Escitalopram Orion lääke?
Kommentit (15)
Se on ainoa masennuslääke mikä on auttanu mua ja oon kokeillu tosi monia. Tosin lopetin niitten syömisen koska niistä ei saanu sitä todellista hyötyä koska join alkoholia. Nyt olen lopettanut juomisen ja jos tarvitsen niin ehdottomasti valitsen Escitalopram/Cipralexin. (<- sama lääke)
Itsellä escitalopram actavis, luulis että vastaava. Mulla toiminut hyvin, annos 20mg
Sivuvaikutukset aluksi epämiellyttäviä, mutta kyllä niistä selvisi
Ite olen syönyt hetken kun lääkärin mielestä mun kilpirauhasen vajaatoiminta oli masennusta. Itselle tuli vatsaoireita sekä polttavaa tunnetta päähän. En huomannut merkitystä mielialaan (vika olikin siis muualla....).
Käytän paniikkihäiriöön. Toimii eikä ole tullut sivuvaukutuksia. Voi käyttää, vaikka nauttii alkoholia kohtuullisesti.
Mitä up tarkoittaa? Kysyn tosissani. Ei se ollut ainakaan fiksua kirjoitusta.
Vei kyvyn saada orgasmeja lääkityksen aikana.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:08"]
Mitä up tarkoittaa? Kysyn tosissani. Ei se ollut ainakaan fiksua kirjoitusta.
[/quote]
Kun kirjottaa ihan mitä tahansa tähän niin tämä ketju nousee tossa ketju listassa ylimmäks mistä porukka näkee sen helposti. Yleensä kun niin halutaan tehä niin kirjoitetaan up.
Mullakin vei aluksi kyvyn saada orgasmia, mutta pian sekin tasoittui ja saan jälleen normaalisti
Mulla toimi muuten hyvin, mutta orgasmin saaminen muuttui hyvin vaikeaksi :( Sama sivuvaikutus on kai kaikissa masennuslääkkeissä. Harmi.
Mulla toiminut todella hyvin. Pitää mielialan tasaisena. Aloitusoireet olivat aika pahat, mutta ne menivät ohi parissa viikossa. Ainoa ns. negatiivinen oire on ollut seksihalujen totaalinen loppuminen, joka ei itselleni ole iso juttu. ( olen sinkku).(:
Minkälaisia oireita? Mä aloitin niin pahemmaksi meni. Käytätkö nukahtamislääkkeitä?
up