Iholla - miesten vuoro
Odotin innolla tuota miesten Iholla-sarjaa. Mutta nyt kun näin trailerin niin petyin kovasti. Taas jotain helvetin itserakkaita minä-minä-minä hipstereitä Helsingistä. Olisin oikeasti halunnut nähdä vaikkapa jonkun NORMAALIN nelikymppisen perheellisen insinööri-isän, jonkun Oulussa korkeakouluopintojaan aloittavan opiskelijapojan, jonkun yksinäistä elämää viettävän masentuneen parikymppisen miehen. Siis jotain normaaleja ihmisiä. Mutta okei, ehkäpä ne eivät hakeudukaan tällaisiin sarjoihin. Harva jaksaa kuvata itseään koko ajan.
Naisten sarjassa oli osa ihan mukavia normaaleja tyyppejä, kuten se tummaihoinen nainen. Muutenkin enemmän kaipaisin ihmisiä muualta kuin Helsingistä/Turusta. Siis joku joka puhuisi vähän erilaisempaa murretta ja jonka elämässä olisi muutakin kuin kuntosali ja työpaikkana olisi muu kuin media-ala tai vastaava puolijulkkisala. (Sen enempää toki tietämättä, mistä nuo miehet ovat kotoisin ja mitkä heidän ammattinsa ovat, mutta viime kaudet ovat edustaneet aika paljon noita isojen kaupunkien ihmisiä).
Kommentit (11)
Miksi mukana ol yhtään homoa? Ja muualta kuin helsingistä
Yksi taitaa olla eronnut ja on lapsia ja ne hoidossa osittain.
Kuka ei-itserakas minäminäihminen hakis tommoseen? (en oo nähny sarjaa enkä trailereita, tiedän vaan idean)
Mulle tuli hirveen surullinen mieli siitä miehestä,jonka vaimo on kuollut :(
Ja mä taas odotan tätä uutta kautta.
Miks mukana täytyy aina olla joku puoljulkkis? Eikö tän sarjan tarkoitus ole esitellä niitä tavallisia tallaajia? Toi Yrjänäkin vissiin ollut jossain X-Factorissa mukana. Muusikon ura ei musta ainakaan oo millään lailla normaali ammatti vaikka soittaiski bassoa kiertävässä humppabändissä. En ainakaan ite voi yhtään samaistua näihin radiojuontajiin, näyttelijöiden tyttöystäviin ja laulajiin.
Mua häiritsee se, että kaikki on näissä aina pääkaupungiseudulta / Uudeltamaalta. Tiedän ja ymmärrän kyllä miksi, mutta silti... Tylsää kun kaikilla on niin samat kuviot.
Onhan siellä se ääliöltä vaikuttava rekkakuski.
millon tuo alkaa ja monelta se tulee
Samaa mieltä! Jotenkin ihan samasta puusta veistettyjä nämä kaikki miehet. Kaikki näyttivät jotenkin ihan samanlaisilta, peruskalju ja muilla sekainen puolipitkä tukka. Just sellaisia hipstereitä. Missä on ne viiskymppiset kaljamahaiset äijät? Joku nuori sinkkuäijä Pohjanmaalta olisi ollut mukava. Enemmän variaatiota hahmoihin. Noista miltei kaikki taisi olla perheellisiä (nainen + lapsia). Joku olisi voinut olla vaikka yksinhuoltajaisä ja sitten niitä lapsettomia sinkkuja.