Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Idiootti tässä kyselee, kannattaako seksisuhde varattuun?

Vierailija
31.07.2014 |

Vaikuttaa niin kivalta, rennolta, hyvältä tyypiltä ja vielä pitkä ja komea! Seksiltäkin toivoo samaa kuin minä. Tuleeko siitä elämäni virhe jos häntä pari kertaa tapailen? Avoliitossa elää.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannata.

Vierailija
2/37 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh,lopeta haihattelu ja etsi vapaata seuraa.

Vierailija
4/37 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika paikkakunta?

Vierailija
5/37 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna mennä!

Vierailija
6/37 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:29"]

Mika paikkakunta?

[/quote]

Vantaa.

Vierailija
7/37 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä voi äkkiä tulla syyttelevä puoliso kotiisi tai työpaikallesi riehumaan. Jos heillä on lapsia, niin olet ansainnut ryöpytyksen.

Lisäksi jos tuollainen joskus tulee ilmi, niin aika monen silmissä olet sosiaalinen hylkiö. Sana kiertää.

Vierailija
8/37 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltat näppis ja pahoitat mieles. Älä ryhdy tekemään typeriä kun loukkaat kolmatta jota et edes tunne! 

Vierailija
9/37 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, se on sen pettäjän vastuulla. Go for it. Varsinkin, jos ei oma muija tajua pitää miehestä huolta.

Vierailija
10/37 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:32"]

Sieltä voi äkkiä tulla syyttelevä puoliso kotiisi tai työpaikallesi riehumaan. Jos heillä on lapsia, niin olet ansainnut ryöpytyksen.

Lisäksi jos tuollainen joskus tulee ilmi, niin aika monen silmissä olet sosiaalinen hylkiö. Sana kiertää.

[/quote]

Sosiaalinen hylkiö?! Millä vuosituhannella sä elät? :D
Eiköhän noi Tinderit sun muut ole varattuja täynnä, joten samassa veneessä sit ollaan, sinkut ja varatut!

Vierailija
11/37 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsia, sama perus lässytys, että ei vaimoke huomioi ja haluais päästä kunnolla naimaan. No joo niin minäkin! Mutta ehkä täytyy skipata, vaikka onkin kuinka hot. Kai se täytyy ajatella nyt yläpäällään kumminkin.

ap

Vierailija
12/37 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:51"]Ei ole lapsia, sama perus lässytys, että ei vaimoke huomioi ja haluais päästä kunnolla naimaan. No joo niin minäkin! Mutta ehkä täytyy skipata, vaikka onkin kuinka hot. Kai se täytyy ajatella nyt yläpäällään kumminkin.

ap

[/quote]

Kylläpä ärsytti;pitäs päästä naimaan!No naikoot sitä avovaimoonsa, kai silläkin värkki löytyy!

Vierailija
13/37 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:32"]

[/quote] 

Höpö höpö, anna mennä vaan !

Vierailija
14/37 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella typerä jos oikeasti edes joudut miettimään.

Vierailija
15/37 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:17"]

Vaikuttaa niin kivalta, rennolta, hyvältä tyypiltä ja vielä pitkä ja komea! Seksiltäkin toivoo samaa kuin minä. Tuleeko siitä elämäni virhe jos häntä pari kertaa tapailen? Avoliitossa elää.

[/quote]

Oletko itse varattu? Jos olet, niin sitten tuo voi toimiakkin. Ainakin kannattaa tehdä selväksi, että kyseessä on seksisuhde ja se ei muuhun johda.

Vierailija
16/37 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä. Pidä vaan huoli, että molemmat tietää kyseessä olevan fuck buddy suhde.

Vierailija
17/37 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varattu, enkä varatuksi mitenkään halaja. Ollut toinenkin seksisuhde, jossa molemmat vapaita. Toimi mun puolelta hyvin, kunnes mies halusikin enemmän. Tuonkin tyypin kanssa tekisi mieli vain seksiä pari satunnaista kertaa ja se siitä.

Eiköhän se toisen etsi joka tapauksessa, vaikka mä nyt perääntyisin. Eli sama pahuus se kuitenkin tapahtuu, mutta mä en sitten vain sitä aiheuta.

ap

Vierailija
18/37 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä! Tuntuu ihanalta molemmista. 

Vierailija
19/37 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se mies eroa avokistaan, jos ei saa seksiä?

Vierailija
20/37 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niinhän se on, että puolisoaan pettävät miehet on kivoja ja hyviä tyyppejä.

Jos et itse halua kuin seksiä niin anna palaa, mutta pidä huoli että se avovaimo saa tietää mitä miehensä puuhaa.

Julmaa vedättää toista kun voi erota mikäli se oma suhde ei riitä, seksin tai minkä tahansa muun asian suhteen.