Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turvottaako helteillä vai onko kaikilla kesäkilot nyt näkyvillä?

Vierailija
30.07.2014 |

Omalta kohdaltakin mietin, kun olen tässä viime päivinä kauhistellut että kylläpäs vaan maha pömpöttää ihan hirveästi ja reidetkin on kunnon tukit. Nytkö ne kesämässäilyt alkoi sitten näkyä, vai voikohan edes osa turvotuksesta johtua säästä jotenkin? Aikamoisia valaita hyllyy pitkin katuja tähän aikaan vuodesta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvottaa itseäni aika paljon. Moni katukuvan tyypeistä on kyllä oikeasti lihavia.

Vierailija
2/5 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin toivon että helteet turvottaa. Oon raskaana 6+3 ja ihan hirvee maha pömpähtänyt yht'äkkiä viikon aikana, ja vielä viimeisen viikon oon syönyt kevyemmin kuin aiemmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin just kesähäissä ja kaikki vieraat näyttivät turvonneilta, sormukset kiristivät ja näytit että monilla oli jalat tosi turvonnee, sirot korkkarit oikein korosti sitä. Lämpötila juhlatilassa oli passelisti yli kolmekymmentä ja monilla selkä ihan litimärkä. Itselläni tulee helteillä aina pari kiloa ylimääräistä, jotka lähtevät itsekseen ensimmäisellä viileällä viikolla.

Vierailija
4/5 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin oon iteki ihmetelly. Ihan viikossa turvonnut uusiin mittoihin. Oon kuitenki liikkunu 5x/vko enkä kauheasti yli kaloritarpeen syöny jos ollenkaan.

Vierailija
5/5 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvottaa. Kengistä varsinkin huomaa, kun keväällä sopivat kengät ovat pienet ja jalka vain tursuaa niistä. Myös vaaka on alkanut näyttää ylimääräisiä kiloja vaikka ruoka ei maistu. Hameiden vyötäröt puristaa ja yhdistettynä näihin helteisiin tekisi mieli vaihtaa vaatteet kaapuihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi