Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GoT/ASoIaF asiaa (ei spoilereita 2. kauden jälkeen)

Vierailija
06.07.2014 |

Olen pyörinyt paljon ulkomaalaisilla foorumeilla ja kaikilla tuntuu olevan paljon porukkaa,jotka ovat sitä mieltä, että Stanniksen kuuluisi olla kuningas ja muut ovat vallananastajia ym.

Onko suuren osan GoT fanien mielestä Stannis se ainoa oikea kuningas vai pitääkö Stanniksen fanit suurinta ääntä itsestään?

Kuvioon kuuluu myös varsinkin Renlyn suureen ääneen vihaaminen. Mitäs helvettiä? Onko Suomen piireissäkin yleistä?

(Anteeksi jos terminologia on väärää, luen ja katson englanniksi)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

What

Vierailija
2/11 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato nyt eka neloskauden loppuun. Jutellaan sit lisää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjojen perusteella Stannis ei ole erityisen symppis tyyppi (ei ole edes näkökulmahahmo), joten vaikeaa kuvitella hänellä olevan suuria fanilaumoja takanaan, ainakaan kirjasarjan lukeneiden keskuudessa. Ja miten sen nyt ottaa, kuuluisiko kuninkuus edes Baratheoneille, kun Robert oli vallananastaja itsekin. Tosin en itse toivoisi valtaistuinta Daenyrysillekään, viimeisimmissä kirjoissa lähinnä ärsyttävä ja hyvin naiivi hahmo.

Vierailija
4/11 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 18:40"]Kato nyt eka neloskauden loppuun. Jutellaan sit lisää

[/quote]

Olen katsonut kyllä.

Vierailija
5/11 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä Stanniksella on paljon kannattajia aivan kaikista pahimpien HC-fanien keskuudessa,jotka noilla palstoilla äänekkäimpiä ovat. Kasuaalikatsojat (ja lukijat) varmaankin fanittavat edelleen Danya. Mitä itse luulen että Isossa S:ssä kiehtoo on varmaan ikuisen altavastaajan asema sekä se tosiasia, että ASOIAFin maailmassa hän varmaankin olisi kaikista paras hallitsija.

Vierailija
6/11 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 19:35"]kyllä Stanniksella on paljon kannattajia aivan kaikista pahimpien HC-fanien keskuudessa,jotka noilla palstoilla äänekkäimpiä ovat. Kasuaalikatsojat (ja lukijat) varmaankin fanittavat edelleen Danya. Mitä itse luulen että Isossa S:ssä kiehtoo on varmaan ikuisen altavastaajan asema sekä se tosiasia, että ASOIAFin maailmassa hän varmaankin olisi kaikista paras hallitsija.

[/quote]

Stanniksessä on se vika että se ei ole suosittu. Stannistä kunnioitetaan, mutta harva pitää oikeasti Stanniksesta.

Danysta sen verran että tv-sarjassa ja ekoissa kirjoissa Dany on kyllä hyvin viehättävä ja kuvattu ah-niin-jaloksi mutta just se tietämättömyys tekee sen että mielestäni hänelle IT ei kuulu.

Vierailija
7/11 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stannis on kaikkein ärsyttävin. En jaksa niitä Lord of Light höpinöitä

Vierailija
8/11 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 19:35"]kyllä Stanniksella on paljon kannattajia aivan kaikista pahimpien HC-fanien keskuudessa,jotka noilla palstoilla äänekkäimpiä ovat. Kasuaalikatsojat (ja lukijat) varmaankin fanittavat edelleen Danya. Mitä itse luulen että Isossa S:ssä kiehtoo on varmaan ikuisen altavastaajan asema sekä se tosiasia, että ASOIAFin maailmassa hän varmaankin olisi kaikista paras hallitsija.

[/quote]

(Älkää lukeko, jos ette halua altistua spekulaatioille)

Niin, tosin Jon Snow voisi myös sopia rautavaltaistuimelle, hänen kun on spekuloitu olevan Eddardin jälkeläisen sijaan tämän siskon ja Rhaegar Targaryenin poika, ja olisi näinollen myös laillinen kuningas.Tähänhän liittyisi myös koko saagan nimi, mutta sortuisiko Martin sitten moiseen itsestäänselvyyteen - tuskin.

Vierailija
9/11 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mä olen lukenut sellaisia palstoja, joilla ollaan varmoja, että Sansasta tulee hallitsija.

Vierailija
10/11 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stannis on lain mukaan kuningas.

Vierailija
11/11 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 20:05"]Stannis on lain mukaan kuningas.

[/quote]

Stannis on dull jätkä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan