Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eivätkö ihmiset enää välitä, miten he pukeutuvat julkisesti?

Vierailija
23.07.2021 |

Olin eilen illalla ruokakaupassa. Siellä oli eräs nainen aamutakissa ja puputohveleissa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllähän kai ainakin jakkupuku olisi pitänyt olla päällä, kun kipaisee maitokaupassa.

Vierailija
2/25 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamutakissa ja puputohveleissa kauppaan tuleva nimenomaan välittää pukeutumisestaan, eli haluaa herättää huomiota. Eihän teepaidassa ja pieruverkkareissa herätä huomiota lähikaupassa.

Plus, että ihminen joka ei välitä pukeutumisesta ei omista aamutakkia ja puputohveleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti toivoisi, että ihminen kävisi suihkussa ja katsoisi peiliin ja kampaisi naamansa, vaikka olisi lähdössä vain maitokauppaan. Ei ole paljon pyydetty. Ihan vaan kunnioituksesta lajitovereita kohtaan.

Turhan usein näkee ruokakaupassa ruokotonta porukkaa: hiukset rasvaisina klimppeinä, parta ajamatta, järkyttävä hien ja lian haju, ja vaatteet resuiset ja rikki ja rypyssä ja likaiset ja haisevat. Siinä sitten seistään ruokakaupan kassajonossa.

Vierailija
4/25 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti toivoisi, että ihminen kävisi suihkussa ja katsoisi peiliin ja kampaisi naamansa, vaikka olisi lähdössä vain maitokauppaan. Ei ole paljon pyydetty. Ihan vaan kunnioituksesta lajitovereita kohtaan.

Turhan usein näkee ruokakaupassa ruokotonta porukkaa: hiukset rasvaisina klimppeinä, parta ajamatta, järkyttävä hien ja lian haju, ja vaatteet resuiset ja rikki ja rypyssä ja likaiset ja haisevat. Siinä sitten seistään ruokakaupan kassajonossa.

Eipä se kuulu asia sulle millään lailla. No ehkä silloin jos asuu sun kanssa.

Kukin elää tavallaan.

mitä siitä.

Mua ei kiinnosta mitä muut mun vaatteista ajattelevat.

Toi aamutakkityyppi on voinut asua samassa talossa,kipaisee äkkiä-tyyliin...

Vierailija
5/25 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluun puputohvelit.

Vierailija
6/25 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmainen varmaankin, ei kai kukaan muu kehtaa?

Vierailija
7/25 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamutakki tyyppi on mun naapurista. Ihan mukava, työssä käyvä ihminen. Pukeutuu aina persoonallisesti.

Vierailija
8/25 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä sitten niin väliä?

Vierailija
9/25 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on varmaan ollut minä. Joskus tullut poikettua kauppaan matkan varrella kun olen ollut pelaamassa rantalentopalloa, todellakin olen hikinen ja hiekkainen kun on ensin möyrinyt kentällä. Olisihan se tietysti kiva käydä ensin kotona suihkussa ja lähteä sitten vasta kauppaan, mutta aina ei vaan aika riitä.

Vierailija
10/25 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluun puputohvelit.

Minäkin 😊

Vierailija
11/25 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on nyt pienet murheet jollakin. Että ihan aamutakki ja puputohvelit saa elämän järjestyksen sekaisin. Vissiin ei isompia huolia ole. Mikä tietysti on hyvä juttu, mutta voisiko elämästä joskus nauttia? Antaa ihmisten elää tavallaan.

Vierailija
12/25 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole puputohveleita mutta kissatohvelit löytyy, pitäisköhän kokeilla? Plus tiikerikuvioinen aamutakki tietysti kokonaisuutta täydentämään.

Vierailija
13/25 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä sitten niin väliä?

Miksi haluat yhteiskunnan degeneraatiota?

Vierailija
14/25 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on varmaan ollut minä. Joskus tullut poikettua kauppaan matkan varrella kun olen ollut pelaamassa rantalentopalloa, todellakin olen hikinen ja hiekkainen kun on ensin möyrinyt kentällä. Olisihan se tietysti kiva käydä ensin kotona suihkussa ja lähteä sitten vasta kauppaan, mutta aina ei vaan aika riitä.

Mä käyn usein navettavaatteissa kaupassa.

Vierailija
15/25 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei selvästikään ollut Marilyn Monroe -tyyppinen nainen.

Vierailija
16/25 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei selvästikään ollut Marilyn Monroe -tyyppinen nainen.

Ei Marilyn kelpaisi nykynaisen malliksi. Nykynaisen pitää olla kiireestä kantapäähän tatuoitu lisko, jossa on enemmän silikonia ja täytteitä kuin rasvakudosta.

Vierailija
17/25 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onslowin Daisy?

Vierailija
18/25 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puputohvelit on 'in'.

Vierailija
19/25 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kyllä välittävät.

Naiset eivät.

Vierailija
20/25 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn usein navettavaatteissa kaupassa.

Kiitos että jätät kauppaan paskan hajun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän