Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö puolisosi hienhajusta?

Vierailija
30.07.2014 |

Tulipa vaan mieleen, kun minä en tykkää kenenkään hiestä. Kävin just 10 minuuttia sitten suihkussa lenkin jälkeen ja nyt jo haisee kainalot... Sanotaan, että rakkaan hiki tuoksuu hyvälle, mutta mun on vaikea uskoa sitä :D

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai tykkään, olen valinnut puolisoni oikein.

Vierailija
2/27 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei käytä mitään dödöä. Tuoksuu aina seksiltä ja mä oon pöksyt märkinä. Alkais käyttään axea ni ei tarttis vinkua, ku akka on kokoajan vehkeessä roikkumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan haistanut mieheni hikeä, hän ei yksinkertaisesti hikoile sillä lailla haisten. :o Se on aika uskomatonta minusta. Itse haisen kuin mikäkin teini edelleen 27-vuotiaana! :D Ellen siis käytä dödöä ja käy usein suihkussa.

Vierailija
4/27 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kyllä, se on seksikkäin tuoksu mitä on :)

Vierailija
5/27 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso pitäisi valita juurikin hajun perusteella. Feromonit. Mun mies tuoksuu ihanalta. Ennustin kaverini eron kun sano poikaystävänsä tuoksuvan oksettavalta halatessaan lenkkivaatteissa.

Vierailija
6/27 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä mieheni, tai muidenkaan hienhajusta, mutta omastani pidän ja niin pitävät muutkin. Sitä pitäisi pullottaa!

Vierailija
7/27 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän!

Vierailija
8/27 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän, kunhan ei ole mikään monen päivän pistävän hajuinen hiki.

Vierailija
9/27 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Siinä on joku ihme uroksen odööri, joka käy nenään. Nimen omaan esim. juoksulenkin jälkeinen haju vaikka hartioilla.

Vierailija
10/27 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ja usein ei haise miltään. Ollaan rakastuttu ennen kuin aloin syödä e-pillereitä, joten sovitaan yhteen ihan luonnolliesti.

Vierailija
11/27 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ja miehen kemiat ei kohtaa. Toivottavasti te ette hanki lapsia, saavat nimittäin huonot geenit.

Vierailija
12/27 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäään. tottakai hiki on aina hiki ja kun mies tulee töistä (autonkorjaaja) niin saattaa haista öljyltä, metallilta ja hieltä niin siitä kombosta en kovin välitä mutta normaali hien haju esimerkiksi rannalla, lenki jälkeen, saunassa etc niin ei oo mitenkää paha :) oltais jo varmasti erottu jos en tykkäis koska toi mun mieheni on kauhee hikilinko! hikoilee näillä helteillä esim nukkuessa älyttömästi :D

Vierailija
13/27 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän! Hän tuoksuu huumaavalta, siis juuri se hiki (ei dödö tms.). Olen miettinyt, että pitävätköhän muut mieheni hienhajua hyvänä, vaan vain tavallisena epämielyttävänä lemuna.

Yhdessä ollaan oltu n. 20 v ja yhtä hyvältä tuoksuu aina.

Vierailija
14/27 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä lähes 20v enkä muista koskaan haistaneeni  mieheni hienhajua. Ilmeisesti se on tosi mieto, edes talonrakennushommissa tai treeneissä ei hiki haise. Ja hän on todella puhdas aina. Näin kesällä auringossa kuumenneen ihon tuoksu (ei siis varsinaisesti hiki) tuoksuu ihanalle.

Mun mielestä hiki itsessään harvioin haisee, yleensä se tarttuu vaatteisiin jotka sitten haisee pahalle - jos haisee.

Vierailija
15/27 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä lainkaan. Mies itse harvemmin haisee suoranaisesti hieltä, mutta se pesee niin sairaan harvoin vaatteitaan (tai siis ei koskaan, mutta harvoin laittaa niitä edes pyykkikoriin mun pestäväkseni) että niihin kehittyy vähitellen kuvottava hienhaju.

Vierailija
16/27 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään jos vähän haisee :)) Muitten hikeä kammoan

Vierailija
17/27 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kyllä :) Miehen oma tuoksu on tosi huumaava, voisin nuuhkia loputtomiin!

Ilmeisesti mies tykkää myös minun ominaistuoksusta, aina valittaa jos on hajuvettä koska mikään niistä ei kuulemma tuoksu yhtä hyvälle kuin luonnollinen minä.

Vierailija
18/27 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei puoliso, mutta pidän. <3 Ne on ne feromonit. 

Vierailija
19/27 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tuore" hiki haisee hyvältä, vähän kahvilta :) mutta jos hiki on kuivahtanut niin ei tietenkään haise hyvältä, ei kenelläkään. Samoin miehen jalat haisevat aivan hirveälle hikisinä.

Mies on myös sanonut, että mun ominaistuoksuni on hyvä eikä mun hiki haise pahalle :)

Vierailija
20/27 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään!! Mies myös monestk nukkumaanmennessä nuuhkii mun kainaloita kun kuulemma tuoksuu niin seksikkäältä. Inhosin eksäni hajua ja koko suhde oli yksi suuri epäonnistuminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi