Pidätkö puolisosi hienhajusta?
Tulipa vaan mieleen, kun minä en tykkää kenenkään hiestä. Kävin just 10 minuuttia sitten suihkussa lenkin jälkeen ja nyt jo haisee kainalot... Sanotaan, että rakkaan hiki tuoksuu hyvälle, mutta mun on vaikea uskoa sitä :D
Kommentit (27)
Mun mies ei käytä mitään dödöä. Tuoksuu aina seksiltä ja mä oon pöksyt märkinä. Alkais käyttään axea ni ei tarttis vinkua, ku akka on kokoajan vehkeessä roikkumassa.
En oo koskaan haistanut mieheni hikeä, hän ei yksinkertaisesti hikoile sillä lailla haisten. :o Se on aika uskomatonta minusta. Itse haisen kuin mikäkin teini edelleen 27-vuotiaana! :D Ellen siis käytä dödöä ja käy usein suihkussa.
Pidän kyllä, se on seksikkäin tuoksu mitä on :)
Puoliso pitäisi valita juurikin hajun perusteella. Feromonit. Mun mies tuoksuu ihanalta. Ennustin kaverini eron kun sano poikaystävänsä tuoksuvan oksettavalta halatessaan lenkkivaatteissa.
En pidä mieheni, tai muidenkaan hienhajusta, mutta omastani pidän ja niin pitävät muutkin. Sitä pitäisi pullottaa!
Pidän, kunhan ei ole mikään monen päivän pistävän hajuinen hiki.
En pidä. Siinä on joku ihme uroksen odööri, joka käy nenään. Nimen omaan esim. juoksulenkin jälkeinen haju vaikka hartioilla.
Pidän ja usein ei haise miltään. Ollaan rakastuttu ennen kuin aloin syödä e-pillereitä, joten sovitaan yhteen ihan luonnolliesti.
Ap:n ja miehen kemiat ei kohtaa. Toivottavasti te ette hanki lapsia, saavat nimittäin huonot geenit.
Tykkäään. tottakai hiki on aina hiki ja kun mies tulee töistä (autonkorjaaja) niin saattaa haista öljyltä, metallilta ja hieltä niin siitä kombosta en kovin välitä mutta normaali hien haju esimerkiksi rannalla, lenki jälkeen, saunassa etc niin ei oo mitenkää paha :) oltais jo varmasti erottu jos en tykkäis koska toi mun mieheni on kauhee hikilinko! hikoilee näillä helteillä esim nukkuessa älyttömästi :D
Pidän! Hän tuoksuu huumaavalta, siis juuri se hiki (ei dödö tms.). Olen miettinyt, että pitävätköhän muut mieheni hienhajua hyvänä, vaan vain tavallisena epämielyttävänä lemuna.
Yhdessä ollaan oltu n. 20 v ja yhtä hyvältä tuoksuu aina.
Olemme olleet yhdessä lähes 20v enkä muista koskaan haistaneeni mieheni hienhajua. Ilmeisesti se on tosi mieto, edes talonrakennushommissa tai treeneissä ei hiki haise. Ja hän on todella puhdas aina. Näin kesällä auringossa kuumenneen ihon tuoksu (ei siis varsinaisesti hiki) tuoksuu ihanalle.
Mun mielestä hiki itsessään harvioin haisee, yleensä se tarttuu vaatteisiin jotka sitten haisee pahalle - jos haisee.
En pidä lainkaan. Mies itse harvemmin haisee suoranaisesti hieltä, mutta se pesee niin sairaan harvoin vaatteitaan (tai siis ei koskaan, mutta harvoin laittaa niitä edes pyykkikoriin mun pestäväkseni) että niihin kehittyy vähitellen kuvottava hienhaju.
Tykkään jos vähän haisee :)) Muitten hikeä kammoan
Pidän kyllä :) Miehen oma tuoksu on tosi huumaava, voisin nuuhkia loputtomiin!
Ilmeisesti mies tykkää myös minun ominaistuoksusta, aina valittaa jos on hajuvettä koska mikään niistä ei kuulemma tuoksu yhtä hyvälle kuin luonnollinen minä.
Kyseessä ei puoliso, mutta pidän. <3 Ne on ne feromonit.
"tuore" hiki haisee hyvältä, vähän kahvilta :) mutta jos hiki on kuivahtanut niin ei tietenkään haise hyvältä, ei kenelläkään. Samoin miehen jalat haisevat aivan hirveälle hikisinä.
Mies on myös sanonut, että mun ominaistuoksuni on hyvä eikä mun hiki haise pahalle :)
Tykkään!! Mies myös monestk nukkumaanmennessä nuuhkii mun kainaloita kun kuulemma tuoksuu niin seksikkäältä. Inhosin eksäni hajua ja koko suhde oli yksi suuri epäonnistuminen.
Totta kai tykkään, olen valinnut puolisoni oikein.