Mitkä teinien sanonnat ärsyttävät sinua?
Kommentit (62)
Ärsyttää suunnattomasti, kun ne ilmeilee kasvoillaan: Silmät suuriksi, suu silleen rennosti auki niin kuin siltä kuuluisi Häh?! sitten nopea vilkaisu sisarukseen (=liittoutuvat yhteen, minua vastaan) ja kysymys: Onko sulla joku ongelma, vai? Ei muuten kiinnosta v....kaan...
Ei kukaan enää sano "daa", "ihQ", "ernu (ei erno, vaan ernu = erillainen nuori)", "niinx". Mihin vuoteen te oikein ootte jämähtäny?
Oon 16v, enkä kyllä itte hoe mitään sanontaa. Pikkuveljen mukaan kaikki on sorsia ja ankkoja, pikkusisko hokee sit ihan vaan kirosanoja ja kaikkee painokelvotonta, mitä en viitti tähän edes kirjottaa. Tehkääpäs pieni tutkimusreissu esiteinien askiin, niin huomaatte mitä nyt käytetään.
t. teini
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:35"]Ärsyttää suunnattomasti, kun ne ilmeilee kasvoillaan: Silmät suuriksi, suu silleen rennosti auki niin kuin siltä kuuluisi Häh?! sitten nopea vilkaisu sisarukseen (=liittoutuvat yhteen, minua vastaan) ja kysymys: Onko sulla joku ongelma, vai? Ei muuten kiinnosta v....kaan...
[/quote]
Et niiku itte oo koskaan ollu teini, vaan aina yhtä ihanan aikuismainen ja nii?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:35"]Ei kukaan enää sano "daa", "ihQ", "ernu (ei erno, vaan ernu = erillainen nuori)", "niinx". Mihin vuoteen te oikein ootte jämähtäny?
Oon 16v, enkä kyllä itte hoe mitään sanontaa. Pikkuveljen mukaan kaikki on sorsia ja ankkoja, pikkusisko hokee sit ihan vaan kirosanoja ja kaikkee painokelvotonta, mitä en viitti tähän edes kirjottaa. Tehkääpäs pieni tutkimusreissu esiteinien askiin, niin huomaatte mitä nyt käytetään.
t. teini
[/quote]
Tämä.
T: Toinen teini
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:35"]Ärsyttää suunnattomasti, kun ne ilmeilee kasvoillaan: Silmät suuriksi, suu silleen rennosti auki niin kuin siltä kuuluisi Häh?! sitten nopea vilkaisu sisarukseen (=liittoutuvat yhteen, minua vastaan) ja kysymys: Onko sulla joku ongelma, vai? Ei muuten kiinnosta v....kaan...
[/quote]
Et niiku itte oo koskaan ollu teini, vaan aina yhtä ihanan aikuismainen ja nii?
[/quote]
Silloin kun mä olin teini, nauroimme niille samanikäisille, joiden argumentointikyky oli tuolla tasolla. Sanoimme heidän olevan sellaisia "fuck the police" - ja "mä vihaan yhteiskuntaa" - teinejä, jotka osaa vain mulkeroida, mutta äo jotain samaa kuin kengännumero. Ja riippuvuus vanhemmista sataprosenttista, pelkkää katteetonta ja lapsellista uhoa.
Noi todellakin on vanhoja sanoja. Mutta mua ärsyttää se, että vastataan johonki asiaan esim. "Koska helle" jos olen kysynyt vaikka miksi et ole ulkona? !!!!
Joo, ihme muotisana toi koska sitä ja tätä. Ja sitä käyttää ihan aikusetkin.
Meilläpäin esiintyy tällaistä ilmiötä, että nuoriso (etenkin pojat) valitsevat jonkun sanan, sitä hoetaan noin kaksi viikkoa ja sitten keksitään uusi. Onko muualla näin?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:51"]
Meilläpäin esiintyy tällaistä ilmiötä, että nuoriso (etenkin pojat) valitsevat jonkun sanan, sitä hoetaan noin kaksi viikkoa ja sitten keksitään uusi. Onko muualla näin?
[/quote]
Omassa teiniydessäni, josta ei ole ihan kauhean montaa vuotta, keksimme viikottain erilaisia nimityksiä kännille tai krapulalle. Niihin voi käyttää mitä vaan! Niistä jäi elämään "kauhee tunkki"
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:35"]Ärsyttää suunnattomasti, kun ne ilmeilee kasvoillaan: Silmät suuriksi, suu silleen rennosti auki niin kuin siltä kuuluisi Häh?! sitten nopea vilkaisu sisarukseen (=liittoutuvat yhteen, minua vastaan) ja kysymys: Onko sulla joku ongelma, vai? Ei muuten kiinnosta v....kaan...
[/quote]
Aivan. Eikä väliä tunnetko edes näitä muljusilmähenkilöitä. Käytöstavoille on sanottu hyvästit jo toooodella kauan sitten. Terveisiä vaan äideille ja isille, jotka puolustatte lastenne käyttäytymistä viimeiseen asti, vaikka tietäisitte olevanne väärässä ja lapsenne käyttäytyvän kuin viisi vuotias, vaikka on 16.
Mut "mitä välii hei..."
Olette noloja...
Nolo..
Paskapersereikäläski...
"Se on joku vitu nevari"
Nevari = never heard -henkilö
You only live once sano mun sisko 17 selitykseksi.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 16:11"]- YOLO,
- "kavereiden" huorittelu,
- naurettavat lyhenteet kuten 'ei kine' (siis mitä vittua, miksei voi sanoo/kirjottaa ettei kiinnosta? Aikaako siinä säästetään??)
- "häshtääääg..." ja perään mitä tahansa maan ja taivaan väliltä. Ja tuo siis kun se oikeasti sanotaan..
Mutta minkäs teet, vaikka korvat vuotaa kuinka verta näiden kuulemisesta.. Ehkä joku vähemmän-kaunis-päivä on ihan normaalia mennä esim työhaastatteluun tyyliin
"Moooi! Oon mirkku ja mä haluisin tän duunii! Tossois parit suokkarit mun parilt spessult bitchilt! Ne on mun ykkös huoriii! Oon kans tehny ja kokeillu vaik mitä koska YOLO!! tihihihi! Häshtääääg palkkaamut! Thihih"
.....
[/quote]
Yolo on nolo, en koskaa edes läpllä huorittelis mun kavereita, "ei kine"-heittoo en oo koskaan kuullutkaan, hastag etenkin facessa on turha, ja nolo.
Välillä vituttaa olla teini, kun osa mun ikäsistä on niin, miten sen nyt sanois, keskenkasvuisia ja ärsyttävän itekkäitä pentuja. Minäminäminä.
t. teini
[/quote] Jep!
[/quote]
osa teistä on keskenkasvuisia koska olette kaikki keskenkasvuisia.
[/quote]
Paskat ihmiset jos mitenkään satuitte tietämään niin YOLO = YOU ONLY LIVE ONCE
T:Teini
Ihan sama, mitä välii ja älä kitsoo...
- YOLO,
- "kavereiden" huorittelu,
- naurettavat lyhenteet kuten 'ei kine' (siis mitä vittua, miksei voi sanoo/kirjottaa ettei kiinnosta? Aikaako siinä säästetään??)
- "häshtääääg..." ja perään mitä tahansa maan ja taivaan väliltä. Ja tuo siis kun se oikeasti sanotaan..
Mutta minkäs teet, vaikka korvat vuotaa kuinka verta näiden kuulemisesta.. Ehkä joku vähemmän-kaunis-päivä on ihan normaalia mennä esim työhaastatteluun tyyliin
"Moooi! Oon mirkku ja mä haluisin tän duunii! Tossois parit suokkarit mun parilt spessult bitchilt! Ne on mun ykkös huoriii! Oon kans tehny ja kokeillu vaik mitä koska YOLO!! tihihihi! Häshtääääg palkkaamut! Thihih"
.....
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:35"]Ei kukaan enää sano "daa", "ihQ", "ernu (ei erno, vaan ernu = erillainen nuori)", "niinx". Mihin vuoteen te oikein ootte jämähtäny?
t. teini
[/quote]
Meillä teinit käyttää ernua ja vammanen sanoja, samoin muut niitten koulussa. Että näin stadissa.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 16:12"]Mitä vittuu?
[/quote]
Tätä käyttää aikuiset äijätkin.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 14:43"]Tai sitten pelkkä daa? Samassa merkityksessä kuin "so?"
Ap
[/quote]Voi ei, eikö tuosta daa:sta ole vieläkään päästy eroon? Sehän oli jo 13 vuotta sitten kova juttu.
[/quote]
Yks melkein 4-kymppinen kaveri käyttää tuota "daa"...