Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joiden mielestä räppärit on aivan helvetin noloja?

Vierailija
31.07.2014 |

Meinasin taannoin (no on siitä jo aikaa, mutta kuitenkin) revetä melkoiseen nauruun kun esimerkiksi Mikael Gabriel oli YleX:n haastattelussa pohjustamassa omaa Woppaa-biisiään. Äijä puhui jostain uskalluksesta nostaa omaa rimaa ja tehdä oikeasti rohkeaa ja erilaista räppiä ja musiikkia ja mennä omille äärirajoilleen. 

Wop wop, wop wop
Kädet ilmaa oppaa
Wop wop, wop wop
Meno loca locaa
Wop wop, wop wop
Junnuja me ollaan
Haluun vaan rollaa ja woppaa ja woppaa
Wop wop, wop wop
Kädet ilmaa oppaa
Wop wop, wop wop
Meno loca locaa
Wop wop, wop wop
Junnuja me ollaan
Haluun vaan rollaa ja woppaa ja woppaa

Joopa joo. Tässä sitä itsensä ylittämistä. Perkeleen lapsellisia, pinnallisia ja vajaita sanotukset muutenkin ihan yleisesti. Ja se narsistinen asenne!! HYI helvetti.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoilla jäi nyt se pieni seikka huomaamatta, että JVG:tä, Cheekiä, MG:ta jne. kuuntelee lähinnä nuoret ja heillehän se musiikki onkin pääasiassa suunnattu, minkä nyt näkee sanoituksistakin. Ei +35.v varmaankaan hirveästi kolahda esim. Mikael Gabrielin tai JVG:n biisien sanat, jotka käsittelee lähinnä juomista ja biletystä. Joten jatkakaa suosiolla Jari Sillanpään ja Kaija Koon kuuntelemista ja jättäkää räppärit nuoremmille.

Vierailija
22/44 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammat joo. Toi noi jotka yrittää myydä itseään... Tai nolo jenkki meininkiä (alastomia naisia,koiria,rahaa ja autoja..)

Mutta avain/asa . Siinä on oikeaa sanomaa. Upea artisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, räppärit ovat minunkin mielestäni noloja. Harmittaa kuinka se minäminäminä-aate leviää teinien ja nuorten aikuisten keskuudessa pahemmin kuin rutto. Ihminen on luonnostaan minäminäminä, juuri siksi sellaisella asenteella leveileviin on niin helppo samaistua. Mä en syytä yhtä ylimielistä ja tekouskovaista Cheekiä siitä, että ihmiset ovat entistä röyhkeämpiä, mutta mua huolestuttaa se, että kun joka tuutista tulee "Minä olen paras ja se joka kritisoi mun ylimielistä asennetta on vaan kateellinen suomalainen, jolla on pieni ja mitätön elämä" -asennetta ja aatetta, nuorelle tulee helposti sellainen olo, että se on normaalia. Sitten ihmetellään kun voidaan huonosti. Syytetään milloin mitäkin, mutta koskaan ei pysähdytä miettimään "Arvostanko ja seuraanko vääriä arvoja ja aatteita?" 

->>>> Mitä median vaikutusalueen ulkopuolella olevien vanhempien ja aikuisten tulisi tehdä asialle? Joo, harmittaa toki, mutta kuka tekee asialle jotain? Näyttää siltä että vanhemmat haluavat sitä paitsi olla ensisijaisesti teiniensä kavereita, sitten vasta vanhempia. Tai ollaan liian kiireisiä tutustumaan lapsen/nuoren maailmaan (millaiset kaverit, mitä arvostaa elämässä, millaista julkkista ihailee...) 

Julkkiksetkaan ei ole enää pelkkiä julisteita nuorten huoneen seinillä, vaan he saavat seurattua heidän päivityksiä reaaliajassa esim. Facebookissa, Twitterissä, videoblogeissa... 

Näin ollen nuori "kiintyy" julkkikseen helpommin, tykästyy tämän persoonaansa ja siteeraa tämän elämän"viisauksia". 

Nuorten tyttöjen ihailema Miley Curyskin on täysin alastomana musiikkivideollaan, nuolee vasaraa kuin mikäkin seksikissa, somessa oli jonkun itsetyydytyskuvan tms kuulemma julkaissut... en katsonut,, mutta näin artikkelin joskus. Somessa, jossa sitä seuraa miljoonia nuoria! 

Vierailija
24/44 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 13:53"]Noi edellä mainitsemasi Cheek, Gabrielit ym onkin täyttä rahan perässä tehtyä roskaa. Niin paskaa että itkettää! Mutta se ei räppiä ole vaikka he niin kovasti haluavatkin elää "leveetä räppielämää" lol.

Oikeissa räppäreissä sen sijaan ei ole mitään noloa, lyyrisiä neroja. Suomessakin esim Asa & Huge L, josta jälkimmäinen ei edes tee keikkoja koska haluaa ihmisten fiilistelevän kotonaan eikä tee sitä rahasta. Muistetaan siis, että näissä kahdessa ryhmässä on suuri ero. :) ne wannabeegoilijapopparit, ja sitten oikeat riimittelijät jotka ei tee sitä rahan tai maineen perässä.

[/quote]

Altis on suomen Eminem!

Vierailija
25/44 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, varsinkin biisit: 44kko5et, Kaikki Kutosel ja Ykskään Ihminen.

Mahtavia spunchlineja!

Vierailija
26/44 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä mutta sen verran sanon että Miley on nyt kesyimmästä päästä oleva. Yrittää päästä eroon lapsitähteydestään.

Mutta onhan noita... esimerkiks Kim Kardashian on kaunis ja valtavan suosion saanut naisten idoli. Häntä seuraavat miehet, naiset, varhaisteinit, kolmekymppiset, kaikki. Ja mistä hän tuli julkisuuteen? Seksivideosta.

Mulle on ihan sama vaikka Cheekin esittäisikin vaan itsekästä ja egoistista, koska nuoret kuitenkin ovat juuri niihin piirteisiin ihastuneita, oli ne sitten aitoja tai ei.

Vierailija
27/44 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheekin fanit ovat kyllä niin wt kuin voi vaan olla!

Vierailija
28/44 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noloo... :D jou man ass, bitches, ass, tits, ass, jou, weed, äss, jou, party, suck dick, jou man, ass, bitches, hoes, ass, jou, man,  dem sluts 

ja videolla ylimeikattuja vähäpukeisia naisia tanssimassa ja koskettelemassa tätä suurta ja ihmeellistä ARTISTIA

Vierailija
29/44 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noloo... :D jou man ass, bitches, ass, tits, ass, jou, weed, äss, jou, party, suck dick, jou man, ass, bitches, hoes, ass, jou, man,  dem sluts 

ja videolla ylimeikattuja vähäpukeisia naisia tanssimassa ja koskettelemassa tätä suurta ja ihmeellistä ARTISTIA

Vierailija
30/44 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihasin Cheekiä jo silloin kun se ei ollut vielä rikas ja tunnettu. Samoin maailmassa on n+1 artistia, jotka tienaa enemmän kuin Cheek ja joista silti tykkään. Miten kateuskortin heiluttelija selität sen?

Stigg Doggin musavideot on mahtavaa rap-parodiaa ja miljoona kertaa parempia kuin omakehun lähettilään Cheekin ikinä.

Vierailija
31/44 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh ööh jeah. Mulla on isot munat ja paljon rahaa ja naisia, mä olen paha lovergangsta jota poliisit ja The Man potkii päähän, ja muutenkin on niin hard knock life.

Tähän vielä sample vaikka Queenilta, niin miljoonat kolisevat tilille.

Vierailija
32/44 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Stig Dogg eikä Stigg Dogg t.31

Vierailija
34/44 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suositellut tätä aiemminkin ja suosittelen taas: Julma-Henri & Syrjäytyneet - Al-Qaida Finland.

Itse olen elänyt rankan lapsuuden, joka sisälsi hyväksikäyttöä, vanhempien päihteidenkäyttöä, hyväksynnän hakemista ja loppupeleissä kaikki "turvalliset" aikuiset joko kuolivat tai joutuivat vankilaan. 15-vuotiaasta olen elättänyt itseni, mielestäni olen selvinnyt hyvin. Isosiskoni, jolle ei ihan yhtä hyvin käynyt antoi minulle ko. albumin ja ihan tosi - se on syrjäytyneiden ääni. Kappaleet eivät ole mitenkään hempeitä, mutta tunteita herättäviä - ja nyt 7 vuotta levyn julkaisusta edelleen ajankohtaisia.

Itse jopa herkistyn välillä levyä kuunnellessani, vaikeat muistot palaavat mieleeni.

Minusta valtavirran räp on hauskaa, kevyttä ja 80-luvun hedoismia ylistävää musiikkia. Se saa ihmiset tanssimaan, unohtamaan heikon taloustilanteen, elämään hetkessä. Ei popmusiikin tarvitsekkaan olla sen syvällisempää.

Vierailija
35/44 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällöltään suuri osa rap-biiseistä on kuraa, mutta oletteko koskaan kokeilleet räpätä oikean rap-biisin tahdissa? :D Hatunnosto niille, ketkä tähän pystyvät ja vielä ilman sanojen lunttaamista.

Vierailija
37/44 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä: Mä en väitä, että kaikki julkkikset olisivat teidän vihollisia, joiden tarkoitus on repiä lapset pahoille teille ja pilata maailma. Eivät ne myisi platinaa egoisisella imagolla, ellei se uppoisi ihmisiin.

Vierailija
38/44 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä: Mä en väitä, että kaikki julkkikset olisivat teidän vihollisia, joiden tarkoitus on repiä lapset pahoille teille ja pilata maailma. Eivät ne myisi platinaa egoisisella imagolla, ellei se uppoisi ihmisiin.

Vierailija
39/44 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

egoistisella* 

Mitähän tämäkin nyt sekoilee

Vierailija
40/44 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 13:38"]

Ja silti tienaa enemmän kun sinä..