Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia maca-jauheesta?

Vierailija
31.07.2014 |

Oletko kokeillut maca-jauhetta hedelmällisyyden parantamiseen? Onko kuukautiskiertosi muuttunut, tai oletko huomannut muita vaikutuksia? Tuolla ruokakaapissa olisi macaa, mutta en ole vielä uskaltanut kokeilla...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hormonitoimintaan kyllä vaikuttaa, vieläpä melko voimakkaasti. Itselläni kuukautiset loppuneet 1½ vuotta sitten, aloin käyttää macaa (sitä jossa kaikkia kolmea lajia), niin viikon kuluttua alkoivat kuukautiset. Aika hämmästyttävä vaikutus. En ole koskaan käyttänyt mitään hormonihoitoja.

Vierailija
2/11 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vaikutusta mihinkään. Olen kokeillut kaikkia superfoodeja ja kaikki kusetusta, ei mitään vaikutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

maha ei kestä oireetta edes tuota 1/2 tl annosta päivässä ruoan päälle. alkaa sattua mahaan. oksensin kun otin 1tl annoksen.

ei varmaan näillä annoksilla voi puhua vaikutuksista.

Vierailija
4/11 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humpuukia

Vierailija
5/11 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

maca antaa ainakin mulle energiaa, sotken sitä aina puuron sekaan huonosti nukutun yön jälkeen. muutoin en käytä sitä.

Vierailija
6/11 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen pahaa on. Muusta en mee vannomaan.

Vierailija
7/11 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden söin ja tulin raskaaksi. Takana 1,5 vuoden yritys... Johtuiko macasta, en tiedä.

Vierailija
8/11 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö se jauhe paahtaa ensin uunissa? Jostain olen sellaista lukenut..

Vierailija
9/11 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen ottanut 1 tl maca jauhetta reilun viikon ajan aina jugurtin kanssa. 8 päivänä otinkin tyhjään mahaan maca jauheen ja alkoi hirveät mahanväänteet jotka kesti yli 3 tuntia. no seuraavana päivänä otin sitten 1 tl jugurtin seassa , ruoan päätteeksi ja alkoi taas pahat mahanväänteet kunnes oksensin. ihmettelen miksi vatsaongelmaa ei aluksi ollut?

Vierailija
10/11 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maca kuuluu paahtaa tai kuumentaa. Ei raakana! Siksi saatte mahakipuja ym.

Vierailija
11/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maca kapselit - https://hespac.com/macafi.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.