Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti syntymäpäivälahjan

Vierailija
22.07.2021 |

On jo vuodrn jankannut että vanha puhelimeni on paska. Minähän sitä käytän, ja toimii mielestäni riittävän hyvin. Olen kieltäytynyt uuden puhelimen hankinnasta niin kauan kuin entinen toimii. Nyt toi synttärilahjaksi, vaikka en halunnut ja suutuin. Kerskakulutus on kestämätöntä. Saa palauttaa. Olenko kohtuuton? Eikä ole provo.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja omin nimenomaan kieltänyt pugelnta ostamadta jo vuodrn ajan. Nyt ditten tuntuu että ei kuuntele yhtään mitä sanon.

Vierailija
2/56 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyt sen puhelimen.

Sanot että et tarvinnut uutta ja myit sen tarpeettomana eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutuit siitä kun toinen välittää. Toivottavasti löytää pian aidon ja kiitollisen naisen itselleen.

Vierailija
4/56 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyt sen puhelimen.

Sanot että et tarvinnut uutta ja myit sen tarpeettomana eteenpäin.

Jos kerran on uusi,on takuukuitti ja oikeus palautaa.Mitä sitä eteenpäin myyämään.Vie liikeesen takaisin.

Vierailija
5/56 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suutuit siitä kun toinen välittää. Toivottavasti löytää pian aidon ja kiitollisen naisen itselleen.

En vaan suutuin, kun ei kuuntele, että en halua uutta puhelinta. Ja ostaa sen silti.

Vierailija
6/56 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja omin nimenomaan kieltänyt pugelnta ostamadta jo vuodrn ajan. Nyt ditten tuntuu että ei kuuntele yhtään mitä sanon.

Jospa siinä uudessa puhelimessa toimisi automaattinen tekstinkorjaus.

Mies on taas kerran oikeassa.

Vierailija
7/56 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa siinä uudessa puhelimessa toimisi automaattinen tekstinkorjaus.

Mies on taas kerran oikeassa.

Toimii tässä vanhassakin. Kiukkuisille nakkisormille ei vissiin ole appia siinä uudessakaan luurissa.

Vierailija
8/56 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi järkevää ottaa uusi puhelin vastaan tällä kertaa, kiittää. Uusi toimii paremmin. Älä nyt miehelle suutu, yritti olla kiltti, välittävä, näki vaivaakin kauheasti. Eri asia jos olisit itse halunnut valita merkin, mallin jne. 

Vierailija
9/56 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin opetetaan mies olemaan antamatta lahjoja.

Tiedät sitten muutaman vuoden kuluttua, mikset saa ikinä lahjoja häneltä - ei tarvi tulla ihmettelemään tänne palstoille asti.

Vierailija
10/56 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien lahjan osto kokemuksella on helpointa ostaa lahjaksi kukkakimppu ja joku lahjakortti.

Ostin vuosia sitten vaimon autoon äitienpäivälahjaksi uudet renkaat ja riitahan siittä tuli.

Vierailija
11/56 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi järkevää ottaa uusi puhelin vastaan tällä kertaa, kiittää. Uusi toimii paremmin. Älä nyt miehelle suutu, yritti olla kiltti, välittävä, näki vaivaakin kauheasti. Eri asia jos olisit itse halunnut valita merkin, mallin jne. 

Kiitos paljon tästä viestistä. Yritän ajatella noin, vaikka ärsyttää juuri se, että hän on vängännyt tätä puhelimen ostoa noin vuoden ja minä olen ollut sitä vastaan yhtä kauan. Ja nyt se tyrkätään synttärilahjana jota en halunnut. Tympeää.

Vierailija
12/56 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin opetetaan mies olemaan antamatta lahjoja.

Tiedät sitten muutaman vuoden kuluttua, mikset saa ikinä lahjoja häneltä - ei tarvi tulla ihmettelemään tänne palstoille asti.

En halunnut mitään lahjaa ja mies oli hyvin perillä siitä. En edelleenkään ymmärrä miksi vanha puhelimeni on hänelle ongelma. Sanoo että rätisee puhelun aikana. Kumma juttu että kukaan muu ei ole vielä sanonut samaa.

Vierailija
13/56 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos paljon tästä viestistä. Yritän ajatella noin, vaikka ärsyttää juuri se, että hän on vängännyt tätä puhelimen ostoa noin vuoden ja minä olen ollut sitä vastaan yhtä kauan. Ja nyt se tyrkätään synttärilahjana jota en halunnut. Tympeää.

No juu. Ehkä tuo hänen vänkääminen vaikuttaa asiaan paljon. Kuin olisi ollut erimielisyys (miltei riita) ja mies sitten törkkää sen puhelimen sinulle. Kai hän ajatteli mielestään "loogisesti" että kun jokin laite toimii huonosti, uusi on helpompi ratkaisu. Vaikka naiset kaipaavat enemmän ymmärrystä ja hyvää mielialaa.

Vierailija
14/56 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juu. Ehkä tuo hänen vänkääminen vaikuttaa asiaan paljon. Kuin olisi ollut erimielisyys (miltei riita) ja mies sitten törkkää sen puhelimen sinulle. Kai hän ajatteli mielestään "loogisesti" että kun jokin laite toimii huonosti, uusi on helpompi ratkaisu. Vaikka naiset kaipaavat enemmän ymmärrystä ja hyvää mielialaa.

No kun tää vanha luuri toimii! En ymmärrä. Ihan kuin joku pakkomielle päivittää vaan päivittämisen halusta. Ja tää on vissiin 3 vuotta vanha puhelin.

Vierailija
15/56 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki apua provo. 0/5

Vierailija
16/56 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vttu oot idiootti. Miten se mies jaksaa kattella sua. Typerä Mmä.

Miksi?

Vierailija
17/56 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin vielä kolmisen vuotta sitten tosi tyytyväinen vanhaan näppäinluuriin.

Exät halus välttämättä ostaa mulle uuden, vaikka sanoin etten halua ja pärjään sillä hyvin.

Noh, pidin niitä älypuhelimia sit varapuhelimena ja käytin edelleen vanhaa.

Vierailija
18/56 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo täydellistä väkinpitämättömyyttä ja jopa vallankäyttöä pakottaa lahjan muodossa ottamaan vastaan jotain mistä tietää ettei saaja halua. Ei mitenkään hyväksyttävää käytöstä. Kuka edes haluaa antaa lahjoja joista tietää ettei saaja tykkää? Kyllä silloin ainoa merkitsevä asia on se antajan oma halu.

Vierailija
19/56 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo täydellistä väkinpitämättömyyttä ja jopa vallankäyttöä pakottaa lahjan muodossa ottamaan vastaan jotain mistä tietää ettei saaja halua. Ei mitenkään hyväksyttävää käytöstä. Kuka edes haluaa antaa lahjoja joista tietää ettei saaja tykkää? Kyllä silloin ainoa merkitsevä asia on se antajan oma halu.

Höpö höpö. Uuden puhelimen voi jättää laatikkoon varapuhelimeksi jonka ottaa käyttöön sitten kun haluaa vanhasta luopua. Ei se vanha ikuisesti kestä. Turha tehdä ongelmaa asiasta joka ei ole ongelma, joskin ap:han oli tehnyt ongelman asiasta jo paljon aiemmin. Tässä näkyy hyvin se että toisille lasi on puoliksi täynnä ja toisille puoliksi tyhjä.

Vierailija
20/56 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ollut mieleinen malli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän