Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö puolisosi hienhajusta?

Vierailija
30.07.2014 |

Tulipa vaan mieleen, kun minä en tykkää kenenkään hiestä. Kävin just 10 minuuttia sitten suihkussa lenkin jälkeen ja nyt jo haisee kainalot... Sanotaan, että rakkaan hiki tuoksuu hyvälle, mutta mun on vaikea uskoa sitä :D

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 07:36"]Ap:n ja miehen kemiat ei kohtaa. Toivottavasti te ette hanki lapsia, saavat nimittäin huonot geenit.

[/quote]

Ai onks mulla mies? *-* -ap

Vierailija
22/27 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän, paitsi liiansuurina annoksina. Esim raskaana ollessa ei tee mieli työntää naamaa miehen kainaloon, mutta normaalisti Tykkään. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin niiiin paljon mun eksän hien hajusta, toisen eksän taas en niinkään. Nyt haluisin yrittää taas tän ei-niin-hyvältä-tuoksuvan eksän kanssa, eikö meidän suhteella ole mitään toivoa?

Vierailija
24/27 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah pidän! Viimeyönä just haistelin toverin kainaloita. :) 

Vierailija
25/27 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ihan paras tuoksu! Hänen ihonsa tuoksuu niin hyvältä, nuuhkin innoissani joka kerta kun tavataan. Ainoa mies, kenen tuoksusta olen pitänyt. Saas nähdä, kuinka pitkälle suhteemme kantaa... Ollaan nyt oltu yhdessä reilu vuosi.

Vierailija
26/27 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#10, joka ei pidä miehensä reenihienhajusta, on ollut onnellisesti yhdessä tämän karjuferomonintuottajan kanssa yli 30 vuotta ja lapsiakin on kolme, joten kyllä #24:lla on toivoa.

Vierailija
27/27 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä. :) Mies haistelee aina mun niskaa ja ihoa muutenkin ja sanoo, että tuoksun ihanalta. :D Mä en kyllä haista itessäni mitään, se on se ominaistuoksu varmaan.