Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menestynyt, luen kirjoja, urheilen (hyvä kunto) ja liikun kiinnostavissa paikoissa. Koska en someta, minulla on aikaa.

Vierailija
23.07.2021 |

Ihmetyttää kun nykyaikana kaikki haluaa hukata elämänsä someen. Mietittekö kuolinvuoteella että "kunpa olisin selannut instaa enemmän".

Sitte valivali kun ei oo rahaa tai kaikilla muilla on asiat paremmin tai on muuten epämääräinen olo.

n28

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän sometat koko ajan.

Vierailija
2/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-palsta kuuluu someen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten hyvä se (hyvä kunto) nyt sitten oikein on? Mihin aikaan menee maratoni?

Vierailija
4/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten hyvä se (hyvä kunto) nyt sitten oikein on? Mihin aikaan menee maratoni?

Kilpailen joukkuelajissa, treenaan 3 krt viikossa monipuolisesti.

Sori, maratoni on just somettajien laji, suoritetaan jotain mikä vie polvet, lonkat ja saa näyttämään 70-vuotiaalta kolmikymppisenä että saadaan päivitys instaan.

Tykkään terveydestäni enkä suorita elämää someen.

Vierailija
5/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, maratoni on just somettajien laji, suoritetaan jotain mikä vie polvet, lonkat ja saa näyttämään 70-vuotiaalta kolmikymppisenä että saadaan päivitys instaan.

Eli niin (hyvä kunto) siis. Selvä. Seuraava.

6/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole Facebook eikä ig tiliä. Poistin ne jo hyvän aikaa sitten. Täällä käyn välillä pyörähtämässä. Olen kyllä sitä mieltä että ne joilla on edellä mainitut tilit niin ovat melkoisen yksinkertaisia. Minäkin olin ennen yksinkertainen mutta en ole enää

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Vierailija
7/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli niin (hyvä kunto) siis. Selvä. Seuraava.

Maratoonarit näyttää kyllä niin sairailta ja pakkomielteisiltä. 

Vierailija
8/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla säästyy aikaa somen ansiosta. Ei tarvitse googlettamalla etsiä tietoja, ideoita, vinkkejä, ohjeita jne, kun löydän ne näppärästi somesta. Samoin paikallisen kirjaston tiedotteet tulevat sinne, lähikaupan ilmoitukset kun on mustikkaa myynnissä jne jne. Ilman somea joutuisin hakemaan kaikki tiedot erikseen.

Vierailija
9/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt on ongelma? Jokainen käyttää luppoaikansa niinkuin haluaa.

Vierailija
10/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla säästyy aikaa somen ansiosta. Ei tarvitse googlettamalla etsiä tietoja, ideoita, vinkkejä, ohjeita jne, kun löydän ne näppärästi somesta. Samoin paikallisen kirjaston tiedotteet tulevat sinne, lähikaupan ilmoitukset kun on mustikkaa myynnissä jne jne. Ilman somea joutuisin hakemaan kaikki tiedot erikseen.

Toisin sanoen nenäsi edestä menee jatkuva virta ideoita, vinkkejä tai ohjeita ja otat niitä käyttöön kun näät hyviä. Eli menee PALJON aikaa. Tai sitten haet niitä hakutoiminnolla, joka on sama kuin google, mutta vaan suppeampi.

Poimin itse mustikkani. Senkin kerkeää kun ei tuijota somea.

Vierailija
11/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oiskin luppo.

Vierailija
12/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen nenäsi edestä menee jatkuva virta ideoita, vinkkejä tai ohjeita ja otat niitä käyttöön kun näät hyviä. Eli menee PALJON aikaa. Tai sitten haet niitä hakutoiminnolla, joka on sama kuin google, mutta vaan suppeampi.

Poimin itse mustikkani. Senkin kerkeää kun ei tuijota somea.

Laitan pääni pantiksi, ettet kerää tänäkään syksynä litraakaan mustikoita.

Sinua harmittaa, ettei päivityksistäsi tykätä eikä sinulla ole seuraajia ja siksi käyt tätä loputonta kampanjaa somea vastaan. Anna kuule meidän muiden käyttää sitä ihan rauhassa, ei ole sinulta pois.

En enempää sinulle kommentoi, koska sinähän tuhlaat vastailemalla aikaasi sen sijaan, että lukisit kirjoja, urheilisit ja liikkuisit kiinnostavissa paikoissa. Tai pääsisit keräämään niitä mustikoita ;-DDD

Vierailija
13/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajahan on somessa täällä parasta aikaa? Mitä ihmettä?

Itse olen somessa ihan rehellisesti, mutta silti ehdin lukea, urheilla, käydä töissä ja suorittaa toista tutkintoakin kaiken ohella. Käytän somettamiseen yleensä vain kaikki muuten tyhjät hetket, kuten sporamatkat, hammaslääkärin tms odotustilassa istuskelun, aamukahvin ja iltapalan jne. Lisäksi some oikeastaan jopa säästää multa aikaa, koska mitään päivänpolttamia (koronaluvuista lähtien) ei tarvi itse etsiä vaan joku on jo hakenut ja linkannut ne valmiiksi näytille.

Mutta siis somessa ollaan. Kaikki me, jotka ollaan täälläkin lukemassa.

Vierailija
14/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en kyllä ymmärrä lukemaani. En sitten millään.

Kerrot, ettet someta, mutta mitä muuta tämä av-palsta on kuin somettamista?

Minusta sinä sometat ja aloitat sen herättyäsi, vaikka kerrot aivan muuta.

En minäkään ole somessa, mutta niin vain joka aamu on kännykkä saatava käteen ja selattava lehdet ja usein av-palsta. Ja näin jo lähes 30v.

Vierailija
15/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poistin kaikki some-tilini monta vuotta sitten, enkä ole katunut. En koe tarvetta jakaa asioitani koko maailman tietoon, enkä koe että niissä mitään erityistä jaettavaa edes olisi. Myöskään muiden selostukset itsestään ei kiinnosta. Lisäksi jää monet mielipahat ja kinastelut pois. Toki jotain menetänkin, mutta henkkoht parempi näin. Aikaa on rajallisesti ja elämässä eteenpäin pääseminen edellyttää aika tarkkaa puntarointia sen suhteen, mihin se kannattaa käyttää. Joillakin netin foorumeilla (kuten tämä) vietän aikaa, mutta kohtuudella. M42

Vierailija
16/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas some on antanut ihan uuden elämän, säästän rahaa ja aikaa.

Siinä missä 80-luvulla kannoin ja ostin kirjoja kaupasta, kun oli jokin ongelma esim. kuinka saada lapsi syömään vihanneksia, enkä saanut mitään vastausta, niin 90-luvulla kun pääsin someen ja räväytin tänne kysymyksiä, niin jopa alkoi tulla vastauksia.

Sama lehdissä. Nyt ne voi lukea netistä, eikä ostaa tai tilata kotiin ja kantaa kierrätykseen.

Minä olen ollut somessa, sen koko historian ajan, mutta silti olen ehtinyt tekemään pitkän työuran, hoitamaan lapset, puutarhan, teen paljon käsitöitä, luen kirjoja, liikun päivittäin ja vieläpä sanoisin ja parasta mitä teknologia on tarjonnut ihmiselle, on juuri some.

Se helpottaa ihmisen arkea ja on kaikkien saatavilla, varallisuudesta ja asuinpaikasta riippumatta.

17/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oiskin luppo.

Mikä on luppo?

Vierailija
18/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse poistin kaikki some-tilini monta vuotta sitten, enkä ole katunut. En koe tarvetta jakaa asioitani koko maailman tietoon, enkä koe että niissä mitään erityistä jaettavaa edes olisi. Myöskään muiden selostukset itsestään ei kiinnosta. Lisäksi jää monet mielipahat ja kinastelut pois. Toki jotain menetänkin, mutta henkkoht parempi näin. Aikaa on rajallisesti ja elämässä eteenpäin pääseminen edellyttää aika tarkkaa puntarointia sen suhteen, mihin se kannattaa käyttää. Joillakin netin foorumeilla (kuten tämä) vietän aikaa, mutta kohtuudella. M42

Jokainen voi itse päättää, mitä sinne kirjoittaa tai kirjoittaako mitään.

Minulla on varmaan satoja some-tilejä, mutta en kirjoita sinne juuri mitään, mutta ne antavat valtavan paljon tietoa, vinkkejä, ideoita jopa sellaista tietoa, mitä ei kirjasta saa esim. perinnerakentamisesta, ihmisten kokemuksia, uutuuksista jne.

Vierailija
19/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä39994 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oiskin luppo.

Mikä on luppo?

Aika, jolloin ei keksi mitään tekemistä tai ajanviettämistä.

Vierailija
20/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä39994 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oiskin luppo.

Mikä on luppo?

Luppo on vähän kuin naava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän