Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uutisvihjeitä laitettu eteenpäin

Vierailija
30.07.2014 |

...Sanomakonsernin ulkopuolisille tahoille. Kyllä joku kilpailija tarttuu siihen, miksi erästä leftislaidan kansanedustajaa, joka jääköön nimeämättä, tuetaan täyssensuurilla ja kollektiivisella vaikenemisella.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulla nyt on vaikeeta. Eikö sulla ole edes ketään ystävää, jonka kanssa voisit ko kansanedustajasta jutella? Tai vaikka työterveyspsykologia tms? Tuollainen yhden ihmisen elämästä ahdistuminen ja pakonomainen tarve puhua hänestä ei ole ihan tervettä. Saatko edes öisin nukuttua vai tuleeko tämä kansanedustaja jo sun uniisikin?

Vierailija
2/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että riippuu ihan kansanedustajasta (ja ehkä puolueesta?) mitä saa sanoa ja mitä ei. Soini on joutunut vähän väliä kommentoimaan laumansa sanomisia. Hallituspuolueen väkeä saa haukkua miten huvittaa. Miksi tuon yhden itse lehtiin antamia lausuntoja ei saa kyseenalaistaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ap:lle itsellesi apua koska sitä sinä tarvitset ennen kuin pääsi leviää täysin.

Vierailija
4/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:03"]

Kyllä sulla nyt on vaikeeta. Eikö sulla ole edes ketään ystävää, jonka kanssa voisit ko kansanedustajasta jutella? Tai vaikka työterveyspsykologia tms? Tuollainen yhden ihmisen elämästä ahdistuminen ja pakonomainen tarve puhua hänestä ei ole ihan tervettä. Saatko edes öisin nukuttua vai tuleeko tämä kansanedustaja jo sun uniisikin?

Miksi sun mielestä ei saa keskustella kansanedustajan itse julkisuuteen antamista lausunnoista? 

[/quote]

Vierailija
5/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensuurilta haisee...

Vierailija
6/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkohan mä jotenkin outo kun mulle tää koko KH-asia on aivan täysin yhdentekevä?

Vierailija
7/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, oma kommentti upposi sitaattien sisään, pahoittelut... t. nro 5

Vierailija
8/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa tosiaan, ettei lakien noudattamisesta saa keskustella!!! Miksei?

Vierailija
9/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:13"]

[/quote]

Voisko ihan Vauva-AV kertoa, miksei saa?

Vierailija
10/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sananvapaus on tärkeä asia, kyllä sitä pitää kunnioittaa poliitikkojenkin, etenkin kun on itse aktiivisesti tuonut omia tekemisiään ja sanomisiaan julkisuuteen. Silloin pitää kestää se, että niihin otetaan kantaa ja niistä kysellään.

Vierailija
11/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria G-R oli aikanaan myös aihe josta ei saanut kirjoittaa. Poikaansa liittyi episodi, joka vaiennettiin täysin. Jos kyse olisi ollut taviksen lapsesta, asiasta olisi noussut haloo.

Vierailija
12/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siitä Maria G-R:n pojan episodista kirjoitettiin, jos tarkoitat sitä kouluinsidenssiä.

Vierailija
13/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:42"]

Kyllähän siitä Maria G-R:n pojan episodista kirjoitettiin, jos tarkoitat sitä kouluinsidenssiä.

[/quote]

Kaikki viestit täältä poistettiin. Eikä iltapäivälehdetkään revitelleet asiaa, kun selvisi kenestä oli kyse. En muista oliko M G-R silloin jopa ministeri.

Vierailija
14/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:03"]

[/quote]

No kuule, täällä taitaa olla aika monta äitiä, jotka pelkää että Suomessa ollaan kohta lakeja muuttamassa lasten kannalta pahaan suuntaan! 

Vierailija
15/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:09"]

Oonkohan mä jotenkin outo kun mulle tää koko KH-asia on aivan täysin yhdentekevä?

[/quote]

Miksi on yhdentekevä?

Vierailija
16/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:13"]

[/quote]

Koska PPP-jengi ei halua?

Vierailija
17/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:08"]

Miksi sun mielestä ei saa keskustella kansanedustajan itse julkisuuteen antamista lausunnoista? 

[/quote]

En ole nähnyt yhtään avausta sen kansanedustajan lausunnoista. Sitäkin enemmän niitä, joissa avaaja on lisännyt oman tulkintansa johonkin yksityiskohtaan ja raivoaa suu vaahdossa siitä omasta tulkinnastaan ja vaatii selitystä.

Vierailija
18/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:26"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:08"]

[/quote]

En ole nähnyt yhtään avausta sen kansanedustajan lausunnoista. Sitäkin enemmän niitä, joissa avaaja on lisännyt oman tulkintansa johonkin yksityiskohtaan ja raivoaa suu vaahdossa siitä omasta tulkinnastaan ja vaatii selitystä.

[/quote]

On ollut kylläkin monta avausta. Kansanedustajan kommentit eivät ole linjassa. Miten voi olla pienten puolella, jos on sitä mieltä, ettei niukin naukin yläkouluikäisen ja keski-ikäisen miekkosen suhteeseen tarvitse puuttua?  Miten voi olla sananvapauden puolella mutta antaa kannattajiensa riehua ja rähjätä somessa ja vaatia keskustelukieltoa? Sanoppa se.

Vierailija
19/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:09"]

[/quote]

No et, mutta ehkä pikkasen kaksinaismoralistinen kuitenkin.

Vierailija
20/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:n moderointipolitiikka onkin etusivun arvoinen uutinen.

NIMIMERKKI VIERAILIJA SAI BANNIA! "Onko tänä joku Etelä-Korea (sic) vai miksei saa keskustella vapaasti" kysyy tuohtunut anonyymi keskustelija. Lue lisää aamun Wall Street Journalista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä