Olisiko turn off jos nainen haluaisi että panet häntä munaasi isommalla tekomunalla?
Lesbothan väittää ettei tekomunia saa verrata oikeisiin (jotta eivät tuntisi oloaan heteroiksi), joten sen pitäisi olla kaiketi ok?
Kommentit (39)
Öö.. oon itse ostellut niitä. Eli ennemmin se on turn on, jos vaan hän itse nauttii siitä.
Minä käytän rakastajani kanssa Mega Dick Sleeve penisjatketta. Hän on itse ostanut penisjatkeen meidän leikkeihimme. Kumpikin tykkää siitä. Nautin tosi paljon, ja rakastajani on innokas käyttämään penisjatketta.
Jättidildoa emme käytä yhdessä, vaikka sellainenkin lelulaatikostani löytyy.
Joskus on sanonut, että vaimonsa kanssa ei ole mitään vastaavaa ollut. Kannattaisi kokeilla! Aivan parasta!
Mulle oli turn off kun kuulin että ollut nigarassin kanssa, eli jotain samaa tässä on.
Ällötys on suuri!
Ei ole. Kokeilut isoa kaluani hieman isommalla, mutta huonolla menestyksellä: täyttänyt ja ahistanut liikaa ja estäneet siten orgasmien saannit. Vain kaluani ohuemmat on toimineet, pituus suunnilleen sama, kun enempää ei mahdu sisään.
Mutta minua kiinnostanut vain, mistä vaimo on eniten nauttinut, ei se mitä siihen on tarvittu. En todellakaan olisi ollut kateellinen hänen orgasmeistaan, ne kun olleet aina tavoite seksissä.
Valmistiko muovifirma Telex oikeasti myös tekomunia?
Vierailija kirjoitti:
Minua itkettää aina kun vaimo käskee laittamaan mustan ison strap-onin oman munani päälle.
Kostuin jo tästä yhdestä lauseesta. :) Millä nimellä hän kutsuu sinua? Ja miten hän suhtautuu itkuusi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha...
Luulin että lesbianit saksivat.
Ne fistaa kyynärpäätä myöden.
Itse panen vaimoa isolla sträppillä välillä. Sträppi 22cm pitkä ja 4cm paksu. Oma pippeli on vain 14cm pitkä ja 2,5cm paksu. Kyllä vaimo vain erilailla voihkii ja nykii kun sträpillä panen. Minua ei haittaa yhtään että vaimo nauttii.
Sehän on aivan upeaa puuhaa, antaa kunnon jortikkaa naiselleni, nähdä miten pillu venyy äärimmilleen ja kuinka kiiman turvottamaan pilluun mahtuu koko 24 senttinen tekokalu. Kun parin orkun jälkeen työnnyn sisälleen, alkuun paikat tuntuu tosiaan hiukan väljemmälle, mutta ihmeen nopeasti naiseni elin sopeutuu pari senttiä ohuempaan omaan kaluuni ja tuntuu kovan kiiman vuoksi aivan taianomaisen hyvälle kun kaikki on pehmeällä tavalla tiukkaa ja älyttömän liukasta. Siihen on nautinnollista laueta itse lopulta.
Ei ole mitään itsetunto, tms ongelmaa. Lelut ovat leluja.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä miehen jonka itsetunto ei moisesta kärsisi.
höpö höpö. Naiseni ei ole synnyttänyt ja oma "nakkini" on n. HK:n sinisen paksuinen, mutta tunnen selvästi, kun hän on oikein kiihottunut, niin pykälää isompi vielä mahtuisi. Mielellään soisin hänelle sen ilon, mutta ei ole ollut tähän asti (vielä) valmis kokeilemaan ihan oikeasti. Paksu dildo ei tunnu hänestä hyvältä.
Tätä aihetta paljon suurempi ongelma on tekopillu parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Normi toimintaa nuo apuvälineet.
Samaa mieltä, kun oma värkki ei muun lääkityksen vuoksi enää toimi, eikä toimi tarkoitukseen soveltuvat sildet ja tadat. Vaimo oli heti mukana kun ehdotin että pitää hommata strappi.
Hyvin on toiminut, vaimo pääse ratsastamaan muinaiseen tapaan, ja tekee sitten iltalypsyn omalle puoliveltolleni. Näillä mennään.
Meillä jyystetään vaimolle orgasmi toisensa perään sauvalla kun en enää jaksa omalla vatkata loputtomiin. Rouvan halut kasvaneet mahdottomiksi niin näin meillä. Kai se sauva isompi on, mitä väliä
Ei ole, käytössä on meillä omaani isompikin tekomuna.
Ei ole turn off. Olen omaa vaimoa `pannut omaa munaa isommalla tekokyrvällä. Olen myös käyttänyt vaimon kanssa penisjatketta. Miksi ei? Tottakai haluan antaa vaimolleni nautintoa kaikilla keinoilla. Silti vaimo eniten tykkää minun munasta ja miltä se tuntuu.
Ollaan käytetty paksunninta ja joskus tykkää ja joskus taas ei halua kuin kokeilla sisään ja pois, luomulla loput. Ei vaikuta itsetuntoon miteskään, vaan minusta juhlavampaa jatkaa nuolemisen jälkeen pienehköllä dildolla, jatkaa vähän isommalla ja sitten jo melko isolla, sitten kysyn vieläkö ja otan 55mm halkaisijalla olevan mustan dildon nain sillä rouvaa, jos rouva on sillä päällä, niin alkaa viimeistään kuulua ulinaa.
M53
Seksikauppiaat sanoo aina samaa: Naiset ostavat normaalinkokoisia dildoja ja miehet isoja dildoja. Nainen ostaa mistä itse tykkkää ja mies ostaa naiselle mistä itse tykkää.
Olisi erittäin TURN ON jos nainen ottaisi esiin ison dildon ja sanoisi: pane mua tällä! Tekisin sen enemmän kuin mielellään!
Ei ole. Vaimolla 4 suurempaa ja paksumpaa dildoa kuin oma kaluni on. Hän käyttää niitä yksin ja minä käytän myös häneen niitä. Ei siis mikään Holma meillä.