Työkaverilla profiili alastonsuomessa
Eikö ihmiset yhtään mieti millaisia kuvia itsestään nettiin laittaa? Kaikki nauraa seläntakana, en ymmärrä miksi nuorehko, kaunis tyttö revittelee joka kolon siellä ja vielä omilla kasvoillaan? Hyi ja miehet siellä.. En voisi ikinä kiinnostua miehestä, jolla on seksi/revittelykuvia netissä, mautonta ja vie kaiken kiinnostuksrn
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 16:14"]Eikö ihmiset yhtään mieti millaisia kuvia itsestään nettiin laittaa? Kaikki nauraa seläntakana, en ymmärrä miksi nuorehko, kaunis tyttö revittelee joka kolon siellä ja vielä omilla kasvoillaan? Hyi ja miehet siellä.. En voisi ikinä kiinnostua miehestä, jolla on seksi/revittelykuvia netissä, mautonta ja vie kaiken kiinnostuksrn
[/quote]
Ja sä kävit sitte katsomassa :)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 16:14"]En voisi ikinä kiinnostua miehestä, jolla on seksi/revittelykuvia netissä, mautonta ja vie kaiken kiinnostuksrn
[/quote]
Mutta kuitenkin moisilla sivuilla itse käyt katsomassa... kaksinaismoralismi ohoi!
No niin on minullakin, montakin työkaveria. Ihan avoimesti he ovat sen kertoneet ja näyttävät vielä kenestä voisivat olla kiinnostuneita. Mutta se on heidän elämäntapansa, ei minun joten en edes paheksu. Kaipa he ovat seuraa vailla ja hieman yksinäisiäkin.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 16:28"]Minä taas en ymmärrä miksi olla siellä sitten ollenkaan jos ei kasvoillaan? Tai siis että meneekö se niin että "en ollutkaan tuntea sinua vaatteet päällä"?
[/quote]no ihmisillä on niin eri syitä olla siellä, toisille viihde, toisille seuranhaku, kolmannelle jotain muuta. En oikein ymmärrä tuota, miksi pitäisi olla siellä kasvoillaan. Vähän sama kuin sanoisi, että miksi kaikki eivät tällä palstalla postaa naamakuvaa mukaan.
2
Onko varmasti itse laittanut sen profiilin? Tuli heti mielikuva kostonhimoisesta ex-poikaystävästä jolla on hallussaan tulenarkoja kuvia :-(
Mä en halua käydä edes katsomassa tommosia foorumeita, ne ihmiset tuntuu olevan AIVAN pihalla kaikesta kun tyrkkäävät intiimeimmät asiansa johonkin nettiin.. Enkä alkaisi suhteeseen ihmisen kanssa, josta en olisi satavarma, ettei ole tuollaisissa paikoissa pyörinyt. Kaikkee sitä onkin, huh huh.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 16:25"]Olen nainen ja minulla on profiili siellä. Suurin osa ei ole kasvoillaan siellä, enkä minäkään. Ne jotka ovat, ei välttämättä ole laittaneet alastonkuvia. En minäkään ymmärrä niitä, jotka ovat alasti kasvoillaan.
[/quote]
Kertoisitko miksi olet siellä? Oletko alasti? Nautitko siitä että miehet katsovat pimppiäsi?
Todella noloa. Ei sinne tee profiilia kuin säälittävät vajakit. Mun kaverilla oli myös profiili siellä. Ihmetteli kun ei löytänyt poikaystävää sieltä, kaikki halusivat vaan pillua ja sen jälkeen morjes. HALOO.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 16:14"]En voisi ikinä kiinnostua miehestä, jolla on seksi/revittelykuvia netissä, mautonta ja vie kaiken kiinnostuksrn
[/quote]
Mutta kuitenkin moisilla sivuilla itse käyt katsomassa... kaksinaismoralismi ohoi!
[/quote]
Vähän eri asia katsoa sivustoa kuin laittaa profiili sinne ja ladata levitetyn pillun kuvia koko Suomen nähtäväksi.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 16:14"]En voisi ikinä kiinnostua miehestä, jolla on seksi/revittelykuvia netissä, mautonta ja vie kaiken kiinnostuksrn
[/quote]
[/quote]
Vähän eri asia katsoa sivustoa kuin laittaa profiili sinne ja ladata levitetyn pillun kuvia koko Suomen nähtäväksi.
[/quote]
Sul ob pillusta pakkomielle!
Käyt oikein kyttäämässä et jaaha tollanen pillu!
Se on luuserien sivusto. Henkisesti sairaiden runkkareiden.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 18:15"]Vauva.fi on luuserien sivusto. Henkisesti sairaiden runkkareiden.
[/quote]
Korjasin.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 18:15"]Vauva.fi on luuserien sivusto. Henkisesti sairaiden runkkareiden.
[/quote]
Korjasin.
[/quote]
Minkälaisia kuvia sulla on siellä? Oletko jotenkin häiriintynyt, vai miksi laitat nakukuvia itsestäsi säälittävälle nettirunkkarisivustolle?
Minä taas en ymmärrä miksi olla siellä sitten ollenkaan jos ei kasvoillaan? Tai siis että meneekö se niin että "en ollutkaan tuntea sinua vaatteet päällä"?