Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsu juhliin viime hetkellä, olenko B-luokan vieras?

Vierailija
30.07.2014 |

En löytänyt aiempaa keskustelua aiheesta.

Tilanne on siis se, että sain kutsun vanhan ystäväni synttäreille, jotka ovat YLIHUOMENNA. Juhlapaikalle on matkaa 200 km.

Olen ollut tämän ystävän kanssa oikein hyvät ystävykset siihen saakka, kunnes muutin pari vuotta sitten toiselle paikkakunnalle. Tämän jälkeen olen pitänyt yhteyttä, pyytänyt käymään, tarjonnut itseäni hänen luo käymään jne. Noin puoli vuotta sitten kyllästyin olemaan aktiivinen osapuoli. Jos ei kerran kiinnosta niin ei sitten..

MUTTA tosiaan tänään hän laitti aivan puskista kutsun minulle ja miehelleni (meillä ei lapsia) hänen synttäreilleen! Juhlat pidetään hänen mökillään, ja luvassa juhlimista juoman ja grilliruuan merkeissä ja paljussa lillumista. Mökille siis matkaa meiltä 200 km.

No, olen itse sattumoisin menossa tuolle suunnalle tuolloin yhtien tuparien vuoksi, ja periaatteessa ehtisin muutaman tunnin noissakin kekkereissä viipyä.

Ongelma on se, että olen melko varma, että olen joku JÄMÄPALA-KUTSUVIERAS, koska sain kutsun vasta nyt. Kutsu tuli facebookin kautta yksityisviestinä. Mulla on sellainen olo, että näille kekkereille on ollut joku facebook-tapahtuma olemassa. Sitten ehkä moni ihminen on perunut, ja hänen on hädissään pitänyt viime hetkellä keksiä jostain porukkaa vieraaksi. Mitä olette mieltä? Itseä ei oikeastaan huvittaisi mennä, koska tuntuu että olen vain joku hätävara......... :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en menisi kun kerran kutsu tuli niin myöhään, pitäköön juhlansa.

Vierailija
2/5 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantsii mennä. Mitä vanhemmaksi tulet, sitä vaikeami onlöytää uusia kavereita, ystäviä ja tuttavia. Jon nyt sinut on ehkä kutsuttukin b-vieraana, niin juhli siten, että pääset a-kastiin.

Kun olet vanha, eikä sinun tparvitse olla yksin, kiität itseäsi siitä, että pidit yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan menisin, jos kerran oikeasti olette olleet läheiset ja pidät ko. ihmisestä. Mutta olen sen verran huono teeskentelemään, että kutsuun vastatessani kyllä positiivisessa hengessä vähän ihmettelisin myöhäistä kutsua. Saisi kaveri sitten tilaisuuden pahoitella asiaa, (yrittää) selittää unohtaneensa tai kertoa juhlien olleen viime hetken päähänpisto tms. Ja jos vastaus olisi todella välttelevä ja todella kävisi ilmi, että 40 henkeä on kutsuttu jo kuukausi sitten ja minut vasta nyt ruokapöydän täytteeksi, eikä ystävää edes kiinnostaisi harmin tunteeni, harkitsisin menemistä uudelleen.

Minullakin on eräs hyvä, rakas nuoruuden ystävä, jonka kanssa olen välillä näin aikuisiällä pahoittanut mieleni, kun on tuntunut, että olen ainoa, joka yrittää pitää yhteyttä yllä. Olen sanonut näistä yksin jäämisen tunteista suoraan, kuitenkaan syyttelemättä, ja joka kerta on tullut sympaattinen vastaus täynnä aitoa ymmärrystä ja pahoittelua, hiljaisuus on johtunut elämäntilanteesta - ja itsekin olen selityksen jälkeen ymmärtänyt puolestani hiljaisuutta.

Vierailija
4/5 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä menisi, musta haiskahtaa pahasti! Pystyykö siinä nauttimaan juhlasta kunnolla, jos tietää ettei ollut alunperin haluttu vieras? Ja ap:han sanoi että hän on itse yrittänyt pitää yhteyttä............

Vierailija
5/5 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko tuo ihminen sosiaalinen ja yrittää haalia kavereita joka paikasta ja koko ajan?

Jos on, niin ehkä oletkin b-luokan vieras.

Jos taas on introvertti, niin juhlat saattavat olla päähänpisto ja alunalkanekin kutsuttuja on tosi vähän ja ehkä kutsui aluksi vaikka vain pari ja päätti sittenkin kutsua vielä sinut tai kutsui kaikki noin myöhään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi