Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En keksi ihmisten kanssa puhumista, varsinkaan miesten

Vierailija
22.07.2021 |

En tiedä, miten jutustellaan sujuvasti. Yritän ja olen sitten jotenkin liioitellun hassu, tai töksähtelevä, minulta puuttuu sellainen oikeanlainen tyyli. Joskus koen ihmisten olevan hiukan hämmentyneitä seurassani. Yritän ehkä liikaa.
Voiko tällaista oppia? Vai sen joko osaa tai sitten ei?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan voi oppia, mutta oletko sitten oma itsesi jos opettelet joitakin maneereita?

Vierailija
2/23 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja usein tuntuu, ettei puhekumppanini ole mistään samaa mieltä kanssani, kun taas esim. töissä jutustelevat silleen "toisiaan täydentäen". Vaikka keksitty esimerkki:

Työkaver 1: Onpa kuuma päivä!

Tk2: Niin on! Hiki vaan virtaa!

Tk3: Totta! Hiukset liimautuu päähän, tosi ällöttävää!

Minä: Voi kun sataisi välillä

Työkaveri1,2,3: No en mä nyt tiedä, onhan tää aurinkoinen kesä nyt kivempaa kuin joku sateen piiskaus...

En ikinä kuulu jutuillani porukkaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaantuu yleensä iän myötä.

Ja harjoittelisin maneereita. Jos sillä metodilla saa jotain keskustelua syntymäään, jutellessa voi ilmaantua yhteinen suunnistusharrastus, sama kotipaikkakunta tai mitä tahansa, josta osaat mahdollisesti keskustella ihan luontevasti.

Vierailija
4/23 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet? miesten kanssa on helppo jutella, kunhan löytyy jokin teitä yhdistävä asia

Vierailija
5/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet vaan tyytyväisiä jos nainen ei höpötä koko aikaa. Ja kun kemiat käy yksiin niin eiköhän niitä aiheita löydy. Voit sanoa ettet ole mikään kova höpöttelemään, jos se on totta. Saat varmasti irtopisteitä siitä.

Vierailija
6/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että miten se sukupuoli oikein liittyy tähän asiaan?

Vierailija
7/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyy tietenkin jos kaipaa parisuhdetta vastakkaisen sukupuolen kanssa ennen pitkää. Liika ujous voi olla este nuorella. Ainakin minulla oli. Sama ongelma toisinkin päin mutta jos aloittaja on nainen hän kysyy sitä omasta näkövinkkelistään.

Vierailija
8/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja usein tuntuu, ettei puhekumppanini ole mistään samaa mieltä kanssani, kun taas esim. töissä jutustelevat silleen "toisiaan täydentäen". Vaikka keksitty esimerkki:

Työkaver 1: Onpa kuuma päivä!

Tk2: Niin on! Hiki vaan virtaa!

Tk3: Totta! Hiukset liimautuu päähän, tosi ällöttävää!

Minä: Voi kun sataisi välillä

Työkaveri1,2,3: No en mä nyt tiedä, onhan tää aurinkoinen kesä nyt kivempaa kuin joku sateen piiskaus...

En ikinä kuulu jutuillani porukkaan. Ap

Pinnallista esim. säistä jutustelua harrastetaan kun ei ole syvempää yhteistä aihetta. Ihan normaali käytäntö elämässä.

Vierailija
9/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy tietenkin jos kaipaa parisuhdetta vastakkaisen sukupuolen kanssa ennen pitkää. Liika ujous voi olla este nuorella. Ainakin minulla oli. Sama ongelma toisinkin päin mutta jos aloittaja on nainen hän kysyy sitä omasta näkövinkkelistään.

En tajua tuota miten muka voi olla erilaista jutella naiselle tai miehelle. En minä ainakaan sukupuolielimelle juttele vaan ihmisille.

Vierailija
10/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lähemmäs 40 ja sama ongelma edelleen. Ja iän myötä vain pahenee. Tuntuu ettei kukaan halua jäädä kanssani kaksin koska ei ole mitään puhuttavaa tai tilanne menee vain kiusalliseksi.

Vierailija
12/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua tuota miten muka voi olla erilaista jutella naiselle tai miehelle. En minä ainakaan sukupuolielimelle juttele vaan ihmisille.

Oon sinäpä olet niin etevä. Kiitos hyvästä neuvosta.

Vierailija
14/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin keskustella tisseistä ja mielellään kokeilla niitä, naisoletetun kanssa.

Vierailija
15/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on se, että joidenkin kanssa natsaa jutteleminen ja toisten kanssa ei. Jotkut antaa sellaiset pidättyväiset välit.

M28

Vierailija
16/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkilän smooltoukkia, tyhjänpäiväistä lässytystä.🤮

Pappakin sanoi että turhat saa olla puhumatta.

Vierailija
17/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Minä haluaisin keskustella tisseistä ja mielellään kokeilla niitä, naisoletetun kanssa.

Minä haluaisi uroslisääntyvän kanssa keskustella siitä.

Vierailija
18/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehissä on enemmän täysin mykkiä, joten heidän kanssaan ei pysty puhumaan mitään.

Vierailija
19/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😱

Vierailija
20/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysele siltä toiselta osapuolelta ja sitten kerrot hänelle myös omia vastauksia samoihin kysymyksiin liittyen.

Miten loma meni? Oliko hauskaa? Kävittekö missään?

Minullakin ihan kivasti, oltiin vaan mökille koronan takia. Siellä oli lauturinlaittoa ja muuta. Onko sinusta muuten kelluva vai kiinteä ratkaisu parempi? Me otettiin se kelluva.

Jne jne.

Jos toinen osapuoli on normaaleilla keskustelutaidoilla varustettu, niin se toimii noin. Pitää vain alkaa puhua jostain ja kysellä toiselta asioita.