Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7kk synnytyksestä, ei seksiä.

Vierailija
31.07.2014 |

Saimme lapsen talvella. Olemme vaimoni kanssa harrastaneet seksiä kolmesti sen jälkeen. Kaikki toimii niinkuin pitääkin ja molemmista tuntui hyvältä. Vaimoani ei siltikään huvita, eikä hän osa luonnehtia asiaa muuta kuin sillä että ei vain tee mieli.

Minulle tämä on aika vaikeaa. En ole koskaan pettänyt, pidän itseni hyvässä kunnossa, olen avuksi lapsen ja kodin kanssa ja koitan tuoda asiaa riittävästi esiin, kuitenkaan painostamatta. Seksi kuitenkin minun mielestäni kuuluu perustarpeisiin, eikä sille ole mitään syytä että hommat eivät suju.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on synnytys masennus.

Vierailija
2/3 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä alkaa sujumaan, kunhan lapsonen täyttää kahdeksentoista ja lähtee pois kotoa.

Se siinä vaan on, että siinä vaiheessa sinua ei enää pahemmin nappaa ja vehjekin on käytön

puutteessa surkastunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:14"]

Kyllä se siitä alkaa sujumaan, kunhan lapsonen täyttää kahdeksentoista ja lähtee pois kotoa.

Se siinä vaan on, että siinä vaiheessa sinua ei enää pahemmin nappaa ja vehjekin on käytön

puutteessa surkastunut.

[/quote]

Näinhän se menee. Sitten rupee muija kitisemään miten seksi on perustarve ja haukkuu sut pataluhaks, kun ei saa tarpeeksi munaa. Siinä vaiheessa on turha sanoa, että jokaisella on oikeus kieltäytyä seksistä. Hän vaan hakee sen sitten muualta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi