"Helppo" toimistotyö
Mitkähän olisi "helppoja" toimistotyöammatteja? Lyhyt koulutus, ei liikaa vastuuta, pieni palkka? Löytyykö sellaisille töitä?
Kommentit (9)
Vakuutusyhtiön korvauskäsittelijä, työnantaja kouluttaa itse eli ei tarvitse pohjalle mitään koulutusta.
Kaikenlainen aulapalvelu, infous ja opastus
Millaisen koulutuksen tarvii aulapalveluhenkilö?
eipä juuri mitään koulutusta tarvi aulahenkilö. Moni on mennyt suoraan kortistosta. Pitää vaan olla näppärä ja tarttua toimiin heti. Esim ystäväni meni töihin aulaemännäksi, onko sitten eri kuin henkilö.
Hänen työnään on päästää ihmiset sisään, eli aina katsoa kuka painaa ovikelloa, kun on kokousta, laittaa kokoustilaan kaikki mitä tarvitaan , keittää kahvit, paistaa pullat, korjaa jäljet, jakaa posti ja laittaa frankkeerauskoneeseen lähtevä posti. Ei hirveesti aivoja vaadi, mutta koko ajan tulee tehtäviä tehtävälistalle, jotka pitää tehdä heti.
Mutta esim ei ole ikinä ylitöitä eikä ikinä työt jää harmittamaan. jos paistoi liian vähän pullia, se asia on selvä, joku jäi ilman nyt eikä 3 viikon päästä.
Ja koska työ ei hirveesti vaadi, ei myöskään ole vastuussa mistään. Ei tule katastrofeja mitään mitä tekee.
tykkää työstään tosi paljon, on hyvä siinä ja erittäin pidetty työkaveri.
Kutonen, ps vielä tuohon lisään, että palkkakin voi olla ihan jees!
Olen itse tehnyt vastaavaa ja liksa oli hyvä.
Aulapalveluhenkilö esimerkiksi.