Olen asunut 20- vuotta tässä vuokra-asunossaa
Annoin kaikki huonekalut pois ja ostan uusia tilalle!
Haluan vaihtelua ja uusia asioita!
Kommentit (28)
Minä olen asunut 26 vuotta vuokralla ydinkeskustassa.
Alkaa mennä hauskaksi joissain asioissa. Alan olla pisimpään taloyhtiössä asunut henkilö, top kolmosessa ainakin. Vuokralainen. En olisi aikanaan työttömänä saanut sossua maksamaan yhtaikaa vastiketta ja lainaa, joten omistamisesta jeesustelu on turhaa. Ei ollut muuta vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa mennä hauskaksi joissain asioissa. Alan olla pisimpään taloyhtiössä asunut henkilö, top kolmosessa ainakin. Vuokralainen. En olisi aikanaan työttömänä saanut sossua maksamaan yhtaikaa vastiketta ja lainaa, joten omistamisesta jeesustelu on turhaa. Ei ollut muuta vaihtoehtoa.
Oletko taloyhtiön hallituksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko taloyhtiön hallituksessa?
Ei vuokralainen voi käsittääkseni olla. Tunnen kyllä hallituksen jäsenet jo kymmenien vuosien ajalta.
On se onni ettei enää tarvitse vuokralla asua. T. Ammattivalittaja
Mahtaa olla mieluinen vuokraläävä kun noin kauan olet asunut. Kiva juttu. T: 2 x velaton omistusasunto
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla mieluinen vuokraläävä kun noin kauan olet asunut. Kiva juttu. T: 2 x velaton omistusasunto
Läävä on ihan kuvaava termi. Ei ole välttämättä ihan mieluisin, mutta halpa.
Ei tällä hinnalla asu lähimaillakaan missään muualla.
Sijainnin suhde hintaan on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Olisit maksanut omistusasunnon velat pois 20 vuodessa. Vuokra-asunnosta lähtiessäsi et saa kuin huonekalut. Vuokralla asuminen ei kannata.
Ja vielä pahempi kohtalo, jos sattuu kuolemaan. Mitään ei saa mukaansa, ei edes sitä maksettua asuntoa.
No tämä. Kovin mielelläni minäkin makselisin mieluummin lainanlyhennystä kuin vuokraa, mutta pienipalkkaisena ei saa lainaa, vaikka lyhennys + vastike olisi pienempi summa kuin vuokra. Minkäs teet.