Naisten vinkit miehille eivät nyt vaan toimi: Ole vaan oma ittesi, alenna rimaa, pidä huoli hygeniasta jne
Ihan naurettavia vinkkejä.
Kertokaa jotain joka oikeasti toimii.
Kommentit (1209)
"Hulluutta on se, että tekee samat asiat uudelleen ja uudelleen ja odottaa eri tuloksia."
Lakkaa nyt siis hyvä ihminen tenttaamasta meiltä naisilta lisää toimimattomia neuvoja. Ei sun auta kuin ratkaista pulmasi itse.
Vierailija kirjoitti:
"Hulluutta on se, että tekee samat asiat uudelleen ja uudelleen ja odottaa eri tuloksia."
Lakkaa nyt siis hyvä ihminen tenttaamasta meiltä naisilta lisää toimimattomia neuvoja. Ei sun auta kuin ratkaista pulmasi itse.
Niin se on. Jos ainoa ratkaisu mikä kelpaa on se että joku nainen nyt vaan tulee ja kelpuuttaa ja ottaa, niin vaikeapa tuohon on hyviä neuvoja antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se on. Jos ainoa ratkaisu mikä kelpaa on se että joku nainen nyt vaan tulee ja kelpuuttaa ja ottaa, niin vaikeapa tuohon on hyviä neuvoja antaa.
Ei mutta kun sen naisen täytyy olla hulmutukkainen neitsyt mikä laskeutuu taivaalta siihen oven taakse.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan naistensaamisvinkkejä kannattaa hakea miehiltä jotka saavat paljon naisia.
Koko ketjun aloitus lähtee virheellisesti kyselemään hauelta, miten sen parhaiten saisi pyydykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan naistensaamisvinkkejä kannattaa hakea miehiltä jotka saavat paljon naisia.
Koko ketjun aloitus lähtee virheellisesti kyselemään hauelta, miten sen parhaiten saisi pyydykseen.
Nekin miehet on muuten jääneet kiinni maksullisten käyttämisestä.
Olen tullut puolivuosisataisen elämäni aikana siihen tulokseen, että on olemassa ihmisiä jotka osaavat rakastaa ja ihmisiä jotka eivät siihen kykene. Niin se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta kun sen naisen täytyy olla hulmutukkainen neitsyt mikä laskeutuu taivaalta siihen oven taakse.
No todellakin, koska hikikomeromies ansaitsee kauniin nuoren naisen, ilman etsimisen vaivaa. Miksi näin on, siihen emme saa vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö ja höpö, lapsellista luulla että olisi olemassa joku kikka kolmonen joka muuttaisi assin syrjäytyneen menestyneeksi naistenmieheksi sormia napsauttamalla. Ihan sama keneltä kysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauen saa parhaiten pyydykseen tuntemalla sen elintavat .
Vierailija kirjoitti:
Ala juopotella ja ole renttu. Kerroin nyt totuuden ja olen nainen. Moni nainen salaa ja sanoo että miehen tulee olla mukava ja kohtelias. No, saako sillä naisia? Tiedät itse...
Toki, jos haluaa lähiö-Jannican.
Naiset alkoivat kiinnostua minusta kun aloin sopivasti renttuuntua. Ryyppäsin ja kävin karaokessa parikin kertaa viikonlopussa. Myöskin renttuiluni festareilla kiinnostaa naisia. Nytkin ensi viikonloppuna pitäisi pitää seuraa kolmelle eri naiselle. En tiedä kerkiänkö. M52
Kohtelias ja kaikin puolin siisti mies, jolla on hyvät keskustelutaidot ja elää muutenkin kiinnostavaa elämää löytää kyllä aivan varmasti naisen vierelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne vinkit ole miehiltäkin tyyliin juttele vaan mukavia, etkä sinä sitä osaa, joten antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Naiset alkoivat kiinnostua minusta kun aloin sopivasti renttuuntua. Ryyppäsin ja kävin karaokessa parikin kertaa viikonlopussa. Myöskin renttuiluni festareilla kiinnostaa naisia. Nytkin ensi viikonloppuna pitäisi pitää seuraa kolmelle eri naiselle. En tiedä kerkiänkö. M52
Sanoo mies jonka luona käy exä vieläkin siivoamassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras neuvo pariutumiseen, minkä kenelle tahansa voi antaa, on tehdä oman ulkonäön kehittämisestä prioriteetti. Todellinen hottis ei KOSKAAN jää ilman seuraa. Eri asia on, onko se halutunlaista seuraa.
Ei se pelkkä hottis riitä pariutumiseen.
Pitää miehessä muutakin olla kuin komea ja hyvänäköinen ulkonäkö.
Pitää olla tarpeeksi tavaraa korvien välissä.
Mitä helvettiä joku muka tekee hyvännäköisellä, mutta tyhmällä miehellä.
Tyhmä mies on sellainen, joka ei hoksaa nopeasti asioita, ei osaa toimia yllättävissä tilanteissa, ei kykene auttamaa hätätilassa muita. Ei osaa neuvoa edes omia lapsiaan koulutehtävissä. Jne.
Muutakin. Eli ilman oikeanlaista ulkonäköä tippuu jatkosta heti.
Huomatkaa kuinka naisille esimerkiksi älykäs pohtijamies ei ole älykäs, vaan pitää olla nopeasti reagoiva toimintasankari ja sukeluuksien sutkauttelija joka osaa heittää tyhjänpäiväistä small talkkia asiasta kuin asiasta.
Tää sun kommentti on loistava esimerkki miehestä, joka jää ilman seuraa. Katkeruus, naisviha ja kaikkien maailman naisten arviointi ja tuomitseminen yhden koetun epäoikeudenmukaisuuden pohjalta ei nyt vaan ole mitenkään hot. Kohtaa ihminen ihmisenä, yksilönä. Ei lie naapurin Lissun vika, ettei punttiksen (varattu) Jannika ollut susta kiinnostunut. Yleistän vielä loppuun itse sen verran, että suurin osa naisista ei ole kiinnostunut tyhkänpuhujista sen enempää kuin tyhjännaurajista. Niitäkin vähemmän kiinnostaa katkerat ikineitsytmiehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo mies jonka luona käy exä vieläkin siivoamassa...
Tai äippä....
Vierailija kirjoitti:
Renttuilun ja hassuttelun lisäksi hyvät keskustelu-ja sosiaaliset taidot ovat eduksi ja se että raha ei ole mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Jokaiselle halujensa mukaan. Osa naisista ei koskisi sinuun pitkällä tikullakaan, mutta jokaiselle löytyy oma kohderyhmänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole niin tarvitseva ja riippuvainen, mene omia teitäsi. Kukaan ei halua miestä, jolle nais(t)en saaminen on pakkomielle.
Tää oli just niitä naurettavia neuvoja. Mies on ihan 100% yksin jos se ei itse ole aktiivinen saadakseen naisia. Myös ihan komea mies.
Kyllä ja ei.
Tuo on hyvä vinkki jos sen ymmärtää oikein.
Minulle on tehty vain muutama aloita koko elämäni aikana. Kaikki aloitteet ovat tulleet ihan puskista sellaisena hetkenä kun ei olisi voinut vähempää kiinnostaa naiset koska olin saanut tarpeekseni koko pariutumisasiasta ja siitä kuinka vaikeaa se on.
Nainen haluaa miehen joka käyttäytyy kuin mies joka ei stressaa naisen saamisesta. Alitajuisesti sellainen mies on kiireinen jonkun tärkeän asian kanssa, ja saisi halutessaan naisia sen verran helposti ettei vaivaudu katselemaan ympärilleen.
Se mitä pitää tehdä, vähintään, on käydä paljon paikoissa joissa on naisia.
(useimmille miehille toimii parhaiten aloitteiden tekeminen ja pakkien kestäminen, en väitä tässä vastaan, mutta ripaus mainitsemaani asennetta on silloinkin hyväksi)
Tähänkin asiaan liittyen, eli stressiä ja etenkin stressihormonien vaikutusta, on tutkittu laajasti. Aiemmin yksi johtava teema oli, että naiset vaistoavat miehen korkeat miesukupuoli- eli testosteronitasot, ja nämä korkeat tasot oletettavasti huokuttelisivat naisia. Tämä pitää omalta kohdaltaan suuresti paikkansa, mutta on vaan yksi, eikä välttämättä tärkein osa. Tutkijat saivat selville, että naiset todennäköisesti vaivatkin vaistota huomattavsti herkemmin miehen stressihormontasot, ja mitä matalammat ne miehellä ovat, niin sitä enemmän mies vetäisi naisia puoleensa.
Jos kyse olisi pelkästä testosteronista, niin itseään steroideja täyeen piikittävät bodarit, vetoaisivat voimakkaasti suurimpaan osaan naisista. Tämähän ei tunnetusti pidä paikkaansa, vaan yleensä heihin tuntee vetoa vai muut keinotekoisesta itsensä kehittämisestä kiinnostuneet. Bodareillla on myös usein erittäin korkeat stressihormonitasot, mikä ei myöskään ole omiaan houkutelemaan naisia. Myös se ei ole terveen piirre, että yleensä elämänsä parhaassa iässä olevat miehet kokevat, että joutuvat keinotekoisesti pumppaamaan itseensä ylimääräistä miessukupuolihormoneja, koska epävarmoina kokevat että omat luonnolliset tasot eivät riitä edes kuntoiluun.
Naisella miehen stressittömyys, on tietynlainen merkki siitä, että hommat ja elämä on hanskassa, eikä siis ole mitään syytä stressata. Naiselle hyvän miehen löytäminen, voi monesti olle stressaavaa, eikä nainen halua ainakaan itseäänkin stressantuneempaa seuraa, vaan päinvastoin. Miehelle hyvän naisen löytäminen, on ussein stressaavaa, mutta jos mies sen näyttää sekä viestittää ulospäin, etenkin naisen nähtäville, niin ei se ainakaan vetovoimaan lisää.
Eräs kaverini tutustui "elämänsä naiseen". Kaverini stressasi monesti ihan hyperventilaatioon asti, suorastaan aneli naisia alkamaan seurustelemaan kanssaan, monesti heti ensitapaamisella. Sain hänet pysymään tämän"elämänsä naisen" silmien edessä stressittömän ja"coolin" oloisena, ja heti sopivatkin pikaisesti treffit. No kaverini soitteli itku kurkussa seuraavana päivänä, selostaen, että lupaavasti alkanut juttu kuivui kokoon ennen ensi treffejä. Selvisi, että tämä kaveri oli luisunut takaisin tapoihinsa, ja oli soitellut tälle naiselle tusinan verran hätääntyneitä puheluita ja viestejä, koska halusi varmistaa, että nainen tosiaan tulisi sovituille treffeille! No ei jostain kumman syystä tullut, eikä enää koskaan jostain kumman syystä vastaillut kaverilleni yhtään millään muotoa!
Miehet katsokaapa jotain stressaantunutta naista. Jos nainen muuten olisi herattänyt mielenkiintoanne, niin ajatelkaapa, lisääkö tuo sressitila kiinnostusta häntä kohtaan, vai laitaako ajattelemaan tarkemmin?
Sivistyneisyys, maltillisuus ja positiivinen elämänasenne vetoaa moniin ja on katoavaa kansanperinnettä.