Pidätkö puolisosi hienhajusta?
Tulipa vaan mieleen, kun minä en tykkää kenenkään hiestä. Kävin just 10 minuuttia sitten suihkussa lenkin jälkeen ja nyt jo haisee kainalot... Sanotaan, että rakkaan hiki tuoksuu hyvälle, mutta mun on vaikea uskoa sitä :D
Kommentit (27)
Pidän, paitsi liiansuurina annoksina. Esim raskaana ollessa ei tee mieli työntää naamaa miehen kainaloon, mutta normaalisti Tykkään. :)
Mä tykkäsin niiiin paljon mun eksän hien hajusta, toisen eksän taas en niinkään. Nyt haluisin yrittää taas tän ei-niin-hyvältä-tuoksuvan eksän kanssa, eikö meidän suhteella ole mitään toivoa?
Kyllä, ihan paras tuoksu! Hänen ihonsa tuoksuu niin hyvältä, nuuhkin innoissani joka kerta kun tavataan. Ainoa mies, kenen tuoksusta olen pitänyt. Saas nähdä, kuinka pitkälle suhteemme kantaa... Ollaan nyt oltu yhdessä reilu vuosi.
#10, joka ei pidä miehensä reenihienhajusta, on ollut onnellisesti yhdessä tämän karjuferomonintuottajan kanssa yli 30 vuotta ja lapsiakin on kolme, joten kyllä #24:lla on toivoa.
Tykkään kyllä. :) Mies haistelee aina mun niskaa ja ihoa muutenkin ja sanoo, että tuoksun ihanalta. :D Mä en kyllä haista itessäni mitään, se on se ominaistuoksu varmaan.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 07:36"]Ap:n ja miehen kemiat ei kohtaa. Toivottavasti te ette hanki lapsia, saavat nimittäin huonot geenit.
[/quote]
Ai onks mulla mies? *-* -ap