Mitkä teinien sanonnat ärsyttävät sinua?
Kommentit (62)
Entäs, kun nelikymppinen nainen sanoo, "Mä oon NIIN lomalla" Mä oon NIIN vapaa" Mä NIIN otan tänään kännit"
Itse olen teini, mutten käytä mitään lyhenteitä. Välillä lipsahtaa"omg" ... Mutta en kuitenkaan käytä. Ihan turhaa :D
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 16:11"]- YOLO,
- "kavereiden" huorittelu,
- naurettavat lyhenteet kuten 'ei kine' (siis mitä vittua, miksei voi sanoo/kirjottaa ettei kiinnosta? Aikaako siinä säästetään??)
- "häshtääääg..." ja perään mitä tahansa maan ja taivaan väliltä. Ja tuo siis kun se oikeasti sanotaan..
Mutta minkäs teet, vaikka korvat vuotaa kuinka verta näiden kuulemisesta.. Ehkä joku vähemmän-kaunis-päivä on ihan normaalia mennä esim työhaastatteluun tyyliin
"Moooi! Oon mirkku ja mä haluisin tän duunii! Tossois parit suokkarit mun parilt spessult bitchilt! Ne on mun ykkös huoriii! Oon kans tehny ja kokeillu vaik mitä koska YOLO!! tihihihi! Häshtääääg palkkaamut! Thihih"
.....
[/quote]
Yolo on nolo, en koskaa edes läpllä huorittelis mun kavereita, "ei kine"-heittoo en oo koskaan kuullutkaan, hastag etenkin facessa on turha, ja nolo.
Välillä vituttaa olla teini, kun osa mun ikäsistä on niin, miten sen nyt sanois, keskenkasvuisia ja ärsyttävän itekkäitä pentuja. Minäminäminä.
t. teini
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 16:11"]- YOLO,
- naurettavat lyhenteet kuten 'ei kine' (siis mitä vittua, miksei voi sanoo/kirjottaa ettei kiinnosta? Aikaako siinä säästetään??)
- "häshtääääg..." ja perään mitä tahansa maan ja taivaan väliltä. Ja tuo siis kun se oikeasti sanotaan..
Mutta minkäs teet, vaikka korvat vuotaa kuinka verta näiden kuulemisesta.. Ehkä joku vähemmän-kaunis-päivä on ihan normaalia mennä esim työhaastatteluun tyyliin
"Moooi! Oon mirkku ja mä haluisin tän duunii! Tossois parit suokkarit mun parilt spessult bitchilt! Ne on mun ykkös huoriii! Oon kans tehny ja kokeillu vaik mitä koska YOLO!! tihihihi! Häshtääääg palkkaamut! Thihih"
.....
[/quote]
Yolo on nolo, en koskaa edes läpllä huorittelis mun kavereita, "ei kine"-heittoo en oo koskaan kuullutkaan, hastag etenkin facessa on turha, ja nolo.
Välillä vituttaa olla teini, kun osa mun ikäsistä on niin, miten sen nyt sanois, keskenkasvuisia ja ärsyttävän itekkäitä pentuja. Minäminäminä.
t. teini
[/quote] Jep!
Kinost
Koska --------
Ihasm
Voitko heittää vähä rahaa tilille
Vittu. Nuorison ja heikkolahjaisten, huonoista perheistä olevien palstalaisten suosima sana.
Vituttaa-verbi on toinen iljettävä sanonta.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 16:11"]- YOLO,
.....
[/quote]
t. teini
[/quote] Jep!
[/quote]
osa teistä on keskenkasvuisia koska olette kaikki keskenkasvuisia.
Karsean kuuloinen sana servata.
Samoin tuo "koska (joku yksi sana tähän tai ei ainakaan verbiä)" -rakenne vituttaa.
Teinien keskuudessa yleistynyt myös nämä "näyttää / kuulostaa / tuntuu hyvälle" - hemmetin ärsyttävän kuuloista.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 14:45"]
YOLO SWAG
[/quote]
Mitä tuo tarkoittaa?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:35"]Ei kukaan enää sano "daa", "ihQ", "ernu (ei erno, vaan ernu = erillainen nuori)", "niinx". Mihin vuoteen te oikein ootte jämähtäny?
Oon 16v, enkä kyllä itte hoe mitään sanontaa. Pikkuveljen mukaan kaikki on sorsia ja ankkoja, pikkusisko hokee sit ihan vaan kirosanoja ja kaikkee painokelvotonta, mitä en viitti tähän edes kirjottaa. Tehkääpäs pieni tutkimusreissu esiteinien askiin, niin huomaatte mitä nyt käytetään.
t. teini
[/quote]
Meillä teinit käyttää ernua ja vammanen sanoja, samoin muut niitten koulussa. Että näin stadissa.
[/quote]
Vammasta käytettiin muuten jo kasarilla.
Niinku sitä niinku tätä tyylii tota niinku niinku niinku.
Ylipäätään se teini-iän uho ja kaiken vähättely ottaa pattiin ihan suunnattomasti. Etenkin kaikki mulle tärkeä on "turhaa paskaa".
LÄSKI, haukkumasanana tai muuten vaan. Esim. Missä ne mun vitun läskit kengät on?! kun oli kiire dösärille ja conssit oli hukassa
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 14:45"]
YOLO SWAG
[/quote]
Mitä tuo tarkoittaa?
[/quote]
Lyhyemmin sanottuna "Voin tehdä mitä haluun koska oon oman elämäni herra vittu, mua ei tuu kukaa määräilee vittu, vedän röökii jos siltä tuntuu ei siihe tarvi ikää vittu, poliisit vaan estää meidän hauskan pidon ja kännäämisen! Mitä vittuu sit et oon vast 12???"
Tai ainakin näin minä sen kuulen kun joku sanoo 'yolo swag'...
Mitä välii? Kaverin poika hokee tota koko ajan. Mitä välii mitä välii? Ja ilmeisesti muutkin niillä kulmilla. Keskeytin yhden tappelun ulkona ja hakkaaja sanoi vaan että mitä välii!!!