Idiootti tässä kyselee, kannattaako seksisuhde varattuun?
Vaikuttaa niin kivalta, rennolta, hyvältä tyypiltä ja vielä pitkä ja komea! Seksiltäkin toivoo samaa kuin minä. Tuleeko siitä elämäni virhe jos häntä pari kertaa tapailen? Avoliitossa elää.
Kommentit (37)
Äh,lopeta haihattelu ja etsi vapaata seuraa.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:29"]
Mika paikkakunta?
[/quote]
Vantaa.
Sieltä voi äkkiä tulla syyttelevä puoliso kotiisi tai työpaikallesi riehumaan. Jos heillä on lapsia, niin olet ansainnut ryöpytyksen.
Lisäksi jos tuollainen joskus tulee ilmi, niin aika monen silmissä olet sosiaalinen hylkiö. Sana kiertää.
Poltat näppis ja pahoitat mieles. Älä ryhdy tekemään typeriä kun loukkaat kolmatta jota et edes tunne!
Hei, se on sen pettäjän vastuulla. Go for it. Varsinkin, jos ei oma muija tajua pitää miehestä huolta.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:32"]
Sieltä voi äkkiä tulla syyttelevä puoliso kotiisi tai työpaikallesi riehumaan. Jos heillä on lapsia, niin olet ansainnut ryöpytyksen.
Lisäksi jos tuollainen joskus tulee ilmi, niin aika monen silmissä olet sosiaalinen hylkiö. Sana kiertää.
[/quote]
Sosiaalinen hylkiö?! Millä vuosituhannella sä elät? :D
Eiköhän noi Tinderit sun muut ole varattuja täynnä, joten samassa veneessä sit ollaan, sinkut ja varatut!
Ei ole lapsia, sama perus lässytys, että ei vaimoke huomioi ja haluais päästä kunnolla naimaan. No joo niin minäkin! Mutta ehkä täytyy skipata, vaikka onkin kuinka hot. Kai se täytyy ajatella nyt yläpäällään kumminkin.
ap
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:51"]Ei ole lapsia, sama perus lässytys, että ei vaimoke huomioi ja haluais päästä kunnolla naimaan. No joo niin minäkin! Mutta ehkä täytyy skipata, vaikka onkin kuinka hot. Kai se täytyy ajatella nyt yläpäällään kumminkin.
ap
[/quote]
Kylläpä ärsytti;pitäs päästä naimaan!No naikoot sitä avovaimoonsa, kai silläkin värkki löytyy!
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:32"]
[/quote]
Höpö höpö, anna mennä vaan !
Olet todella typerä jos oikeasti edes joudut miettimään.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:17"]
Vaikuttaa niin kivalta, rennolta, hyvältä tyypiltä ja vielä pitkä ja komea! Seksiltäkin toivoo samaa kuin minä. Tuleeko siitä elämäni virhe jos häntä pari kertaa tapailen? Avoliitossa elää.
[/quote]
Oletko itse varattu? Jos olet, niin sitten tuo voi toimiakkin. Ainakin kannattaa tehdä selväksi, että kyseessä on seksisuhde ja se ei muuhun johda.
Anna mennä. Pidä vaan huoli, että molemmat tietää kyseessä olevan fuck buddy suhde.
En ole varattu, enkä varatuksi mitenkään halaja. Ollut toinenkin seksisuhde, jossa molemmat vapaita. Toimi mun puolelta hyvin, kunnes mies halusikin enemmän. Tuonkin tyypin kanssa tekisi mieli vain seksiä pari satunnaista kertaa ja se siitä.
Eiköhän se toisen etsi joka tapauksessa, vaikka mä nyt perääntyisin. Eli sama pahuus se kuitenkin tapahtuu, mutta mä en sitten vain sitä aiheuta.
ap
Anna mennä! Tuntuu ihanalta molemmista.
Miksei se mies eroa avokistaan, jos ei saa seksiä?
Joo, niinhän se on, että puolisoaan pettävät miehet on kivoja ja hyviä tyyppejä.
Jos et itse halua kuin seksiä niin anna palaa, mutta pidä huoli että se avovaimo saa tietää mitä miehensä puuhaa.
Julmaa vedättää toista kun voi erota mikäli se oma suhde ei riitä, seksin tai minkä tahansa muun asian suhteen.
No ei kannata.