Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks meillä menee miehen kanssa kaikki reissut pieleen?

Vierailija
31.07.2014 |

Joka kerta kun ollaan jonnekkin lähdetty niin auto hajoaa... Hotellissa ei ehditä aamupalalle kun mies vaan nukkuu ja alkaa valittaa jos menisin yksin. Hotellin luovutustaan ei mene ikinä nappiin. Mies nukkuu silloinkin. Jos pitäisi käydä jossain, se kääntyy aina niin, että pitää tehdä mitä mies haluaa.

..... nipottaja

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vielä paskempi mie sku mulla!! Sekin nukkuu hotellissa koko aika!

Vierailija
2/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se vastaus aika selvästi lue kirjoittamassasi viestissä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa päättää mistään ja kaikki mitä reissuissa teen on noloa. Jos pysähdyn kadulle, kun kengät hiertää. Kuitenkin kelpaan maksumieheksi.

Ap

Vierailija
4/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli nyt mieleen kun ollaan jälleen "lomalla". Mies nukkuu kuin tukki ja yksin en saa aamupalalle lähteä. Kuitenkin minun maksettava seuraava ruoka. On ollut henkisesti niin raskas reissu. Eilen teki ison numeron kun hänen kenkänsä oli likaiset, ei voitu mennä mihinkään kun ihmisen toljottaa.

Ap

Vierailija
5/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä Se ja nauti elämästäsi.

Vierailija
6/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki mahtaa olla yhtä juhlaa, kun lomalla olo on yhtä helvettiä...

Vierailija
7/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko helpompi hankkiutua siitä eroon? Itse en ainakaan tuollaista katselisi. Joko mies inhoaa sinua tai sitten on vain todella epävarna itsestään.

Vierailija
8/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:25"]

Tuli nyt mieleen kun ollaan jälleen "lomalla". Mies nukkuu kuin tukki ja yksin en saa aamupalalle lähteä. Kuitenkin minun maksettava seuraava ruoka. On ollut henkisesti niin raskas reissu. Eilen teki ison numeron kun hänen kenkänsä oli likaiset, ei voitu mennä mihinkään kun ihmisen toljottaa.

Ap

[/quote]

Kostaako mies sinulle alemmuudentunnettaan siitä, että sinä rahoitat reissun? Hänellä on kurja olo, kun ei pysty (?) maksamaan matkaa, joten sinäkään et saa siitä nauttia? Jatkossa et lähde hänen kanssaan reissuun tai vaihtoehtoisesti toimit aamupalojen ja muiden suhteen kuten lystäät ja jätät nillitykset omaan arvoonsa.

Vierailija
9/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kasvaisit aikuiseksi, ja ottaisit vastuun omasta onnellisuudestasi. Sanot vain rauhallisesti sille miehelle, ettet aio enää kuunnella turhaa valitusta ja negatiivista asennetta. Menet aamupalalle silloin kun itse haluat, ja mies menee koska hän haluaa. Älä kiinnitä mitään huomiota valituksiin, ole kuin et huomaisikaan. Ja jos tuollainen jatkuu, lopeta matkustaminen valittajan kanssa ja lähde yksin.  

Vierailija
10/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arka mies. Yrittää vältellä pahaa maailmaa pitämällä silmiä mahdollisimman paljon kiinni. Ehdotan, että matkustat muussa seurassa.

Vierailija
11/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti nyt meet sinne aamupalalle..

Vierailija
12/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka onkin parisuhteessa, ei se tarkoita, että on pakko tukahduttaa oma tahto ja elää symbioosissa toisen ehdoilla. Mä ainaki sanoisin, että lähden aamupalalle, tuu perässä tai nuku.

Vaikka sun miehen käytös onkin tökeröä, en tajua, miksi annat kohdella sua noin. Missä on sun omanarvontunto?

Vierailija
13/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä muuten menee? Mieshän on ihan idiootti esim. rajoittamalla sun aamupalan syöntiä, ja sinä olet myös kun tuollaiseen suostut.

Vierailija
14/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ankea mies.

Vierailija
15/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos autot noin hajoilee, niin ajatteko kovin huonokuntoisilla "ritsoilla" tai ette huolehdi määräaikaishuolloista?

Nuo muut ongelmat kuulostaa tyypilliseltä parisuhde-nalkutusriitelyltä, jossa tässä postauksessa sinä syytät miestä. JOs mies kirjoittaisi vastaavan, varmaan tulisi samanlaista räpätystä vähän eri asioista. Tuohon ei auta kuin sopeutua siihen että toinen on erilainen eikä muuksi merkittävästi muutu, ja samalla molempien tehdä kompromisseja asioissa joissa voi.

Vierailija
16/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:34"]Miten teillä muuten menee? Mieshän on ihan idiootti esim. rajoittamalla sun aamupalan syöntiä, ja sinä olet myös kun tuollaiseen suostut.

[/quote]

Muuten menee hyvin. En tajua miksi lomaillessa muuttuu tuollaiseksi. Enkä tiedä miksi aina suostun edes lähtemään..

Ap

Vierailija
17/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:38"]Jos autot noin hajoilee, niin ajatteko kovin huonokuntoisilla "ritsoilla" tai ette huolehdi määräaikaishuolloista?

Nuo muut ongelmat kuulostaa tyypilliseltä parisuhde-nalkutusriitelyltä, jossa tässä postauksessa sinä syytät miestä. JOs mies kirjoittaisi vastaavan, varmaan tulisi samanlaista räpätystä vähän eri asioista. Tuohon ei auta kuin sopeutua siihen että toinen on erilainen eikä muuksi merkittävästi muutu, ja samalla molempien tehdä kompromisseja asioissa joissa voi.

[/quote]

Piti lähteä miehen huvittelu autolla.

Ap

Vierailija
18/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:25"]

Ap

[/quote]

Kostaako mies sinulle alemmuudentunnettaan siitä, että sinä rahoitat reissun? Hänellä on kurja olo, kun ei pysty (?) maksamaan matkaa, joten sinäkään et saa siitä nauttia? Jatkossa et lähde hänen kanssaan reissuun tai vaihtoehtoisesti toimit aamupalojen ja muiden suhteen kuten lystäät ja jätät nillitykset omaan arvoonsa.

[/quote]

Hänellä on isommat tulot kuin minulla. Mutta on vaan niin pihi. Kaiken pitää mennä tasan.

Ap

Vierailija
19/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:48"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:25"]

Ap

[/quote]

[/quote]

Hänellä on isommat tulot kuin minulla. Mutta on vaan niin pihi. Kaiken pitää mennä tasan.

Ap

[/quote]

Ethän sä silloin rahoita reissua, vaan maksat osuutesi!

Vierailija
20/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että ihmiset eroaa helposti, jos lomalla nukkuminen on syy monille ajatella eron olevan ratkaisu. Miten se ukkosi perustelee nukkumistaan liian pitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä