Lue keskustelun säännöt.
Nuoret miehet, jotka kaipaatte seksiseuraa keski-ikäisistä
30.07.2014 |
naisista, tyyliin 40+ ja "opettajaa"? Mikä teitä erityisesti kiihottaa enemmän vanhemmissa naisissa verrattuna tiukkoihin, toki hieman naiiveihin, ikäisiinne naisiin? Kysyn ihan mielenkiinnosta ja toivon olevani hottis vielä tuolloinkin, parinkymmenen vuoden päästä. Olen itse 23-vuotias. Voin jotenkin käsittää kokemuksen tuoman eroottisen fiiliksen, mutten tietenkään täysin kun en ole parikymppinen Mies.
Joku jännä oidipaalinen äitikompleksi tuossa varmaan on. Mutta en siis oikeasti silti tarkoita, että siinä mitään sairasta tai pahaa olisi. Saahan kaikki nauttia omasta seksuaalisuudestaan omissa rajoissaan kuten haluaa. :)
Olen vain utelias!
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
10 vuotta ikäeroa on ihan hyvä asia, varsinkin jos nainen on se nuorempi. Esim pariskunnat M30+N20 tai M40+N30 on luontevia ihan sen takia että miehet on henkisesti aina yleensä vähän meitä jäljessä ja perheen perustaminen ei ole ykkös prio samanikäisenä.
Minulla (N27) on mies 39V ja kaikki on ihan luontevaa ja ei sitä ikäeroa edes näe kun molemmat urheillaan ja pidetään terveydestä huolta jne. Ollaan seurusteltu 2 vuotta ja nyt mennään naimisiin ja lapsikin on tulossa.
Sama myös ulkoisesti toisinpäin. Tunnen miehen joka on 27 ja seurustelee pitkän, hoikan ja nuorekkaan naisen 40v kanssa. Todella näyttävä pari. Ainoa mikä siinä hieman häiritsee on se kun tiedän että tämä mies on kuitenkin vielä aika poikamainen ja lapsellinen esim pelailee tietokoneella jne