tykkään nimestä niin paljon että mietin tulevalle lapselle nimeksi, jos sattuu olemaan tyttö.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkullinen, hauska, luova, pohjoismainen: viime viikolla just oltiin syömässä!

Vierailija
2/10 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Se joku ruokapaikkakin? Mun oikean nimi siis on Mona, ja siitä aikoinaan lempinimeksi väännetty tuo Noma. Olisin aikoinaan halunnut sen ihan omaksi viralliseksi nimekseni. En ole ikinä tullut googletelleeksi tarkoittaako Se jotain. (toisaalta Monakin on jollain kielellä pillu ja varmasti joka nimi on jollain kielellä jotain ei niin kivaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia rankattu maailman parhaaksi. Vähän googlea tai yleissivistystä ;)

Vierailija
4/10 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista nimetä lapsensa äidin omalla nimellä. Haluatko korostaa, että lapsesi on sinun jatkeesi, vai mistä moinen? Eikö lapsi ole oma yksilönsä, joka ansaitsee ihan ikioman nimen?

Sitä paitsi Noma ei ole edes kaunis.

Vierailija
5/10 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nomasta en ole ikinä kuullut, elän kait umpiossa. Luin ensin nimen väärin ja luulin sen olevan Norma, mikä on kaunis nimi. (Toki Englannissa vanhojen naisten nimi tällä hetkellä, mutta minulle tulee ensimmäisenä mieleen Bellinin oopperan ylväs päähenkilö.)

Vierailija
6/10 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut palstan tavoille, eli tähän kuuluu vastata wt nimi.   ;)

Vierailija
7/10 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa kivalta nimeltä.Ja nimenomaan osittain siitä syystä,että tulee nimestäsi :)

Vierailija
8/10 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 16:03"]Vuosia rankattu maailman parhaaksi. Vähän googlea tai yleissivistystä ;)

[/quote]

Eipä ole mun juttu mitkään ravintolat. Teen ihan itse ruokani, tai kerran vuodessa tilaan pizzan. Ei siis ole kiinnostaako googletella tai sisällyttää yleissivistykseeni.

Vierailija
9/10 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö vai poika?

Vierailija
10/10 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin yhdistyy vain mummonimeen Norma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi