Kokemuksia maca-jauheesta?
Oletko kokeillut maca-jauhetta hedelmällisyyden parantamiseen? Onko kuukautiskiertosi muuttunut, tai oletko huomannut muita vaikutuksia? Tuolla ruokakaapissa olisi macaa, mutta en ole vielä uskaltanut kokeilla...
Kommentit (11)
Ei mitään vaikutusta mihinkään. Olen kokeillut kaikkia superfoodeja ja kaikki kusetusta, ei mitään vaikutusta.
maha ei kestä oireetta edes tuota 1/2 tl annosta päivässä ruoan päälle. alkaa sattua mahaan. oksensin kun otin 1tl annoksen.
ei varmaan näillä annoksilla voi puhua vaikutuksista.
maca antaa ainakin mulle energiaa, sotken sitä aina puuron sekaan huonosti nukutun yön jälkeen. muutoin en käytä sitä.
Hirveen pahaa on. Muusta en mee vannomaan.
Kuukauden söin ja tulin raskaaksi. Takana 1,5 vuoden yritys... Johtuiko macasta, en tiedä.
Täytyykö se jauhe paahtaa ensin uunissa? Jostain olen sellaista lukenut..
minä olen ottanut 1 tl maca jauhetta reilun viikon ajan aina jugurtin kanssa. 8 päivänä otinkin tyhjään mahaan maca jauheen ja alkoi hirveät mahanväänteet jotka kesti yli 3 tuntia. no seuraavana päivänä otin sitten 1 tl jugurtin seassa , ruoan päätteeksi ja alkoi taas pahat mahanväänteet kunnes oksensin. ihmettelen miksi vatsaongelmaa ei aluksi ollut?
Maca kuuluu paahtaa tai kuumentaa. Ei raakana! Siksi saatte mahakipuja ym.
Maca kapselit - https://hespac.com/macafi.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.
No hormonitoimintaan kyllä vaikuttaa, vieläpä melko voimakkaasti. Itselläni kuukautiset loppuneet 1½ vuotta sitten, aloin käyttää macaa (sitä jossa kaikkia kolmea lajia), niin viikon kuluttua alkoivat kuukautiset. Aika hämmästyttävä vaikutus. En ole koskaan käyttänyt mitään hormonihoitoja.