Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa minä ja mun lapseni äiti liikennepuistossa

Vierailija
30.07.2014 |

Minulla kiehuu nyt ja paljon lasteni ja sukulaislasten puolesta ehkä myös muutaman muunkin perheen puolesta. Tulimme juuri liikennepuistosta. Lapseni oli siellä vajaan tunnin eivätkä saaneet yhtään ajaa polkuautoilla, kun erään äidin tyttö ja poika ottivat käyttöön isoimmat polkuautot. Eivätkä kauniista pyynnöstä huolimatta antaneet muille autoja. Minun pienemmät lapseni ja muut puistossa vuorottelivat toisilla autoilla. Lapseni osaavat antaa vuoron muillekin. Mutta tämän äidin tyttö on nähtävästi kasvatettu näkemään vain itsensä. Kaiken huippu äiddiltä ettei voinut tytölleen sanoa että antaa muillekin kuin veojelleen auton.

Kun olimme pois lähdössä, tytön äiti pyytää tyttöä ottamaan pyörän ja antamaan auton muille ajettaavaksi. Ja huutaa meidän lasten perään kun lähdimme pois että nyt on auto vapaa.

Jos olisin yhtään rohkeampi, olisin avautunut tälle äidille jo puistossa. Lapsilla oli todella pahamieli tuon perheen käytöksestä. Minä en muuta osannut sanoa kuin todella törkeää käytöstä äidiltä. Ja näin ei koskaan muita kohtaan toimita. Toivottavasti joku toinen päivä vielä lapsenikin pääsevät ajamaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kemissä tapahtunut?

Vierailija
2/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Pieni paikka hämeessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaan kaksi polkuautoa, luulis olevan jotkut aikamäärät tai jonotussäännöt.

Vierailija
4/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et sanonut asiasta? Täällä kitinällä ei enää saavuta mitään!

Vierailija
5/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAHAMIELI

Vierailija
6/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistossa on useita autoja, mutta vain yksi isompi.

Vierailija
7/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Yhyy. Ostakaa oma polkuauto ni ei tartte itkeä siellä. Köyhät.

Vierailija
8/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 15:00"]

Ei. Pieni paikka hämeessä.

[/quote]

Valkeakoski.

Vierailija
9/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mun lapseni äiti... siis olet isä? En jaksanu lukea koko juttua.

Vierailija
10/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olitte paikalla vajaan tunnin, niin ilmeisesti sen toisen perheen toinen lapsi ajoi noin vartin ja toinen saman verran ja sitten tarjosivat vaihtoa. En tajua miksei se sitten kelvannutkaan? Ja tekstisi, etenkin otsikko, on niin epäselvä, että ehkä siinä kommunikaatiossa siellä puistossakin on voinut olla teidän puolesta vähän toivomisen varaa...

Vierailija
11/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä vuorottelujutuissa on jo ihan puistossakin hankalaa välillä.. Ihmiset ei saa suutaan auki tai sitten tulevat esim. juuri keinumaan päässeen viereen toljottamaan ja huokailemaan, että sais oman lapsensa keinuun - kukaan ei saa keinua rauhassa :D Miksei voi odottaa vähän kauempana ja tehdä muuta? Sama juttu trampoliineilla, varmaan kiva hyppiä kun joku kuumottaa vieressä ja laskee joka hypyn. Kauanko tuossa ajallisesti meni että odotitte vuoroanne? Kauanko toiset olivat odottaneet omaansa?

Vierailija
12/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 16:21"]Jos olitte paikalla vajaan tunnin, niin ilmeisesti sen toisen perheen toinen lapsi ajoi noin vartin ja toinen saman verran ja sitten tarjosivat vaihtoa. En tajua miksei se sitten kelvannutkaan? Ja tekstisi, etenkin otsikko, on niin epäselvä, että ehkä siinä kommunikaatiossa siellä puistossakin on voinut olla teidän puolesta vähän toivomisen varaa...

[/quote]

Aloituksessa sanottiin että tuon perheen lapsilla oli kaksi autoa käytössään, joita sitten ilmeisesti vaihtelivat...?

Vierailija
13/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita palautetta puistolle, että hankkivat lisää isoja polkuautoja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän