Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
pienet pojat pippelileikit
28.06.2014 |
Hei minulla on kolme poikaa 3 6 ja 7 vuotiaat. Leikkivät usein yhdessä ja "jakavat myöskin tietojaan" Nyt vanhin on alkanut pelailemaan pippelinsä kanssa ja tietysti pienet perässä. On äitinä ja yksinhuoltajana joutunut välillä miettimään miten asiaan suhtautuisi kuin pojilla pippelit käsissä ja leikitään. Onko muilla kokemuksia kyseisestä poika pippelijutusta? Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa