Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostele mun aamiainen

Vierailija
31.07.2014 |

Mä haluan palautetta mun aamupalasta. Taustatietoina seuraavat: tavoitteena painonhallinta, ei laihdutus. Iltapala on jäänyt välistä, joten nälkä oli kova. Aamupalan söin klo 8 ja seuraava ruokailu on lounas klo 13.30.

2 ruisleipää, 1 avokado,  epämääräinen läjä kasviksia: kurkkua, paprikaa, salaatinlehtiä. Proteiinina graavilohta ja 100g raejuustoa. Juomana vihreää teetä.

Oli hyvää!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista häh!

Vierailija
2/4 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:56"]Mä haluan palautetta mun aamupalasta. Taustatietoina seuraavat: tavoitteena painonhallinta, ei laihdutus. Iltapala on jäänyt välistä, joten nälkä oli kova. Aamupalan söin klo 8 ja seuraava ruokailu on lounas klo 13.30.

2 ruisleipää, 1 avokado,  epämääräinen läjä kasviksia: kurkkua, paprikaa, salaatinlehtiä. Proteiinina graavilohta ja 100g raejuustoa. Juomana vihreää teetä.

Oli hyvää!

[/quote] Ainakin todella runsas! En jaksaisi syödä noin paljon. Rasvoja aika paljon mut hyvää rasvaa sentäs. Et varmaankaan montaa kertaa viikossa syö avokadoa ja suolaista graavikalaa..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi hyvältä!!

Vierailija
4/4 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Ainakin todella runsas! En jaksaisi syödä noin paljon. Rasvoja aika paljon mut hyvää rasvaa sentäs. Et varmaankaan montaa kertaa viikossa syö avokadoa ja suolaista graavikalaa..?

[/quote]

Avokadoa tulee syötyä kyllä melkein päivittäin. Lohta harvemmin. Leivän päällä ei siis ollut mitään levitteitä, avokado toimi sellaisena. Yleensä syön kolme kertaa päivässä: aamiaisen, myöhäisen lounaan ja illallisen/iltapalan. Vältän punaista lihaa ja koitan syödä kasvisvoittoisesti. Laihtumista en suoraan toivo, vaikka olenkin jonkin verran ylipainoinen, vaan yleisesti parempaa ja virkeää vointia. Olen usein väsynyt ja haluton ja olen toivonut ruokavaliosta apua siihen. En ole vielä havainnut merkittäviä muutoksia. Olisko vinkkejä?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi