Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Ottaako nelikymppinen eronnut isä mieluummin yh:n vai velan?

Vierailija
31.07.2014 |

Kuvitellaan täysin hypoteettinen tilanne.

Nelikymppinen isä eroaa lastensa äidistä ja hakee uutta kumppania. Kumman luulet olevan miehen mielestä houkuttelevampi ehdokas: yh-äiti vai vapaaehtoisesti lapseton nainen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton tietysti. Kun kerran pääsee lapsi ja eksäriesoista eroon, niin nevernever enää samaa.

Vierailija
2/16 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän hänellä ole edes mahdollista ottaaa velaa, koska vela ei ota miestä jolla jo lapsia..joten ainoaksi vaihtoehdoksi jää yh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 14:54"]No eihän hänellä ole edes mahdollista ottaaa velaa, koska vela ei ota miestä jolla jo lapsia..joten ainoaksi vaihtoehdoksi jää yh...

[/quote]

Miksei vela ottaisi miestä jolla on jo lapsia? Eihän se lapsen huoltajuus sille velalle siirry.

Vierailija
4/16 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh:n! yritin suhdetta lapsettoman naisen kanssa mutta eihän siitä mitään tullut

t: eronnut 40v mies

Vierailija
5/16 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajan, sillä heillä on silloin samanlainen elämäntilanne. Varmaan uusperhekuviot onnistuvat muutenkin paremmin, kun molemmat tietävät lapsiperheen arjesta.

Vierailija
6/16 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yh, jos miehellä itsellään on lapsia. Velahan ei välttämättä jaksaisi miehenkään lapsia, jos ei lapsista pidä. Ehkä yh:n on myös helpompi hyväksyä toisen lapset kuin sellaisen, jolla ei ole lapsia.

Ainoa tyttäreni on 18v., kun olen 40v. Tuskin haittaisi kumppanin etsintää :)

Vierailija
7/16 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinhuoltajan varmaankin joutuu ottamaan paristakin syystä, ensinnäkin tasostaan tietoinen vela ei huoli miestä jolla on jo lapsia ja toisaalta yksinhuoltajat ovat niin epätoivoisia miehenmetsästyksessään että heille kelpaa ihan kaikki, surkeimmatkin kusipäät

Vierailija
8/16 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 14:56"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 14:54"]No eihän hänellä ole edes mahdollista ottaaa velaa, koska vela ei ota miestä jolla jo lapsia..joten ainoaksi vaihtoehdoksi jää yh...

[/quote]

Miksei vela ottaisi miestä jolla on jo lapsia? Eihän se lapsen huoltajuus sille velalle siirry.

[/quote]

ei toki, mutta olettevasti lapset ovat kuitenkin isän kanssa tekemisissä. Itse en omaan asuntooni ota yhtäkään lasta, joten en myöskään ota miestä jolla lapsia.

t.vela.

Vierailija
9/16 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 14:59"]yksinhuoltajan varmaankin joutuu ottamaan paristakin syystä, ensinnäkin tasostaan tietoinen vela ei huoli miestä jolla on jo lapsia ja toisaalta yksinhuoltajat ovat niin epätoivoisia miehenmetsästyksessään että heille kelpaa ihan kaikki, surkeimmatkin kusipäät

[/quote]

Eikä kelpaa t. Yh

Vierailija
10/16 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 14:56"]

[/quote]

[/quote]

ei toki, mutta olettevasti lapset ovat kuitenkin isän kanssa tekemisissä. Itse en omaan asuntooni ota yhtäkään lasta, joten en myöskään ota miestä jolla lapsia.

t.vela.

[/quote]

Totta. Mutta kaikki velat eivät inhoa lapsia, eivät vain halua omia.

Tässä myös kysyttiin kumman mies mieluummin ottaa, ei sitä kelpuuttaako se vela tai yh sen miehen.

Vierailija
11/16 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpaakaan. Fiksumpi oppii kerrasta eikä anna kenenkään/minkään määrätä tekemisiään ja menemisiään.

Vierailija
12/16 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ottaa lapsettoman joka ei ole vela. Sit voi taas perustaa perheen ja leikkiä kotia uuden vaimon ja uuden yhteisen lapsen kanssa.

näistä kahdesta mies valitsisi velan, mikäli ei itsekään enää halua lisääntyä. Jos taas haluaa, niin ottaa semmosen yh:n joka on vielä avoin ajatukselle yhteisistä lapsista. Jos taas yh ei halua enää lapsia niin sitten vela, ei tartte kuunnella kotonaan toisen miehen kakaroiden jatkuvaa kiljumista turhaan, kun ei tilanteesta hyödy.

Mun mies kuulemma ottais noista kahdesta yh:n koska sillon talouteen tulisi enemmän tukia. Eli olisi taloudellisesti kannattavampi suhde.

Vierailija
13/16 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:56"]Se ottaa lapsettoman joka ei ole vela. Sit voi taas perustaa perheen ja leikkiä kotia uuden vaimon ja uuden yhteisen lapsen kanssa.

näistä kahdesta mies valitsisi velan, mikäli ei itsekään enää halua lisääntyä. Jos taas haluaa, niin ottaa semmosen yh:n joka on vielä avoin ajatukselle yhteisistä lapsista. Jos taas yh ei halua enää lapsia niin sitten vela, ei tartte kuunnella kotonaan toisen miehen kakaroiden jatkuvaa kiljumista turhaan, kun ei tilanteesta hyödy.

Mun mies kuulemma ottais noista kahdesta yh:n koska sillon talouteen tulisi enemmän tukia. Eli olisi taloudellisesti kannattavampi suhde.

[/quote]

paitsi jos vela tienaisi enemmän tai yhtä paljon, kun yh tukineen ni sitten sen :D

Eli ei halua katella toisen lapsia, jos ei siitä hyödy.

Ja sit marmattaa, kun mä en jaksa sen lasta. Mielenkiintoinen mies mulla.

Vierailija
14/16 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi oikeastaan aika sama, sillä jos eroaisin en haluaisi enää muuttaa kenenkään kanssa yhteen vaan deittailisin omasta kämpästäni käsin.

Vierailija
15/16 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaiskohan sen, kehen on rakastunut? Jos on rakkaus ja tahto, on tiekin.

Vierailija
16/16 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 14:52"]Kuvitellaan täysin hypoteettinen tilanne.

Nelikymppinen isä eroaa lastensa äidistä ja hakee uutta kumppania. Kumman luulet olevan miehen mielestä houkuttelevampi ehdokas: yh-äiti vai vapaaehtoisesti lapseton nainen?

[/quote]

Olisiko naisessa kuitenkin muitakin ominaisuuksia, jotka ratkaisevat, kuin yksinhuoltajuus tai vapaaehtoinen lapsettomuus? Olen vela ja miehellä lapsia, eikä hän minua valinnut velauden takia tai siitä huolimatta, vaan koska halusi juuri minut. On kyllä myöntänyt, että lapsettomuuteni on sikäli hyvä juttu, että säätöä on vähemmän kuin kahden lapsellisen suhteessa olisi. Mies on myös todella helpottunut siitä, että en halua omaa lasta, hän kun ei enää jaksaisi aloittaa alusta.

En ole erityisen lapsirakas, mutta tulen ihan riittävän hyvin toimeen miehen lasten kanssa. Rennolla asenteella mennään puolin ja toisin. Mieskin on kannustava ja ymmärtää, että minulle on ollut iso elämänmuutos hypätä kylmiltään lapsiperheen touhuihin. En edes yritä olla mikään äidinkorvike, vaan olen ennen kaikkea miehen puoliso. Kasvatusasioihin en puutu, vanhemmat saavat hoitaa ne keskenään. Voisin kuvitella, että kahden lapsellisen liitossa kasvatustapojen erilaisuus voisi aiheuttaa kitkaa. Lasten kannalta on varmaan ihan mukava juttu, ettei täällä isän luona asu vieraita lapsia eikä sisaruspuolia ole tai tule. Äitinsä luona niitä on senkin edestä.

Ihan uteliaisuudesta mies nro. 5, mikä lapsettomassa naisessa tökki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi